Heb er even in lopen editen.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:51 schreef Reya het volgende:
[Centraal] De PVV #62 Waar de GBL 5.000 dagen kamerlid is
Het lijkt me daarnaast geen gek idee dat dergelijke types louter nog in VKZ terecht kunnen.
Oh, z'n terugkomst was al wel opgemerkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef Hexagon het volgende:
Prima, zolang de crew het maar een beetje volgt
Hij gaat vanzelf wel weer over de schreef.
Ik was op verkansie heh.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef JoaC het volgende:
Mijn complimenten aan de users, weinig modwerk nodig laatste dagen.
Wie is deze modje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef JoaC het volgende:
Ik zeg altijd dat iedereen lief! moet zijn. En dat helpt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef JoaC het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel ik richting Erik de schutting over heb gesmeten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef JoaC het volgende:
Doet die lamzak ook eens wat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel ik richting Erik de schutting over heb gesmeten.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh, de PvdA blijven natuurlijk landverraders die aan de hoogste boom opgeknoopt moeten worden. Dat staat buiten kijf verder.
Is dit normaal ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zak lossnijden en met elastiekjes tegen de ballen petsen mag ook.
Neuh ik doe het gewoon open en bloot.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, trek het maar weer uit de context, vuile stink-NSB-er.
Lees eerst het hele topic en mijn eerste reactiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Neuh ik doe het gewoon open en bloot.
Daarom kun je je hier ook verweren. Heb ik het verkeerd begrepen en in welke context bedoelde je het?
Had ik al gedaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lees eerst het hele topic en mijn eerste reactie
Ik vind de PvdA helemaal niet tof, maar in de context kun je deze post zeker ironisch opvatten, en dat doet verder ook bijna iedereen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Had ik al gedaan.
Maar ik begrijp dus dat het ironisch is bedoeld en dat je de PvdA wel tof vind?
Dus je vindt het landverraders maar dat ophangen is maar een grapje ofzo ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind de PvdA helemaal niet tof, maar in de context kun je deze post zeker ironisch opvatten, en dat doet verder ook bijna iedereen.
De hele post kun je als ironisch opvatten. Wat iedereen toch ook wel duidelijk is denk ik. Wat ik verder van PvdA-ers denk doet niet ter zakequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus je vindt het landverraders maar dat ophangen is maar een grapje ofzo ?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
De hele post kun je als ironisch opvatten. Wat iedereen toch ook wel duidelijk is denk ik. Wat ik verder van PvdA-ers denk doet niet ter zake
Ik neem aan dat hij die ook niet letterlijk bedoelde.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het komt op mij semi-serieus over. Goed wat jij wil, als je zegt dat het ironisch is vooruit.
Wat vind je dan van 3-vouds reactie erop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |