Suck my salty balls.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beter dan die ranzige Nazi propaganda die jij post, minkukel
Ik geloof zo dat jij heel lekker kan koken ja!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beter dan die ranzige Nazi propaganda die jij post, minkukel
Ik kan goed meppen met een spatel....ff roeren.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef Tamashii het volgende:
Maarja, mannen die kunnen koken...... He, wat moet je daar nou mee.
De meeste koks zijn mannen..quote:Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef Tamashii het volgende:
Maarja, mannen die kunnen koken...... He, wat moet je daar nou mee.
Daar knap ik niet van af... eerder schattig.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:48 schreef Tem het volgende:
Daarnaast zijn vrouwen die niet kunnen koken ook wel een afknapper...
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:41 schreef Auti het volgende:
Er is er ook nog 1 waarin hij pannekoeken gaat bakken maar die kan ik even niet vinden.
En je kindje laat je verhongeren?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef Tem het volgende:
Niets mis mee, ik kook minimaal 4x per week voor mijn vriendin.
Ongetwijfeld, maar koken is niet gay.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De meeste homo's zijn ook mannen..
Ze maken ook geld over.quote:
Ze drinken ook, gaan zelfs naar het toiletquote:
Ze drinken uit het toilet.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze drinken ook, gaan zelfs naar het toilet
Daar moet je inderdaad een echte man voor zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ze hebben seks met je moeder.
Die eet nog niet met de pot mee.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En je kindje laat je verhongeren?
Border Collies doen dat ook.quote:
Voor een rubensvrouw is dat zeker geen overbodige luxe.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad een echte man voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |