Niet voor halt, wel ipv detentie... daar is nooit iemand beter van gewordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:38 schreef Thebest546 het volgende:
Was vergeten om te vertellen dat ik dit een goede vervanging vind van HALT
mensen die vuurtje stoken willen heropvoedenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:46 schreef Thebest546 het volgende:
Ja, maar je zou dan het met een kinderrechten een snel-proces kunnen doen. en dan hoe lang je er heen moet. Dus vuurtje stoken ; 3 dagen.
waarom niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:46 schreef leeell het volgende:
[..]
mensen die vuurtje stoken willen heropvoeden
gevaarlijke gek
Gelukkig hoef jij dit soort dingen niet te verzinnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:46 schreef Thebest546 het volgende:
Ja, maar je zou dan het met een kinderrechten een snel-proces kunnen doen. en dan hoe lang je er heen moet. Dus vuurtje stoken ; 3 dagen.
ik zie geen kwaad in een paar pubers die een beetje kranten in de hens steken hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:50 schreef Thebest546 het volgende:
[..]
waarom niet?
Maar ik denk dat dit ook maar tot 15/16 jaar werkt. Latere leeftijden zit het er te hard in.
Maar goed dit zal dan ook niet in Nederland werken. Te veel rechten hebben ze hier.
Wat heb jij tegen vuurtje stoken als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:50 schreef Thebest546 het volgende:
[..]
waarom niet?
Maar ik denk dat dit ook maar tot 15/16 jaar werkt. Latere leeftijden zit het er te hard in.
Maar goed dit zal dan ook niet in Nederland werken. Te veel rechten hebben ze hier.
wat zijn 3 dagen? Ik weet wel dat het recidivisme daardoor keihard omlaag gaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:50 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij dit soort dingen niet te verzinnen.
was maar een voorbeeld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:51 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zie geen kwaad in een paar pubers die een beetje kranten in de hens steken hoor.
3 dagen is dan ook geen boot camp termijn, bij een boot camp breken ze af en bouwen ze weer op, dat kost een paar maanden meer dan 3 dagen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:51 schreef Thebest546 het volgende:
[..]
wat zijn 3 dagen? Ik weet wel dat het recidivisme daardoor keihard omlaag gaat.
Mijn god.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:46 schreef Thebest546 het volgende:
dat zal dan eigenlijk van de karakter van de dader afhangen. Als je echt te maken hebt met een wannabe crimineel. Dan moet het langer. Je zou nu bijvoorbeeld de hele hangjongeren scene een zomervakantie boot camp moeten geven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 dagen is dan ook geen boot camp termijn, bij een boot camp breken ze af en bouwen ze weer op, dat kost een paar maanden meer dan 3 dagen.
Die boot camp zou dan vooral uit fysieke uitdagingen bestaan. Om te zorgen dat ze weten wat hen te wachten staan als ze echt over de streek gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Mijn god.Überhaupt al voor fikkie stoken 3 dagen bootcamp. Maar wat dacht je ook van het feit dat dat kind dan drie dagen niet naar zijn reguliere opleiding gaat. Komt het terug na drie dagen bootcamp en staat het weer in zijn normale omgeving. Verandert echt niks hoor. Dat is hetzelfde als proberen af te kicken in drie dagen. Bereik je niks mee.
Fysieke uitdagingen. Hoe wou je dat in godsnaam vorm gaan geven, rijen pubers die zich opdrukken en rondjes rennen door het bos? Of leuke teambuildingsactiviteiten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:05 schreef Thebest546 het volgende:
[..]
Die boot camp zou dan vooral uit fysieke uitdagingen bestaan. Om te zorgen dat ze weten wat hen te wachten staan als ze echt over de streek gaan.
en over die opleidingen etc; gewoon in de eerst volgende vakantie.
Maar wat vind jij beter een opstel schrijven of 3 dagen boot camp voor fikkie stoken.
Een opstel schrijven, onredelijkheid zet alleen maar meer kwaad bloed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:05 schreef Thebest546 het volgende:
[..]
Die boot camp zou dan vooral uit fysieke uitdagingen bestaan. Om te zorgen dat ze weten wat hen te wachten staan als ze echt over de streek gaan.
Maar wat vind jij beter een opstel schrijven of 3 dagen boot camp voor fikkie stoken.
?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:12 schreef Thebest546 het volgende:
Dan moet je maar de Wet niet overtreden.
voorbeeld:
Ik vind het onredelijk dat ik voor 2 jaar de cel in moet vanwege verkrachting. Dus maak ik maar een opstel.
Fikkie stoken is geen verkrachting.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:12 schreef Thebest546 het volgende:
voorbeeld:
Ik vind het onredelijk dat ik voor 2 jaar de cel in moet vanwege verkrachting. Dus maak ik maar een opstel.
Zoek dat eens op dan, ik kon het net niet vinden. En dan nog, sinds wanneer is op deze manier een mening ventileren hetzelfde als een user 'persoonlijk' aanvallen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:06 schreef Thebest546 het volgende:
[..]
In de Guidelines (?) staat dat je een user niet persoonlijk mag aanvallen.
Je spoort dus gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:12 schreef Thebest546 het volgende:
voorbeeld:
???quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:12 schreef Thebest546 het volgende:
voorbeeld:
Maar dan recidiveren ze teminste niet meer, aldus Thebest en zijn duim.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Stel je ook voor dat je alle pubers die wat jatten uit de Albert Heijn of dronken een prullenbak in de fik steken op bootcamps moet gaat sturen. Het zijn er nu 17.000 per jaar die een HALT-staf krijgen. Dat gaat tientallen miljoenen kosten
Een dagje bij de brandweer kijken... daar leren ze goed stoken... op fok trouwens ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:05 schreef Thebest546 het volgende:
[..]
Ik ben redelijk bekend met die bootcamps, het was een soort hype vanaf de jaren negentig die gelukkig weer aardig verdwenen is en ik geloof dat vooral Geert Wilders hier nog wat in ziet. De bekende Glenn-Mills school was er inderdaad een onderdeel van. Het werkte helaas niet, de recidive bedroeg hier maar liefst 78%. Daarbij kost een bootkamp minstens net zo veel per dag als een plek in een gevangenis; een plek in gevangenis kost rond de tweehonderd euro per dag dus reken maar uit... Kost meer en je schiet er niks mee op. Het recidivecijfer ligt zelfs hoger dan de reguliere vormen van straffen en zorg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar dan recidiveren ze teminste niet meer, aldus Thebest en zijn duim.
Heb jij geen zomervakantie? Of moet je een werkstuk herkansen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:24 schreef Thebest546 het volgende:
Kunnen jullie mij dan mij jullie meningen hierover vertellen met argumenten?
Daar was ik op uit.
haha.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heb jij geen zomervakantie? Of moet je een werkstuk herkansen?
Die bronnen zoek je zelf maar, lamlul.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:32 schreef Thebest546 het volgende:
[..]
haha.
Maar heb je bronnen? voor de percentages?
Bron: Xander nieuwsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:54 schreef cempexo het volgende:
Onzin.
Door de massa immigratie loopt de intelligentie terug in Nederland. Dat is in ieder geval een basis juist voor nog meer toenemende hangjongeren en agressie gedrag.
http://www.beursplaza.com/web_nieuwsplaza.asp?id=77186&bron=291
Zoals gebruikelijk zijn afgerichte linksche meelopers door hun leiders duidelijk geïnstrueerd als ze het niet snappen of de werkelijkheid willen of moeten ontkennen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bron: Xander nieuws![]()
Over betrouwbare bronnen gesproken
Je weet dat jouw bron het niet eens is met wat je zelf zegt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:43 schreef cempexo het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk zijn afgerichte linksche meelopers door hun leiders duidelijk geïnstrueerd als ze het niet snappen of de werkelijkheid willen of moeten ontkennen.
De instruktie is dan: vernietig de bron van die informatie.
Nog maar eens met je proberen:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)rstandelijk-beperkt/
Oei iemand die jouw dubieuze bronnen niet voor zoete koekt slikt. Die zal wel lid zijn van het grote complot. Dat Xander nieuws een zeer twijfelachtig imago heeft negeren we maar even want alles wat op het internet gepost wordt en in jouw straatje valt is uiteraard waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:43 schreef cempexo het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk zijn afgerichte linksche meelopers door hun leiders duidelijk geïnstrueerd als ze het niet snappen of de werkelijkheid willen of moeten ontkennen.
De instruktie is dan: vernietig de bron van die informatie.
Nog maar eens met je proberen:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)rstandelijk-beperkt/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |