Daar zitten islamitische militanten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:07 schreef De_Guidance het volgende:
Het liefst in een of andere zandbak.
Hier om de hoek niet hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:08 schreef waht het volgende:
[..]
Daar zitten islamitische militanten.
Ik bedoel de zandbak in de achtertuin van Europa.quote:
Wij kijken 24/7 mee, denken ze even wat wapens te kunnen verhandelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:13 schreef De_Guidance het volgende:
Gaat weer lekker tussen Syrie , Iran en Israel.
Sommige mensen leren het ook nooit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:14 schreef waht het volgende:
[..]
Wij kijken 24/7 mee, denken ze even wat wapens te kunnen verhandelen.
Drone better.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:16 schreef De_Guidance het volgende:
Wel een spannende baan. Syrië in de gaten houden.
De ochtendroutine van Assad is dodelijk saai, inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:18 schreef De_Guidance het volgende:
Hoewel op de meeste momenten zal er niet heel veel gebeuren.
U kunt wel drone-piloot worden. De hele dag in een hokje zitten kijken of er iets opvallends gebeurt.quote:
Dat lijkt mij echt een leuke baan.. ook camera's op Schiphol in de gaten houden of iets dergelijks zou ik erg leuk vinden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:25 schreef Reya het volgende:
[..]
U kunt wel drone-piloot worden. De hele dag in een hokje zitten kijken of er iets opvallends gebeurt.
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt een leuke baan.. ook camera's op Schiphol in de gaten houden of iets dergelijks zou ik erg leuk vinden.
Ga eens janktopics openen in NWS ofzo huilio.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:43 schreef De_Guidance het volgende:
Oja, ik droomde dat het lolbertarisme gewoon een echte politieke richting was en ik dat alleen gewoon al die tijd niet doorhad.
Rennies zijn geen slecht idee af en toe.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga eens janktopics openen in NWS ofzo huilio.
Op dit moment paniek en angststoornissen/epilepsie en mijn opleidingsniveau, maar dat laatste kan ik altijd met een goed verhaal onderuit komen.. zo heb ik ook eens een traineeship tot Java programmeur binnen weten te slepen, maar dat was op het verkeerde moment en heb ik dus niet kunnen afmaken.quote:
Vooral die met geld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:46 schreef waht het volgende:
Lolbertarisme bestaat gewoon. Het bestaat uit het streven naar een wereld waarin iedereen vrij kan lachen.
O.a. ja. Dit is in "de Wijde Blik" :quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat doet deze man? Files signaleren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |