Goh, ik wist niet dat de PvdA in de regering zat...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:54 schreef 3-voud het volgende:
Waar blijven ze nu met hun "BTW wordt niet verhoogd"?
http://pvda.nl/opinie/opi(...)e+niet+verlagen.html
Benieuwd welke beloften Diederik nog meer gaat verbreken.
Ofcourse...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:59 schreef LXIV het volgende:
Het doen van compromissen is onvermijdelijk in de regeringsvorm die Nederland heeft. Ik vind het belangrijker dat ze uit landsbelang handelen en dat er snel een stabiele regering komt, dan dat ze eindeloos traineren over puntjes uit hun partijprogramma.
Aan de hypotheekrenteaftrek wordt ook gemorreld. En dat is gewoon goed.
Oh, de PvdA blijven natuurlijk landverraders die aan de hoogste boom opgeknoopt moeten worden. Dat staat buiten kijf verder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ofcourse...
Behalve als Geert of Rutte compromissen maakt. Dan is het tijd om door de pan te vliegen.
Gaan we nu dus ook doen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:59 schreef LXIV het volgende:
Het doen van compromissen is onvermijdelijk in de regeringsvorm die Nederland heeft. Ik vind het belangrijker dat ze uit landsbelang handelen en dat er snel een stabiele regering komt, dan dat ze eindeloos traineren over puntjes uit hun partijprogramma.
Aan de hypotheekrenteaftrek wordt ook gemorreld. En dat is gewoon goed.
Tuurlijk niet. Hoe minder er van die plannen terecht komt, hoe beter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ofcourse...
Behalve als Geert of Rutte compromissen maakt. Dan is het tijd om door de pan te vliegen.
Gaan we nu dus ook doen.
Ja en dat kan je dus wel een ban opleverenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ofcourse...
Gaan we nu dus ook doen.
Zak lossnijden en met elastiekjes tegen de ballen petsen mag ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh, de PvdA blijven natuurlijk landverraders die aan de hoogste boom opgeknoopt moeten worden. Dat staat buiten kijf verder.
Dat zal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:03 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ja en dat kan je dus wel een ban opleveren
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:09 schreef 3-voud het volgende:
De OP is een nette post berust op feiten en politiek nieuws.
Uhu... het is wereldnieuws vandaag. PvdA laat het begaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Het is GEEN belofte, het is een COLUMN van een econoom van de RUG.
Daarnaast zit de PvdA niet in de regering.
Check je "feiten".
Vertel ons, oh almachtige, waar zie jij dat de PvdA de BTW verhoogt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:15 schreef 3-voud het volgende:
Uhu... het is wereldnieuws vandaag. PvdA laat het begaan.
En column? PvdA had er zelfs posters van.
Door Rutte nu niet tegen te houden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vertel ons, oh almachtige, waar zie jij dat de PvdA de BTW verhoogt?
Ja weet ik, ben het ook met je eens. Ik hoor al twee jaar dat Wilders zijn belofte heeft verbroken met zijn AOW punt. Hel brak los, heel links stond klaar om te bashen. Nu doen ze weer zoiets, alleen andere partijen en dan valt het onder compromissen.. Kan er wel tegenin gaan, maar heeft dat nut? Mooiste is dat het twee jaar later nog veel erger blijkt te zijn, binnenkort met 66 pas pensioen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat zal.
De OP is een nette post berust op feiten en politiek nieuws.
Als het ze niet aanstaat moeten ze maar melk drinken tegen hun zure oprisping.
Jezelf errug humaan vinden is blijkbaar gekoppeld met jezelf dan heul veul intelligent vinden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:18 schreef GJonline het volgende:
[..]
Ja weet ik, ben het ook met je eens. Ik hoor al twee jaar dat Wilders zijn belofte heeft verbroken met zijn AOW punt. Hel brak los, heel links stond klaar om te bashen. Nu doen ze weer zoiets, alleen andere partijen en dan valt het onder compromissen.. Kan er wel tegenin gaan, maar heeft dat nut? Mooiste is dat het twee jaar later nog veel erger blijkt te zijn, binnenkort met 66 pas pensioen.
Dus Rutte verhoogt de BTW.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:18 schreef 3-voud het volgende:
Door Rutte nu niet tegen te houden.
Weinig ballen die Samsom.
Doordat ze het niet tegenhouden, stemmen ze ermee in.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus Rutte verhoogt de BTW.
Nogmaals: waar zie jij dat de PvdA de BTW verhoogt?
Dus als jij iemand dronken in een auto ziet stappen of rijden, diegene dan iemand doodrijdt, ben jij schuldig aan doodslag? Je hebt het immers niet tegengehouden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:20 schreef 3-voud het volgende:
Doordat ze het niet tegenhouden, stemmen ze ermee in.
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus als jij iemand dronken in een auto ziet stappen of rijden, diegene dan iemand doodrijdt, ben jij schuldig aan doodslag? Je hebt het immers niet tegengehouden.
LOLquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
LOL
Jezus, ben jij nou zo dom of ben ik zo slim?
Tevens: hoe wil je als oppositie iets tegenhouden als je niet de meerderheid hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |