quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik stel voor om voortaan honden én bazen af te maken.
Kutbeesten, en achterlijk arrogant kutvolk, die hondeneigenaren.
Ja Dannyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
Schobbejakken belhamels, praten er nog mensen zo over 18 jarig tuig.
Ik moest vooral lachen om 18 jarige belhamels, hoe bedenk je hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bericht is van Danny. Er stond zelfs belhamels in de titel. Heeft ie inmiddels veranderd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
Schobbejakken belhamels, praten er nog mensen zo over 18 jarig tuig.
Ja inderdaad, dat rechtvaardigt het mishandelen van de man....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
4 belhamels, en die man denkt zich met hun gedrag te moeten bemoeien
Dan vraag je erom.
Eentje maar? Dat valt tegen zegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:36 schreef Copycat het volgende:
Die nieuwe tone of voice is verdomd moeilijk te vinden.
Gelukkig dat een van de belhamels een getinte huidskleur heeft, anders leefde dit topic al niet meer.
Mjoah.quote:
Jij bent zo een faalbeer he, niet normaal. En met jou velen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:57 schreef cempexo het volgende:
Logische reactie van die belhamels cultuurverrijkers, een hond is een onrein dier.
Honden met riemen slaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:09 schreef tong80 het volgende:
Een Bunschotenaar en zijn hondje zijn maandagavond mishandeld door vier vandalen. De man sprak ze aan toen hij zag dat ze een bushokje vernielden. Dat meldt RTV Utrecht.
De schobbejakken, drie jongens en een meisje van allen rond de 18 jaar, aarzelden niet en vielen de man en zijn metgezel aan, bijgestaan door hun eigen hondjes; twee Jack Russel terriërs.
De man pakte een van de jongeren vast, waarna de anderen met hun broekriemen het hondje van de man afranselden.
Ik lees niet dat hij met alle macht geprobeerd heeft om zijn vrienden tegen te houden dus doe je mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent zo een faalbeer he, niet normaal. En met jou velen.
"De groep, bestaande uit vier jongens en één meisje van allen rond de 18 jaar, had een scooter en twee Jack Russel terriërs bij zich. Eén van de jongens had een getinte huidskleur. De politie hoopt dat getuigen zich melden."
Tuig mishandelt hond
Ik heb het ook niet zo op sommige cultuurverrijkers, maar ik heb nog minder met mensen die niet lezen. Slechts één van de vier verdachten had getinte huidskleur. En het gezelschap had zelf ook twee honden bij zich.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:57 schreef cempexo het volgende:
Logische reactie van die belhamels cultuurverrijkers, een hond is een onrein dier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |