Wat voor maat heb jij dan? Ik heb 43/44 (265 zit net iets te krap) en de M staat voor middelmaat qua breedte.. Als je smalle voeten hebt dan wordt het een S en brede voeten een B.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ha! Die heb ik, maaruh .... dan heb ik onwijze hobbit-poten of jij wijvenvoetjes.
In de wereld van legerkisten is met of zonder gleuf een heel bekende term. Mét gleuf is erg gewild maar wordt niet meer verstrekt door "de baas".quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En zo ontstond Auti's vrouwenhandel.
"Voor elke situatie, de beste penetratie"
Heerlijk hoe gay dit klinkt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef Auti het volgende:
[..]
In de wereld van legerkisten is met of zonder gleuf een heel bekende term. Mét gleuf is erg gewild maar wordt niet meer verstrekt door "de baas".
42/43quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef Auti het volgende:
[..]
Wat voor maat heb jij dan? Ik heb 43/44 (265 zit net iets te krap) en de M staat voor middelmaat qua breedte.. Als je smalle voeten hebt dan wordt het een S en brede voeten een B.
Uhm, dat zei ik net. Ik heb die, 270-M staat onderop.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef Auti het volgende:
[..]
En wat is dat dan in militaire maat? Staat onderop de zool..
Ah ok.. ik snap het. Dan hebben wij dezelfde maatquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uhm, dat zei ik net. Ik heb die 270-M staat onderop.
Ja, maar ik ben de helft van jouw lengte.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:29 schreef Auti het volgende:
[..]
Ah ok.. ik snap het. Dan hebben wij dezelfde maat
Dan heb jij gewoon grote voetenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben de helft van jouw lengte.
Nou, Auti handelt in gleuven dus he's your man.quote:
Warmandmoist.ondemand.netquote:
Denk niet dat er markt is voor een afgetrapte gleuf.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ziba zal vast heel wat geld opleveren, maar heb je al eens aan verhuur gedacht?
In de hak, ja.. dat is het oude model. Het latere model heeft geen gleuf in de hak en nu zijn er die goedkope Haix laarzen waar ik, naar ik mij herinner, nooit een goed verhaal over heb gehoord. De meeste willen gewoon een gleufquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die heb ik ook.
Gleuf in de zool?
Stukje kwaliteit en nostalgie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
WTF boeit zo'n gleuf nou?
Rare autisten.
Au contraire, je druk maken over een gleuf in een schoen is ultiem gay.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Typisch een opmerking voor een homo.
http://www.salon-ziba.nlquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ziba zal vast heel wat geld opleveren, maar heb je al eens aan verhuur gedacht?
Ze zitten en lopen beter en zijn dankzij de gleuf ook makkelijker uit te trekken. Kostenbesparing heeft voor kwaliteitsverlies gezorgd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, je druk maken over een gleuf in een schoen is ultiem gay.
Stelletje modenichten.
Ziba, een upperclass huisvrouw uit Teheran, lijkt het goed voor elkaar te hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:48 schreef De_Guidance het volgende:
Ziba zit vast, letterlijk en figuurlijk. Haar leven is statisch en geïsoleerd. Gestrand in een haar onbekende omgeving, wacht ze op haar man. Terwijl ze wacht, worden de verstikking en verlamming van haar bestaan pijnlijk voelbaar.
http://www.filmfestivalrotterdam.com/nl/films/ziba/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |