Klaar, heb 2 dagen liggen surfen over Spanje.
En zo goedkoop en gunstig mogelijk proberen te boeken.
7 dagen (op de eerst volgende werkdag vlieg ik terug) vanuit Spanje (en moet die dag ook nog werken).
Vliegen 95 euro (heen en terug). Dat is behoorlijk low... zeker voor begin October.
Hotels 200 euro. Beiden hartje centrum. Afzonderlijke kamers met douche. Goedkoper was wellicht mogelijk maar niet tegen dezelfde locaties. Beiden scoorden op booking.com voor locatie boven de 9.5.
Treinreis 33 euro. Twijfel nog voor een treinreis van 6 uur... of een high speed van 1.50 uur (dat zien we straks wel).
renfe.com gaat niet verder qua vroegboekkortingen dan 4 mnd.... dus dit kan ik laten bezinken tot Augustus (reminder waarom ik dit post).
Over high speed gesproken hier kan de NS nog iets van leren.
----------------------------------------
328 euro. 4 dagen Madrid en 3 dagen Valencia. (en op tijd thuis).
Kost me slechts 4 snipperdagen. Werkrooster er ook maar naast gehouden tijdens het booken.
Hotel Madrid :
Review.
and the immediate area is 'bohemian' (I mean there are sex workers around). If these things trouble you then choose somewhere else to stay.
Ik heb 6 jr tussen 2 hoerenbuurten in EHV gewoond...

. Leuke tijd.
Hier heb ik wel ervaring mee...how to build your own vacation. Deze keer geen 3 steden trip... 2 is genoeg. Vorige keer was ik toch wel bekaf van het koffer verplaatsen van A naar B naar C.
Logistiek klopt deze als een klokje ( ik heb nog wat credits op de OV van Valencia

), zie geen bijzondere pijnpunten. Tikkeltje gewaagd dat wel.
[ Bericht 3% gewijzigd door Drugshond op 31-01-2013 03:07:02 ]