Feitelijk de nieuwe premier dus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij geeft enkel dictaten door. Een soort van bode, zeg maar.
Een VVD-er daadwerkelijk aan de macht, dat zou natuurlijk al te veel een schertsvertoning worden.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:49 schreef Tem het volgende:
Misschien kan koos met wat management prietpraat er nog een draai aan geven.
Goed punt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Een VVD-er daadwerkelijk aan de macht, dat zou natuurlijk al te veel een schertsvertoning worden.
Omdat we al POL verkiezingen hebben, en duke en ik geen zin hadden in 2.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:21 schreef DeParo het volgende:
Waarom heeft Pol geen nominaties voor de Yvonne-awards eigenlijk.
Jij zou 'm glansrijk winnen, en dat gunnen we niemand.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
Bovendien is POL te cool voor een dergelijke verkiezing.
Het was een award voor de grootste klootzak?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij zou 'm glansrijk winnen, en dat gunnen we niemand.
Feitelijk wel natuurlijk, want in POL zijn enkel klootzakken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was een award voor de grootste klootzak?
Geef mijn naam maar door dan is het wel goed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat we al POL verkiezingen hebben, en duke en ik geen zin hadden in 2.
Deze serie is een soort POLCAFE in het echt:quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Feitelijk wel natuurlijk, want in POL zijn enkel klootzakken.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
U bent een meester in zelfdeceptie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
Hmmm, die serie zal ik eens downloaden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef waht het volgende:
[..]
Deze serie is een soort POLCAFE in het echt:
Veep (TV Series 2012– ) - IMDb
Prachtig hoe iedereen elkaar constant aan het afbranden is. Ik geloof graag dat dit ook in ons parlement gebeurt.
U haalt onze coolness aardig omlaag inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bent een meester in zelfdeceptie.
Gaarne hoor ik uw oordeel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, die serie zal ik eens downloaden.
Klinkt als een kwaliteitsserie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef waht het volgende:
Prachtig hoe iedereen elkaar constant aan het afbranden is.
Voor die 3 keer per kwartaal dat jij hier post?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Geef mijn naam maar door dan is het wel goed.
Zal 'm thuis eens opzoeken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef waht het volgende:
[..]
Deze serie is een soort POLCAFE in het echt:
Veep (TV Series 2012– ) - IMDb
Prachtig hoe iedereen elkaar constant aan het afbranden is. Ik geloof graag dat dit ook in ons parlement gebeurt.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:03 schreef remlof het volgende:
Die fipo in FHF / Dameskleding af te halen
Ik heb al best wat topics hier geopendquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor die 3 keer per kwartaal dat jij hier post?
Je ziet een topic met dameskleding afhalen en denkt.. hey interessant!?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:03 schreef remlof het volgende:
Die fipo in FHF / Dameskleding af te halen
We hebben net onze eigen verkiezingen gehad. Wat heel POL kan waarderen zegt mij meer dan wat de crew vindt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:21 schreef DeParo het volgende:
Waarom heeft Pol geen nominaties voor de Yvonne-awards eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |