Eventueel is het handig als je de post die je bedoelt hier even neerzet, zodat iedereen weet waarover het gaat.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef yyyentle het volgende:
Nou vertel eens ErikSD, hoe kom je aan de link naar LexGauw?
Ik check nog wel zo nu en dan. Vooral omdat die OP aanpassen best ingewikkeld voor me is ;')quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Boze_Appel het volgende:
du_ke, pas je eigen OP even aan. Ik neem aan dat je nooit meer inlogt onder du_ke, dus even de PM-link aanpassen.
Kan je, eventueel via de DM, mij even aanwijzen waar je precies op doelt? Dan komen we misschien wat verder. Dit blijft erg vaag namelijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef yyyentle het volgende:
Het is gewoon niet OK hier op Fok. Mensen met een andere mening worden opgespoord en door die randdebielerige mensen die in Pol posten en niets anders te doen hebben opgespoord.
Echt een foute boel is het hier. Goed dat dit nu bekend wordt. Je moet dus als je een andere mening hebt dan de standdaardposters in politiek, nooit op Fok posten en al helemaal niet je eigen naam geven, zoveel is wel duidelijk.
Ik heb al zoveel gezeik gehad met die Wim Dankbaar die mijn oude moeder belde? Ik dacht veilig te zijn op Fok, niet dus.
het staat in het polcafe 3299, het faceboekaccount (niet hotmailadres maar zijn hotmailnaam) van mijn man. Hoe komen jullie daarbij?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan je, eventueel via de DM, mij even aanwijzen waar je precies op doelt? Dan komen we misschien wat verder. Dit blijft erg vaag namelijk.
Doet er verder niet toe. Ik vind het nogal stijlloos allemaal.Maar goed het is Lex Gauw maar he! Mijn man moet er gelukkig om lachen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef eriksd het volgende:
Lex Gauw, Wim Dankbaar. Ik moet echt even recapituleren. Waar gaat het nou over?
Dat is een link die bij iedereen naar zijn eigen facebook verwijst, domme trol.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:15 schreef yyyentle het volgende:
[..]
het staat in het polcafe 3299, het faceboekaccount (niet hotmailadres maar zijn hotmailnaam) van mijn man. Hoe komen jullie daarbij?
Ik heb geen facebook.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is een link die bij iedereen naar zijn eigen facebook verwijst, domme trol.
Godverdomme zeg.
Bedoel je deze link?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:15 schreef yyyentle het volgende:
[..]
het staat in het polcafe 3299, het faceboekaccount (niet hotmailadres maar zijn hotmailnaam) van mijn man. Hoe komen jullie daarbij?
Zo ja danquote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bedoel je deze link?
http://www.facebook.com/profile.php?=846264509
Vertaling in Jip en Janneke taal.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef eriksd het volgende:
Ik kan zoveel woorden uit mijn vocabulaire trekken om jou te beschrijven, maar dan beland ik achter de stangen. Iedereen die op die link klikt, gaat naar zijn eigen pagina die op die pc is opgeslagen. Maar onze trotse moeke haar pacemaker gaat aan en het schuim druipt van het scherm. Welkom op het internet, oma.
Je man wel blijkbaar.quote:
Mensen moeten eerst alles van computers weten voor ze op een forum posten...... want anders worden ze gelinkt en worden namen op het forum gezet?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef eriksd het volgende:
Echt, van alle episch domme mensen span jij de kroon.
De enige die namen heeft geplaatst dat ben je zelfquote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Mensen moeten eerst alles van computers weten voor ze op een forum posten...... want anders worden ze gelinkt en worden namen op het forum gezet?
Bij Fok gaat dat blijkbaar zo.
Lees nou eens de uitleg dom kind. Jezus christus.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Mensen moeten eerst alles van computers weten voor ze op een forum posten...... want anders worden ze gelinkt en worden namen op het forum gezet?
De naam van je man was bij niemand bekend voordat je die zelf hier neerkwakte.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Vijf reacties verder stond de uitleg, dat was ook weer niet zoveel moeite.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Hai,quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Joh hij heet geen Lex Gauw maar ik ben er wel klaar mee verder. Fok is not the place to be. Dit soort geintjes zijn inderdaad voor Fok, maar niet voor mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De naam van je man was bij niemand bekend voordat je die zelf hier neerkwakte.
Uw immer vakkundige bijdragen zullen gemist worden.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Joh hij heet geen Lex Gauw maar ik ben er wel klaar mee verder. Fok is not the place to be. Dit soort geintjes zijn inderdaad voor Fok, maar niet voor mij.
Ik begrijp het nu, sorry, sorry, mijn man legt het nu uit. Ik kreeg een waas voor mijn ogen, was een beetje paranoia. En ik weet dat je me kunt missen als kiespijn als sympathisant van de SP.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lees nou eens de uitleg dom kind. Jezus christus.
Hier:
fokker op facebook gevonden
En nou opzouten.
Wat is deze!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bedoel je deze link?
Je kan ook gewoon users vriendelijk te woord staan natuurlijk en even wat uitleggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef eriksd het volgende:
Ik kan zoveel woorden uit mijn vocabulaire trekken om jou te beschrijven, maar dan beland ik achter de stangen. Iedereen die op die link klikt, gaat naar zijn eigen pagina die op die pc is opgeslagen. Maar onze trotse moeke haar pacemaker gaat aan en het schuim druipt van het scherm. Welkom op het internet, oma.
Of gewoon uitloggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:59 schreef De_Guidance het volgende:
Op dit soort momenten is geen Facebook hebben wel handig trouwens.
Nee blijf nog even, KLB pikt dit net opquote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu, sorry, sorry, mijn man legt het nu uit. Ik kreeg een waas voor mijn ogen, was een beetje paranoia. En ik weet dat je me kunt missen als kiespijn als sympathisant van de SP.
Ik ga toch wel weg, er zijn leukere fora, ik vind de moderatie hier niets. Dus ik vernietig mijn naam zodat ik niet terug kan komen. Weer een SP=sympathisant minder. Leuk voor jullie, wordt het een fijn D66 clubje.
Nou, oma (die van het leven heeft genoten) wenst jullie veel plezier in jullie boeiende leven.
Ksst, terug naar je eigen subforum.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee blijf nog even, KLB pikt dit net op
Hartverzakking.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bedoel je deze link?
POL is not the place to be. Dit soort geintjes zijn inderdaad voor POL, maar niet voor mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ksst, terug naar je eigen subforum.
Vertaling: "Shit, je hebt gelijk, ik trapte met open ogen in de grap. Ik moet dat wel toegeven maar ik ben zo gefrustreerd dat ik toch even af moet geven op Fok want het is de schuld van Fok dat ik in de grap getrapt ben."quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu, sorry, sorry, mijn man legt het nu uit. Ik kreeg een waas voor mijn ogen, was een beetje paranoia. En ik weet dat je me kunt missen als kiespijn als sympathisant van de SP.
Ik ga toch wel weg, er zijn leukere fora, ik vind de moderatie hier niets. Dus ik vernietig mijn naam zodat ik niet terug kan komen. Weer een SP=sympathisant minder. Leuk voor jullie, wordt het een fijn D66 clubje.
Nou, oma (die van het leven heeft genoten) wenst jullie veel plezier in jullie boeiende leven.
Handig, kan ik gelijk inloggen vanaf hierquote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bedoel je deze link?
Deze kan w.m.b. ook prima in POL, zal het even in de gaten houden.quote:Op zondag 8 juli 2012 08:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Voorproefje van totalitaire staat onder de SP
Kunnen dat soort kansentopics svp. een enkeltje naar eriksd krijgen?
Heb er even in lopen editen.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:51 schreef Reya het volgende:
[Centraal] De PVV #62 Waar de GBL 5.000 dagen kamerlid is
Het lijkt me daarnaast geen gek idee dat dergelijke types louter nog in VKZ terecht kunnen.
Oh, z'n terugkomst was al wel opgemerkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef Hexagon het volgende:
Prima, zolang de crew het maar een beetje volgt
Hij gaat vanzelf wel weer over de schreef.
Ik was op verkansie heh.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef JoaC het volgende:
Mijn complimenten aan de users, weinig modwerk nodig laatste dagen.
Wie is deze modje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef JoaC het volgende:
Ik zeg altijd dat iedereen lief! moet zijn. En dat helpt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef JoaC het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel ik richting Erik de schutting over heb gesmeten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef JoaC het volgende:
Doet die lamzak ook eens wat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel ik richting Erik de schutting over heb gesmeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |