quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aha, je Google Snoralert ging af?
Met een stalen gezicht brengenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:49 schreef betyar het volgende:
Offerte servieskast, ik verschiet zelf van de prijs........
Tja, hoogglans spuitwerk..... Daar betaal je voor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met een stalen gezicht brengen
Pah pah pah pokahfees pah pah pokahfees!
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja, hoogglans spuitwerk..... Daar betaal je voor.
quote:
Kreeg vandaag een kado van een Polska meiske (waar ik het niet van verwachtte)... Ze vroeg slechts om een koelkast magneetje voor op haar haar koelkast van Spanje (gekocht et al). Bot : Ze vroeg wat krijg je van mij.... antw... koppijn. Wat krijg ik vandaag terug een doosje met een lintje en chocolade ?!? Mon Cherie ???!!!!!. Ze is een gave meid... getrouwd et al... Directe vraag terug terug... waarom ?! wat heb je er voor uitgegeven ? (dat magneetje was maar 3,50 euro, dit kan ik missen)quote:
Dit is een klein café aan de haven.quote:
quote:Ik mis hier de warmte van een dorpscafe
De aanspraak van mensen met een zachte 'g'
quote:HARDERWIJK -
De politie is massaal aanwezig bij een Van der Valkhotel in Harderwijk. Vermoedelijk is daar vanochtend een schietpartij geweest.
Agenten hebben het gebied rond het hotel aan de Leuvenumseweg afgezet. Een arrestatieteam is ter plaatse. Voor zover bekend zijn er geen gewonden gevallen.
LATER MEER
Ik zag die mafklapper gisteravond nog in de kroeg. Een paar dames vroegen in een typisch Brabants lulgesprek of ik een foto kon nemen met hen en 'us Guuske'.quote:
Dat vroegen meer mensen met een extra chromosoom zich af.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:21 schreef DeParo het volgende:
Waarom heeft Pol geen nominaties voor de Yvonne-awards eigenlijk.
Vervolgens zoomde u in op de voorgevels en nam een foto.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zag die mafklapper gisteravond nog in de kroeg. Een paar dames vroegen in een typisch Brabants lulgesprek of ik een foto kon nemen met hen en 'us Guuske'.
Had ze gezegd dat ze 'nen aender slaafke' mochten zoeken daarvoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:26 schreef waht het volgende:
[..]
Vervolgens zoomde u in op de voorgevels en nam een foto.
Bijna grappig!quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat vroegen meer mensen met een extra chromosoom zich af.
We zaten erover te denken om hem aan u uit te reiken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Bijna grappig!
En nu het antwoord?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat vroegen meer mensen met een extra chromosoom zich af.
Yvonne was ooit bij een POLmeet en vond ons geen echte FOK!kers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Bijna grappig!
En nu het antwoord?
Was vast een gezellige meet daarnaquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:46 schreef waht het volgende:
[..]
Yvonne was ooit bij een POLmeet en vond ons geen echte FOK!kers.
Klinkt beter.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We zaten erover te denken om hem aan u uit te reiken.
Een van de beste.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Was vast een gezellige meet daarna![]()
.
Dat lijkt me een compliment.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:46 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi zo, laat ze maar zweten, die Hollanders.quote:Brussel stationeert econoom in Den Haag
AMSTERDAM - De Europese Commissie stationeert half februari een speciale ambtenaar in Den Haag die de begrotingsbesluiten van Nederland moet gaan analyseren.
Dat bevestigt een woordvoerder van de Europese Commissie na berichtgeving hierover in Het Financieele Dagblad.
De ambtenaar, de Belgische econoom Jean-Luc Annaert, wordt gestationeerd bij de vertegenwoordiging die de Europese Commissie al heeft in Den Haag. Zijn rol is vergelijkbaar met die van een economisch attaché van een ambassade.[..]
Wat is de definitie van een echte FOK!ker dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:46 schreef waht het volgende:
[..]
PHP.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een echte FOK!ker dan?
Denk aan gajes, maar dan niet stoer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een echte FOK!ker dan?
Hij geeft enkel dictaten door. Een soort van bode, zeg maar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:46 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi zo, laat ze maar zweten, die Hollanders.
Feitelijk de nieuwe premier dus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij geeft enkel dictaten door. Een soort van bode, zeg maar.
Een VVD-er daadwerkelijk aan de macht, dat zou natuurlijk al te veel een schertsvertoning worden.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:49 schreef Tem het volgende:
Misschien kan koos met wat management prietpraat er nog een draai aan geven.
Goed punt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Een VVD-er daadwerkelijk aan de macht, dat zou natuurlijk al te veel een schertsvertoning worden.
Omdat we al POL verkiezingen hebben, en duke en ik geen zin hadden in 2.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:21 schreef DeParo het volgende:
Jij zou 'm glansrijk winnen, en dat gunnen we niemand.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
Bovendien is POL te cool voor een dergelijke verkiezing.
Het was een award voor de grootste klootzak?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij zou 'm glansrijk winnen, en dat gunnen we niemand.
Feitelijk wel natuurlijk, want in POL zijn enkel klootzakken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was een award voor de grootste klootzak?
Geef mijn naam maar door dan is het wel goed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat we al POL verkiezingen hebben, en duke en ik geen zin hadden in 2.
Deze serie is een soort POLCAFE in het echt:quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Feitelijk wel natuurlijk, want in POL zijn enkel klootzakken.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
U bent een meester in zelfdeceptie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
Hmmm, die serie zal ik eens downloaden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef waht het volgende:
[..]
Deze serie is een soort POLCAFE in het echt:
Veep (TV Series 2012– ) - IMDb
Prachtig hoe iedereen elkaar constant aan het afbranden is. Ik geloof graag dat dit ook in ons parlement gebeurt.
U haalt onze coolness aardig omlaag inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bent een meester in zelfdeceptie.
Gaarne hoor ik uw oordeel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, die serie zal ik eens downloaden.
Klinkt als een kwaliteitsserie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef waht het volgende:
Prachtig hoe iedereen elkaar constant aan het afbranden is.
Voor die 3 keer per kwartaal dat jij hier post?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Geef mijn naam maar door dan is het wel goed.
Zal 'm thuis eens opzoeken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef waht het volgende:
[..]
Deze serie is een soort POLCAFE in het echt:
Veep (TV Series 2012– ) - IMDb
Prachtig hoe iedereen elkaar constant aan het afbranden is. Ik geloof graag dat dit ook in ons parlement gebeurt.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:03 schreef remlof het volgende:
Die fipo in FHF / Dameskleding af te halen
Ik heb al best wat topics hier geopendquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor die 3 keer per kwartaal dat jij hier post?
Je ziet een topic met dameskleding afhalen en denkt.. hey interessant!?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:03 schreef remlof het volgende:
Die fipo in FHF / Dameskleding af te halen
We hebben net onze eigen verkiezingen gehad. Wat heel POL kan waarderen zegt mij meer dan wat de crew vindt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:21 schreef DeParo het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Feitelijk wel natuurlijk, want in POL zijn enkel klootzakken.
Zo hoor ik het graag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef waht het volgende:
[..]
Prachtig hoe iedereen elkaar constant aan het afbranden is.
Onze eigen democratie!quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We hebben net onze eigen verkiezingen gehad. Wat heel POL kan waarderen zegt mij meer dan wat de crew vindt.
En toch met wederzijds respect.quote:
Ik dacht dat het misschien wat voor Vs wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:35 schreef Auti het volgende:
[..]
Je ziet een topic met dameskleding afhalen en denkt.. hey interessant!?
Ah natuurlijk, daar had ik niet aan gedacht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat het misschien wat voor Vs was
Wacht maar tot Tolerantie 2.0 beschikbaar isquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:53 schreef De_Guidance het volgende:
Slechtste uitvoering van een SIRE-campagne uit.
Die lui wilden duidelijk hun vingers er niet aan branden.
Maar daar houd je niet zo'n leuk titeltje aan over.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We hebben net onze eigen verkiezingen gehad. Wat heel POL kan waarderen zegt mij meer dan wat de crew vindt.
Neem een abo met custom CSS, kan je mooi je eigen titeltje maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar daar houd je niet zo'n leuk titeltje aan over.
Of gewoon Greasemonkey gebruiken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Neem een abo met custom CSS, kan je mooi je eigen titeltje maken.
Werkt dat op FOK!? Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of gewoon Greasemonkey gebruiken.
Werkt op elke site.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:06 schreef Auti het volgende:
[..]
Werkt dat op FOK!? Ik had er nog nooit van gehoord.
Ik kan watte?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar de rest ziet dat niet, tochquote:
Dat klopt. Is gewoon mijn eigen voorkeur van hoe ik FOK! er uit wil laten zien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar de rest ziet dat niet, toch?
Okiquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat klopt. Is gewoon mijn eigen voorkeur van hoe ik FOK! er uit wil laten zien.
Gaap.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Another one bites the dust.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
Straks afscheidsreceptie.
Met borrels.
Hop Hop!
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat klopt. Is gewoon mijn eigen voorkeur van hoe ik FOK! er uit wil laten zien.
Dat kun je gerust laten staanquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Heb jij nog een voorkeur of kan ik gewoon oetlul laten staan?![]()
![]()
In jouw balkje staat Prins Carnaval Vlad Tepes.quote:
Je browserskin soms een ander kleurtje of iets, OK, maar alleen voor jezelf zo'n tag verzinnen...quote:
Mijn tag is au naturel geschonken door de hoeders der Fok.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Je browserskin soms een ander kleurtje of iets, OK, maar alleen voor jezelf zo'n tag verzinnen...idd.
Hoi Erik.quote:
Lekker voor je.quote:
Iemand heeft de webroot gewist, lijkt hetquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:01 schreef Auti het volgende:
www.zwembadvelsen.nl voor het betere hackwerk
Hai smurf.quote:
Ha, held!quote:
Waarom?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:50 schreef Voorschrift het volgende:
Awh kreeg net chocolade van cliënten.
Die hadden de kleine lettertjes nog niet ontrafeld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:50 schreef Voorschrift het volgende:
Awh kreeg net chocolade van cliënten.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Mogen bankiers tegenwoordig nog wel geschenken aannemen?
Enkel in natura.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Omdat ik zo'n retegoede bankier ben.quote:
Ah, je bent postbezorger tegenwoordig?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n retegoede bankier ben.
Ze waren zo dankbaar voor die briefjes door de gleuf dat ze wat terugduwden.
quote:CD met stilte uitverkocht
LONDEN -
Een Engelse cd met 30 minuten stilte is een groot verkoopsucces. Zelfs uit Ghana, Duitsland en Oostenrijk kwamen orders binnen. Het schijfje is nu uitverkocht. Dat heeft de Britse krant The Guardian donderdag gemeld.
Die zijn ook per 500 edities te kopen bij elke kantoorhandel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef Reya het volgende:
[..]
En met de krant waar geen wezenlijke informatie in staat was KoosVogels u al voor.
Wij journalisten worden tenminste niet uitgekotst door de onderbuik van de samenleving, dienaar van de EUSSR.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef Reya het volgende:
[..]
En met de krant waar geen wezenlijke informatie in staat was KoosVogels u al voor.
http://www.buydehydratedwater.com/fo.htmquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:17 schreef Auti het volgende:
Ik zit regelmatig een beetje te brainstormen over hoe je makkelijk geld kan verdienen met iets heel simpels. Air in a can had ik al bedacht, te laat. Zelfde voor SealedAir, verpakkingsmateriaal..
Lucht verkopen was mijn eerste uitgangspunt maar die markt is er al.
Ooit moet je toch eens tegen iets aanbotsen wat nog niet op de markt is maar wat wel makkelijk te realiseren is, weinig kosten, veel baat.
Nee, pinautomaat gleuf.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, je bent postbezorger tegenwoordig?
Op bijna alle vragen kan ik nee antwoorden. Maar je snapt wel wat ik bedoel toch.. dat lucht in die zakjes ipv piepschuim wokkels dat zou zo een idee van mij kunnen zijn, maar het bestaat al en die kerel is er rijk mee geworden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.buydehydratedwater.com/fo.htm
NWS voor intro.
Kijk die Bullshit! aflevering nou maar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Op bijna alle vragen kan ik nee antwoorden. Maar je snapt wel wat ik bedoel toch.. dat lucht in die zakjes ipv piepschuim wokkels dat zou zo een idee van mij kunnen zijn, maar het bestaat al en die kerel is er rijk mee geworden.
Ok ga ik nu doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kijk die Bullshit! aflevering nou maar.
Nee, het is niet wat je bedoeld, maar wel 'easy money' en het gaat inderdaad gewoon om pyramide-systemen. En het is Penn & Teller, dus grappig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef Auti het volgende:
Ah volgens mij gaat het gewoon over de conventionele manieren en pyramide systemen.. Tupperware shite en dergelijke.. Dat bedoel ik niet. Ik ga wel verder kijken maar dit is denk ik niet wat ik bedoel.
Ik ben wel blij met de link, ik kon ze alleen van "tell a lie" Ik zie nu al een hoop interessante video's.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, het is niet wat je bedoeld, maar wel 'easy money' en het gaat inderdaad gewoon om pyramide-systemen. En het is Penn & Teller, dus grappig.
Ze hebben 8 seizoenen aan Bullshit!quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met de link, ik kon ze alleen van "tell a lie" Ik zie nu al een hoop interessante video's.
Thnxs!
Goedkoop inkopen, duurder verkopen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:17 schreef Auti het volgende:
Ik zit regelmatig een beetje te brainstormen over hoe je makkelijk geld kan verdienen met iets heel simpels. Air in a can had ik al bedacht, te laat. Zelfde voor SealedAir, verpakkingsmateriaal..
Lucht verkopen was mijn eerste uitgangspunt maar die markt is er al.
Ooit moet je toch eens tegen iets aanbotsen wat nog niet op de markt is maar wat wel makkelijk te realiseren is, weinig kosten, veel baat.
Ouwe marskramer dat je d'r bent.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goedkoop inkopen, duurder verkopen.
Heb momenteel een aantal biedingen op 2e hands goederen staan waarvan ik denk dat ik ze goed kan wegzetten.
Marge, rond de 150 procent, mits ik de bieding toegewezen krijg.
Autohandel OkéSjon. Auto's doorschuiven kan je ook centjes meepakken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goedkoop inkopen, duurder verkopen.
Heb momenteel een aantal biedingen op 2e hands goederen staan waarvan ik denk dat ik ze goed kan wegzetten.
Marge, rond de 150 procent, mits ik de bieding toegewezen krijg.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:50 schreef De_Guidance het volgende:
Pinpas kwijt.
Bankier mevrouw met VVD hoofd: "Er is 500 euro van je rekening gehaald" "Nee joh, grapje"
Leuk hoor.
Mja haar hele bank is overgenomen door Wouter Bos, doet ze nog stoer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor ons is 500 euro grappen und grrrrollen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
Heb jij 500 euro dan.
Rijke studenten, en dan nóg gratish met het OV willen.
Nope, zijn militaire goederen die ik denk via civiele kanalen kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Autohandel OkéSjon. Auto's doorschuiven kan je ook centjes meepakken.
Maar ik begin liever mijn eigen computermerk denk ik.
Totdat het over je eigen geld gaat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor ons is 500 euro grappen und grrrrollen.
Daar heb ik geen last van, ik heb namelijk geen geld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Totdat het over je eigen geld gaat.
Dan pin ik voor zaterdag wel wat extra geld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van, ik heb namelijk geen geld.
Hebben jullie er trouwens last van dat er minder mensen op gesprek komen voor bv. een verzekerig nu er sinds begin dit jaar verteld moeten worden wat de fee is en die ook apart wordt gerekend wordt ipv. alleen in de premie verdisconteerd zit?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van, ik heb namelijk geen geld.
Jij betaalt haar met je belastingcenten, ze heeft alle reden je uit te lachen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mja haar hele bank is overgenomen door Wouter Bos, doet ze nog stoer.
Geen last van, want verzekeren moet gewoon en veel mensen weten dat wel, dus die komen toch wel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hebben jullie er trouwens last van dat er minder mensen op gesprek komen voor bv. een verzekerig nu er sinds begin dit jaar verteld moeten worden wat de fee is en die ook apart wordt gerekend wordt ipv. alleen in de premie verdisconteerd zit?
Of werk je te kort als flappenteller om daar wat over te zeggen?
Alsof ik belasting betaal.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij betaalt haar met je belastingcenten, ze heeft alle reden je uit te lachen.
Gefeliciteerd, dan ben je de enige in Nederland die geen BTW of assurantiënbelasting betaalt.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan ben je de enige in Nederland die geen BTW of assurantiënbelasting betaalt.
In die kringen gaat alles zwart, dat weet je toch.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan ben je de enige in Nederland die geen BTW of assurantiënbelasting betaalt.
Ja dat zal helpen, banken nemen die altijd héél serieus, niemand stuurt ze ook, dus je valt dan ook meteen op.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:07 schreef De_Guidance het volgende:
Misschien moet ik een klachtenbrief schrijven.
In Rotterdam is sowieso alles zwart.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In die kringen gaat alles zwart, dat weet je toch.
Dankt u de overheid maar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In de categorie volledig kansloze belastingen ....
Mwoah als ik het erg vond had ik er wel wat van gezegd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat zal helpen, banken nemen die altijd héél serieus, niemand stuurt ze ook, dus je valt dan ook meteen op.
Och ik maak ook zovaak grapjes als ze zeggen "is dit voor mij of?".quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mwoah als ik het erg vond had ik er wel wat van gezegd.
Ik zou die grap niet maken, maar ermee zitten doe ik er ook niet.
Kan mij wel voorstellen dat mensen die het financieel het wel echt moeilijk hebben het niet fijn zouden vinden.
Kan mij overigens wel voorstellen dat iemand die het niet al te breed heeft een 250 euro een behoorlijke stap vind voor het nemen van een verzekering.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen last van, want verzekeren moet gewoon en veel mensen weten dat wel, dus die komen toch wel.
Wat doen ze dan als ze pissig worden?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ik maak ook zovaak grapjes als ze zeggen "is dit voor mij of?".
Antwoord ik altijd dat ze toch onderhand wel moeten weten dat alles voor de bank is.
Sommigen lachen, anderen worden pissig, maar ik vind het altijd geslaagd.
Dan nemen ze er maar geen, als ze geen 250 kunnen ophoesten aan provisie verdienen we er toch niks aan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan mij overigens wel voorstellen dat iemand die het niet al te breed heeft een 250 euro een behoorlijke stap vind voor het nemen van een verzekering.
Schelden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat doen ze dan als ze pissig worden?
Denk aan je maatschappelijke taak!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nemen ze er maar geen, als ze geen 250 kunnen ophoesten aan provisie verdienen we er toch niks aan.
Bwahahaha, proest, hurrbedurrr.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Denk aan je maatschappelijke taak!
Dat is ook goede handel.. ben zelf opzoek naar oud model kisten (met gleuf) in maat M270.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:53 schreef von_Preussen het volgende:
waar
[..]
Nope, zijn militaire goederen die ik denk via civiele kanalen kwijt te kunnen.
Ha! Die heb ik, maaruh .... dan heb ik onwijze hobbit-poten of jij wijvenvoetjes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef Auti het volgende:
[..]
oud model kisten (met gleuf) in maat M270.
En zo ontstond Auti's vrouwenhandel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is ook goede handel.. ben zelf opzoek naar oud model kisten (met gleuf) in maat M270.
Wat voor maat heb jij dan? Ik heb 43/44 (265 zit net iets te krap) en de M staat voor middelmaat qua breedte.. Als je smalle voeten hebt dan wordt het een S en brede voeten een B.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ha! Die heb ik, maaruh .... dan heb ik onwijze hobbit-poten of jij wijvenvoetjes.
In de wereld van legerkisten is met of zonder gleuf een heel bekende term. Mét gleuf is erg gewild maar wordt niet meer verstrekt door "de baas".quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En zo ontstond Auti's vrouwenhandel.
"Voor elke situatie, de beste penetratie"
Heerlijk hoe gay dit klinkt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef Auti het volgende:
[..]
In de wereld van legerkisten is met of zonder gleuf een heel bekende term. Mét gleuf is erg gewild maar wordt niet meer verstrekt door "de baas".
42/43quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef Auti het volgende:
[..]
Wat voor maat heb jij dan? Ik heb 43/44 (265 zit net iets te krap) en de M staat voor middelmaat qua breedte.. Als je smalle voeten hebt dan wordt het een S en brede voeten een B.
Uhm, dat zei ik net. Ik heb die, 270-M staat onderop.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef Auti het volgende:
[..]
En wat is dat dan in militaire maat? Staat onderop de zool..
Ah ok.. ik snap het. Dan hebben wij dezelfde maatquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uhm, dat zei ik net. Ik heb die 270-M staat onderop.
Ja, maar ik ben de helft van jouw lengte.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:29 schreef Auti het volgende:
[..]
Ah ok.. ik snap het. Dan hebben wij dezelfde maat
Dan heb jij gewoon grote voetenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben de helft van jouw lengte.
Nou, Auti handelt in gleuven dus he's your man.quote:
Warmandmoist.ondemand.netquote:
Denk niet dat er markt is voor een afgetrapte gleuf.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ziba zal vast heel wat geld opleveren, maar heb je al eens aan verhuur gedacht?
In de hak, ja.. dat is het oude model. Het latere model heeft geen gleuf in de hak en nu zijn er die goedkope Haix laarzen waar ik, naar ik mij herinner, nooit een goed verhaal over heb gehoord. De meeste willen gewoon een gleufquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die heb ik ook.
Gleuf in de zool?
Stukje kwaliteit en nostalgie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
WTF boeit zo'n gleuf nou?
Rare autisten.
Au contraire, je druk maken over een gleuf in een schoen is ultiem gay.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Typisch een opmerking voor een homo.
http://www.salon-ziba.nlquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ziba zal vast heel wat geld opleveren, maar heb je al eens aan verhuur gedacht?
Ze zitten en lopen beter en zijn dankzij de gleuf ook makkelijker uit te trekken. Kostenbesparing heeft voor kwaliteitsverlies gezorgd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, je druk maken over een gleuf in een schoen is ultiem gay.
Stelletje modenichten.
Ziba, een upperclass huisvrouw uit Teheran, lijkt het goed voor elkaar te hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:48 schreef De_Guidance het volgende:
Ziba zit vast, letterlijk en figuurlijk. Haar leven is statisch en geïsoleerd. Gestrand in een haar onbekende omgeving, wacht ze op haar man. Terwijl ze wacht, worden de verstikking en verlamming van haar bestaan pijnlijk voelbaar.
http://www.filmfestivalrotterdam.com/nl/films/ziba/
Toch is ze elke dag moe en voelt ze zich verlamd in haar dagelijkse routine.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:53 schreef waht het volgende:
[..]
Ziba, een upperclass huisvrouw uit Teheran, lijkt het goed voor elkaar te hebben.
De whisky vloeit rijkelijk in Teheran.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Upperclass huisvrouw uit Teheran. Een SF-film dus.
Aan niemand kan ze duidelijk maken wat haar mankeert.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toch is ze elke dag moe en voelt ze zich verlamd in haar dagelijkse routine.
Als de zwijgende Ziba en haar geïrriteerde man een tussenstop maken tijdens een reisje naar zee, raken ze elkaar kwijt. Ziba komt letterlijk vast te zitten in een pas opgeleverd gebouw, dat eigendom is van haar man.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:56 schreef waht het volgende:
[..]
Aan niemand kan ze duidelijk maken wat haar mankeert.
Ze doodt de tijd met het luisteren naar een vader en zijn opstandige dochter, die haar ongevraagd enkele zeer persoonlijke dingen toevertrouwen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als de zwijgende Ziba en haar geïrriteerde man een tussenstop maken tijdens een reisje naar zee, raken ze elkaar kwijt. Ziba komt letterlijk vast te zitten in een pas opgeleverd gebouw, dat eigendom is van haar man.
Dat klopt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:02 schreef waht het volgende:
[..]
Ze doodt de tijd met het luisteren naar een vader en zijn opstandige dochter, die haar ongevraagd enkele zeer persoonlijke dingen toevertrouwen.
Veel dank.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat klopt.
Trouwens, Bani Khoshnoudi maakte niet zozeer een portret of karakterstudie van Ziba, maar toont via haar personage de verstikking die vele Iraniërs dagelijks ervaren.
Ziba staat voor de algemene staat van onderdrukking, verwijdering en opgelegd zwijgen in hedendaags Iran; ook de flarden propaganda op tv en radio wijzen daarop. Ziba kwam mede tot stand tijdens een Cinéfondation Writing Residency van het Cannes Film Festival. Zie ook de installatie Scaffold voor Signals: Inside Iran in More Than Film.
Wilde dit toch even met je delen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Checken of je pen het nog doet doe je maar ergens anders.
Daar zitten islamitische militanten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:07 schreef De_Guidance het volgende:
Het liefst in een of andere zandbak.
Hier om de hoek niet hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:08 schreef waht het volgende:
[..]
Daar zitten islamitische militanten.
Ik bedoel de zandbak in de achtertuin van Europa.quote:
Wij kijken 24/7 mee, denken ze even wat wapens te kunnen verhandelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:13 schreef De_Guidance het volgende:
Gaat weer lekker tussen Syrie , Iran en Israel.
Sommige mensen leren het ook nooit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:14 schreef waht het volgende:
[..]
Wij kijken 24/7 mee, denken ze even wat wapens te kunnen verhandelen.
Drone better.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:16 schreef De_Guidance het volgende:
Wel een spannende baan. Syrië in de gaten houden.
De ochtendroutine van Assad is dodelijk saai, inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:18 schreef De_Guidance het volgende:
Hoewel op de meeste momenten zal er niet heel veel gebeuren.
U kunt wel drone-piloot worden. De hele dag in een hokje zitten kijken of er iets opvallends gebeurt.quote:
Dat lijkt mij echt een leuke baan.. ook camera's op Schiphol in de gaten houden of iets dergelijks zou ik erg leuk vinden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:25 schreef Reya het volgende:
[..]
U kunt wel drone-piloot worden. De hele dag in een hokje zitten kijken of er iets opvallends gebeurt.
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt een leuke baan.. ook camera's op Schiphol in de gaten houden of iets dergelijks zou ik erg leuk vinden.
Ga eens janktopics openen in NWS ofzo huilio.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:43 schreef De_Guidance het volgende:
Oja, ik droomde dat het lolbertarisme gewoon een echte politieke richting was en ik dat alleen gewoon al die tijd niet doorhad.
Rennies zijn geen slecht idee af en toe.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga eens janktopics openen in NWS ofzo huilio.
Op dit moment paniek en angststoornissen/epilepsie en mijn opleidingsniveau, maar dat laatste kan ik altijd met een goed verhaal onderuit komen.. zo heb ik ook eens een traineeship tot Java programmeur binnen weten te slepen, maar dat was op het verkeerde moment en heb ik dus niet kunnen afmaken.quote:
Vooral die met geld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:46 schreef waht het volgende:
Lolbertarisme bestaat gewoon. Het bestaat uit het streven naar een wereld waarin iedereen vrij kan lachen.
O.a. ja. Dit is in "de Wijde Blik" :quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat doet deze man? Files signaleren?
niet onbelangrijk!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat doet deze man? Files signaleren?
Dank, dit compliment raakt me diep.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:09 schreef De_Guidance het volgende:
Brussel is weer eens goed bezig.
Afgetrapte kisten kunnen inderdaad niet, vraag maar aan Betje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
mijn afgetrapte exemplaar maakt je dan vast erg treurig
Trappen met kisten kan daarentegen wél weer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:13 schreef Auti het volgende:
[..]
Afgetrapte kisten kunnen inderdaad niet, vraag maar aan Betje.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Trappen met kisten kan daarentegen wél weer.
Lekker voor ze. Hopelijk gaan die tankshows ook 's nachts door.quote:SOEST - De fractie van GroenLinks in Soest is boos over de arena die wordt gebouwd bij het nieuwe Nationaal Militair Museum (NMM) op de voormalige vliegbasis Soesterberg.
De bouw van deze arena is volgens de partij als een ''volslagen verrassing'' uit de lucht komen vallen.
In de arena is plaats voor 3000 mensen, die elke 2 uur naar een ''spectaculaire tankshow met ratelende rupsbanden, zwenkende geschutskoepels en opspattend zand'' kunnen kijken.
Volgens GroenLinks zijn het doel en de omvang van de arena in de openlucht in een natuurgebied pas vrijdag duidelijk geworden, toen minister Jeanine Hennis-Plasschaert van Defensie de eerste schop voor de bouw van het museum in de grond stak.
's Nachts gaan maatschappelijk onaangepasten voor de leeuwen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:56 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker voor ze. Hopelijk gaan die tankshows ook 's nachts door.
En ook nog langs een andere tatta sma?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
Ik liep vanmiddag langs Halsema.
En Hiddema.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Dank, dit compliment raakt me diep.
Ik hoop dat die tank per ongeluk een projectiel in het publiek schiet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:56 schreef waht het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een uitstekende uitgave van publiek geld in deze tijd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:56 schreef waht het volgende:
[..]
Op de openingsdag voor de media. Een tribune vol met journalisten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop dat die tank per ongeluk een projectiel in het publiek schiet.
Of bewust, dat mag ook.
Prima. Minder krapte op de arbeidsmarkt kan nooit geen kwaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:16 schreef Auti het volgende:
[..]
Op de openingsdag voor de media. Een tribune vol met journalisten.
Is er een overschot aan journalisten/journalistiekstudenten dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima. Minder krapte op de arbeidsmarkt kan nooit geen kwaad.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:16 schreef Auti het volgende:
[..]
Op de openingsdag voor de media. Een tribune vol met journalistenjuristen.
Retorische vraag?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is er een overschot aan journalisten/journalistiekstudenten dan?
Nu jij nog.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
How I met your mother gaat stoppen, mooi.
hoezo mooi?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
How I met your mother gaat stoppen, mooi.
Een overschot is nogal zwak uitgedrukt. Er worden veel meer 'journalisten' uitgepoept dan banen voorhanden zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, serieuze vraag. Ik heb echt geen flauw idee.
Nee, dat is gewoon fraude.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:37 schreef betyar het volgende:
Ben ik erg kapitalistisch bezig als ik een contante betaling niet boek?
De Belastingdienst leest mee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:37 schreef betyar het volgende:
Waarom wil je geen belasting betalen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:37 schreef betyar het volgende:
Omdat ik rechts wil worden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom wil je geen belasting betalen?
Hoi hoiquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De Belastingdienst leest mee.
Ik ben tweehandig op alle vlakken behalve schrijven.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=220825.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |