Ok, nee sorry, dan denk ik dat te veel borst en beenhaar zichtbaar wordt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:30 schreef Cindy1988 het volgende:
De broek is maat 42
De shirts zijn bijna allemaal maat S, alleen het paarse t-shirt, witte longsleeve en het bruine truiding zijn maat M
Sorry ik denk dat ik m'n broeken maat 36 al eens eerder weg heb gedaan, kwam er geen 1 meer tegenquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:52 schreef Neo-- het volgende:
Jammer dat die broek 42 is, vrouwtje heeft 36 :< Ziet er wel leuk uit namelijk
(Spijker)broeken zoekt ze namelijk nog wel!
Overigens wederom jammerlijk van die trol reacties hierzo, geen interesse is gewoon wieberen hier.
Valt mijn huis wel mee, gaan vanaf leiden centraal 3 of 4 bussen. Ben zelf namelijk ook afhankelijk van het ovquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:05 schreef smiliegirl het volgende:
Het is jammer dat Leiderdorp zo ov-onbereikbaar is.. Anders had ik het graag over willen nemen
Zondequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:20 schreef Cat22 het volgende:
Paar posts opgeruimd, stelletje grappenmakers.
Waar zou het heen moeten dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:05 schreef smiliegirl het volgende:
Het is jammer dat Leiderdorp zo ov-onbereikbaar is.. Anders had ik het graag over willen nemen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:22 schreef smiliegirl het volgende:
Utrecht Lunetten:) Of Utrecht Centraal, maar als het via OV goed te bereiken is, dan wil ik er wel een avondje voor openhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |