abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122312603
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën.

pi_122312720
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:40 schreef betyar het volgende:
als ik dat vaak genoeg post krijg ik misschien wel een controle *O* *O* Belastinggeld opmaken. *O*
Mwah, Guido is wel zo iemand die anoniem een tiplijn gaat bellen, laf figuur dat het is.
pi_122313282
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:14 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Mwah, Guido is wel zo iemand die anoniem een tiplijn gaat bellen, laf figuur dat het is.
Doe je burgerplicht. Bel de fraude-kliklijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_122316454
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Doe je burgerplicht. Bel de fraude-kliklijn.
Betyar is ondernemer. Ik heb sympathie voor ondernemers, zowel groot als klein.

Dus nee.
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:30:28 #5
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_122317086
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:37 schreef betyar het volgende:
Ben ik erg kapitalistisch bezig als ik een contante betaling niet boek?
Gewoon verstandig.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_122318124
quote:
9s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik hoop dat die tank per ongeluk een projectiel in het publiek schiet.

Of bewust, dat mag ook.
Nee, Koos. Nee.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_122320375
Het valt me op dat De_Guidance zich in NWS als een ware hooligan ontpopt, zelfs de F-side zou er geïntimideerd door raken.
pi_122320974
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me op dat De_Guidance zich in NWS als een ware hooligan ontpopt, zelfs de F-side zou er geïntimideerd door raken.
Dat klopt natuurlijk niet. Volgens mij werd ik zojuist door een hele rits users redelijk en genuanceerd genoemd.

Maar jij wil op de een of andere manier graag een beeld van mij neerzetten als NWS agressor.
pi_122320981
Beetje teveel gemuts in dat feedback topic.
pi_122321132
Heren, houdt de discussie over de moderatie van NWS ook daar aub.
pi_122321234
quote:
14s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:27 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat klopt natuurlijk niet. Volgens mij werd ik zojuist door een hele rits users redelijk en genuanceerd genoemd.

Maar jij wil op de een of andere manier graag een beeld van mij neerzetten als NWS agressor.
Jij zegt één keer iets en meteen is iedereen in NWS overstuur. Of je dat als agressor of als geslaagde troll doet is niet aan mij om te bepalen. Maar gezien je reactie zie je jezelf blijkbaar als agressor.
pi_122321248
quote:
4s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef 99.999 het volgende:
Guido is mod in NWS?
pi_122321297
quote:
4s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef 99.999 het volgende:
Heb het niet eens over de moderatie.
pi_122321377
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:31 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Jij zegt één keer iets en meteen is iedereen in NWS overstuur. Of je dat als agressor of als geslaagde troll doet is niet aan mij om te bepalen. Maar gezien je reactie zie je jezelf blijkbaar als agressor.
Iemand (de mod admiraal_anaal) riep daar dat er 'brandom na brandom' in een moskee gegooid moest worden en daar hebben een hele rits users waaronder ik over geklaagd.

Jij wil graag de focus op mij leggen, terwijl die er helemaal niet is. Zoals ook duidelijk te zien in het FB topic.
pi_122321460
quote:
2s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:33 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Iemand (de mod admiraal_anaal) riep daar dat er 'brandom na brandom' in een moskee gegooid moest worden en daar hebben een hele rits users waaronder ik over geklaagd.

Jij wil graag de focus op mij leggen, terwijl die er helemaal niet is. Zoals ook duidelijk te zien in het FB topic.
Houd het aub in dat FB-topic.
pi_122321480
quote:
2s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:33 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Jij snapt het ook echt niet hè?

Het gaat om het feit dat altijd als jij in de FB iets post er een hele rits aan boze users opstaat die hun opgekropte frustraties vrije loop laten.

Jij trekt gewoon de frustratie van Henken aan.
pi_122321501
De_Genocide na De_Genocide.
pi_122321627
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Jij snapt het ook echt niet hè?

Het gaat om het feit dat altijd als jij in de FB iets post er een hele rits aan boze users opstaat die hun opgekropte frustraties vrije loop laten.

Jij trekt gewoon de frustratie van Henken aan.
Nee v_P, zoals ik al zeg.

Iemand roept op om brandbom na brandbom te gooien naar een moskee en die persoon is ook nog mod. Een andere user vraagt hem zijn nummer te DM'en en dat hij mee wil helpen. Dat leidt uiteraard tot reacties. En een rits aan klagende users.

En ik ben niet de hoofdpersoon. Het is dus helaas niet zoals jij het graag wilt zien.
pi_122321736
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee v_P, zoals ik al zeg.

Iemand roept op om brandbom na brandbom te gooien naar een moskee en. Die persoon is ook nog mod. Een andere users vraagt hem zijn nummer te DM'en en dat hij mee wil helpen. Dat leidt uiteraard tot reacties. En een rits aan klagende users.

En ik ben niet de hoofdpersoon. Het is dus helaas niet zoals jij het graag wilt zien.
Jij blijft ook enkel over deze éne zaak doorgaan, terwijl jij net zo goed weet als iedereen dat op het moment dat jij voor de zoveelste keer iets in de FB post iedereen over de zeik is.

Dat is grappig, ik heb er verder geen moreel oordeel over.
pi_122321786
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:39 schreef von_Preussen het volgende:
Jij blijft ook enkel over deze éne zaak doorgaan, terwijl jij net zo goed weet als iedereen dat op het moment dat jij voor de zoveelste keer iets in de FB post iedereen over de zeik is.

Het klopt gewoon vooral niet wat je zegt, los van je zogenaamd ontbrekende morele oordeel.
pi_122321795
Bij defensie hebben we geen moreel oordeel over brandbommen.
pi_122321836
quote:
4s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Het klopt gewoon vooral niet wat je zegt, los van je zogenaamd ontbrekende morele oordeel.
Het baart mij zorgen dat je toch in deze fase van ontkenning zit, schaam jij je soms voor je eigen optreden in NWS?
pi_122321913
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:41 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Het baart mij zorgen dat je toch in deze fase van ontkenning zit, schaam jij je soms voor je eigen optreden in NWS?
Nee hoor, ik vind het terecht dat ik met andere users geklaagd hebt over een mod die opriep tot gooien van brandbommen naar een gebedshuis.
pi_122321970
quote:
11s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het terecht dat ik met andere users geklaagd hebt over een mod die opriep tot gooien van brandbommen naar een gebedshuis.
Ik ook.

Maar die anderen lokken niet van die reactie's uit, jij wel.
pi_122322056
Heren....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')