In de hak, ja.. dat is het oude model. Het latere model heeft geen gleuf in de hak en nu zijn er die goedkope Haix laarzen waar ik, naar ik mij herinner, nooit een goed verhaal over heb gehoord. De meeste willen gewoon een gleufquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die heb ik ook.
Gleuf in de zool?
Stukje kwaliteit en nostalgie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
WTF boeit zo'n gleuf nou?
Rare autisten.
Au contraire, je druk maken over een gleuf in een schoen is ultiem gay.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Typisch een opmerking voor een homo.
http://www.salon-ziba.nlquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ziba zal vast heel wat geld opleveren, maar heb je al eens aan verhuur gedacht?
Ze zitten en lopen beter en zijn dankzij de gleuf ook makkelijker uit te trekken. Kostenbesparing heeft voor kwaliteitsverlies gezorgd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, je druk maken over een gleuf in een schoen is ultiem gay.
Stelletje modenichten.
Ziba, een upperclass huisvrouw uit Teheran, lijkt het goed voor elkaar te hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:48 schreef De_Guidance het volgende:
Ziba zit vast, letterlijk en figuurlijk. Haar leven is statisch en geïsoleerd. Gestrand in een haar onbekende omgeving, wacht ze op haar man. Terwijl ze wacht, worden de verstikking en verlamming van haar bestaan pijnlijk voelbaar.
http://www.filmfestivalrotterdam.com/nl/films/ziba/
Toch is ze elke dag moe en voelt ze zich verlamd in haar dagelijkse routine.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:53 schreef waht het volgende:
[..]
Ziba, een upperclass huisvrouw uit Teheran, lijkt het goed voor elkaar te hebben.
De whisky vloeit rijkelijk in Teheran.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Upperclass huisvrouw uit Teheran. Een SF-film dus.
Aan niemand kan ze duidelijk maken wat haar mankeert.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toch is ze elke dag moe en voelt ze zich verlamd in haar dagelijkse routine.
Als de zwijgende Ziba en haar geïrriteerde man een tussenstop maken tijdens een reisje naar zee, raken ze elkaar kwijt. Ziba komt letterlijk vast te zitten in een pas opgeleverd gebouw, dat eigendom is van haar man.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:56 schreef waht het volgende:
[..]
Aan niemand kan ze duidelijk maken wat haar mankeert.
Ze doodt de tijd met het luisteren naar een vader en zijn opstandige dochter, die haar ongevraagd enkele zeer persoonlijke dingen toevertrouwen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als de zwijgende Ziba en haar geïrriteerde man een tussenstop maken tijdens een reisje naar zee, raken ze elkaar kwijt. Ziba komt letterlijk vast te zitten in een pas opgeleverd gebouw, dat eigendom is van haar man.
Dat klopt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:02 schreef waht het volgende:
[..]
Ze doodt de tijd met het luisteren naar een vader en zijn opstandige dochter, die haar ongevraagd enkele zeer persoonlijke dingen toevertrouwen.
Veel dank.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat klopt.
Trouwens, Bani Khoshnoudi maakte niet zozeer een portret of karakterstudie van Ziba, maar toont via haar personage de verstikking die vele Iraniërs dagelijks ervaren.
Ziba staat voor de algemene staat van onderdrukking, verwijdering en opgelegd zwijgen in hedendaags Iran; ook de flarden propaganda op tv en radio wijzen daarop. Ziba kwam mede tot stand tijdens een Cinéfondation Writing Residency van het Cannes Film Festival. Zie ook de installatie Scaffold voor Signals: Inside Iran in More Than Film.
Wilde dit toch even met je delen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Checken of je pen het nog doet doe je maar ergens anders.
Daar zitten islamitische militanten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:07 schreef De_Guidance het volgende:
Het liefst in een of andere zandbak.
Hier om de hoek niet hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:08 schreef waht het volgende:
[..]
Daar zitten islamitische militanten.
Ik bedoel de zandbak in de achtertuin van Europa.quote:
Wij kijken 24/7 mee, denken ze even wat wapens te kunnen verhandelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:13 schreef De_Guidance het volgende:
Gaat weer lekker tussen Syrie , Iran en Israel.
Sommige mensen leren het ook nooit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:14 schreef waht het volgende:
[..]
Wij kijken 24/7 mee, denken ze even wat wapens te kunnen verhandelen.
Drone better.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:16 schreef De_Guidance het volgende:
Wel een spannende baan. Syrië in de gaten houden.
De ochtendroutine van Assad is dodelijk saai, inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:18 schreef De_Guidance het volgende:
Hoewel op de meeste momenten zal er niet heel veel gebeuren.
U kunt wel drone-piloot worden. De hele dag in een hokje zitten kijken of er iets opvallends gebeurt.quote:
Dat lijkt mij echt een leuke baan.. ook camera's op Schiphol in de gaten houden of iets dergelijks zou ik erg leuk vinden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:25 schreef Reya het volgende:
[..]
U kunt wel drone-piloot worden. De hele dag in een hokje zitten kijken of er iets opvallends gebeurt.
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt een leuke baan.. ook camera's op Schiphol in de gaten houden of iets dergelijks zou ik erg leuk vinden.
Ga eens janktopics openen in NWS ofzo huilio.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:43 schreef De_Guidance het volgende:
Oja, ik droomde dat het lolbertarisme gewoon een echte politieke richting was en ik dat alleen gewoon al die tijd niet doorhad.
Rennies zijn geen slecht idee af en toe.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga eens janktopics openen in NWS ofzo huilio.
Op dit moment paniek en angststoornissen/epilepsie en mijn opleidingsniveau, maar dat laatste kan ik altijd met een goed verhaal onderuit komen.. zo heb ik ook eens een traineeship tot Java programmeur binnen weten te slepen, maar dat was op het verkeerde moment en heb ik dus niet kunnen afmaken.quote:
Vooral die met geld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:46 schreef waht het volgende:
Lolbertarisme bestaat gewoon. Het bestaat uit het streven naar een wereld waarin iedereen vrij kan lachen.
O.a. ja. Dit is in "de Wijde Blik" :quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat doet deze man? Files signaleren?
niet onbelangrijk!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat doet deze man? Files signaleren?
Dank, dit compliment raakt me diep.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:09 schreef De_Guidance het volgende:
Brussel is weer eens goed bezig.
Afgetrapte kisten kunnen inderdaad niet, vraag maar aan Betje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
mijn afgetrapte exemplaar maakt je dan vast erg treurig
Trappen met kisten kan daarentegen wél weer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:13 schreef Auti het volgende:
[..]
Afgetrapte kisten kunnen inderdaad niet, vraag maar aan Betje.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Trappen met kisten kan daarentegen wél weer.
Lekker voor ze. Hopelijk gaan die tankshows ook 's nachts door.quote:SOEST - De fractie van GroenLinks in Soest is boos over de arena die wordt gebouwd bij het nieuwe Nationaal Militair Museum (NMM) op de voormalige vliegbasis Soesterberg.
De bouw van deze arena is volgens de partij als een ''volslagen verrassing'' uit de lucht komen vallen.
In de arena is plaats voor 3000 mensen, die elke 2 uur naar een ''spectaculaire tankshow met ratelende rupsbanden, zwenkende geschutskoepels en opspattend zand'' kunnen kijken.
Volgens GroenLinks zijn het doel en de omvang van de arena in de openlucht in een natuurgebied pas vrijdag duidelijk geworden, toen minister Jeanine Hennis-Plasschaert van Defensie de eerste schop voor de bouw van het museum in de grond stak.
's Nachts gaan maatschappelijk onaangepasten voor de leeuwen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:56 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker voor ze. Hopelijk gaan die tankshows ook 's nachts door.
En ook nog langs een andere tatta sma?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
Ik liep vanmiddag langs Halsema.
En Hiddema.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Dank, dit compliment raakt me diep.
Ik hoop dat die tank per ongeluk een projectiel in het publiek schiet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:56 schreef waht het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een uitstekende uitgave van publiek geld in deze tijd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:56 schreef waht het volgende:
[..]
Op de openingsdag voor de media. Een tribune vol met journalisten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop dat die tank per ongeluk een projectiel in het publiek schiet.
Of bewust, dat mag ook.
Prima. Minder krapte op de arbeidsmarkt kan nooit geen kwaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:16 schreef Auti het volgende:
[..]
Op de openingsdag voor de media. Een tribune vol met journalisten.
Is er een overschot aan journalisten/journalistiekstudenten dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima. Minder krapte op de arbeidsmarkt kan nooit geen kwaad.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:16 schreef Auti het volgende:
[..]
Op de openingsdag voor de media. Een tribune vol met journalistenjuristen.
Retorische vraag?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is er een overschot aan journalisten/journalistiekstudenten dan?
Nu jij nog.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
How I met your mother gaat stoppen, mooi.
hoezo mooi?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:33 schreef De_Guidance het volgende:
How I met your mother gaat stoppen, mooi.
Een overschot is nogal zwak uitgedrukt. Er worden veel meer 'journalisten' uitgepoept dan banen voorhanden zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, serieuze vraag. Ik heb echt geen flauw idee.
Nee, dat is gewoon fraude.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:37 schreef betyar het volgende:
Ben ik erg kapitalistisch bezig als ik een contante betaling niet boek?
De Belastingdienst leest mee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:37 schreef betyar het volgende:
Waarom wil je geen belasting betalen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:37 schreef betyar het volgende:
Omdat ik rechts wil worden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom wil je geen belasting betalen?
Hoi hoiquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De Belastingdienst leest mee.
Ik ben tweehandig op alle vlakken behalve schrijven.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=220825.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |