quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aha, je Google Snoralert ging af?
Met een stalen gezicht brengenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:49 schreef betyar het volgende:
Offerte servieskast, ik verschiet zelf van de prijs........
Tja, hoogglans spuitwerk..... Daar betaal je voor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met een stalen gezicht brengen
Pah pah pah pokahfees pah pah pokahfees!
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja, hoogglans spuitwerk..... Daar betaal je voor.
quote:
Kreeg vandaag een kado van een Polska meiske (waar ik het niet van verwachtte)... Ze vroeg slechts om een koelkast magneetje voor op haar haar koelkast van Spanje (gekocht et al). Bot : Ze vroeg wat krijg je van mij.... antw... koppijn. Wat krijg ik vandaag terug een doosje met een lintje en chocolade ?!? Mon Cherie ???!!!!!. Ze is een gave meid... getrouwd et al... Directe vraag terug terug... waarom ?! wat heb je er voor uitgegeven ? (dat magneetje was maar 3,50 euro, dit kan ik missen)quote:
Dit is een klein café aan de haven.quote:
quote:Ik mis hier de warmte van een dorpscafe
De aanspraak van mensen met een zachte 'g'
quote:HARDERWIJK -
De politie is massaal aanwezig bij een Van der Valkhotel in Harderwijk. Vermoedelijk is daar vanochtend een schietpartij geweest.
Agenten hebben het gebied rond het hotel aan de Leuvenumseweg afgezet. Een arrestatieteam is ter plaatse. Voor zover bekend zijn er geen gewonden gevallen.
LATER MEER
Ik zag die mafklapper gisteravond nog in de kroeg. Een paar dames vroegen in een typisch Brabants lulgesprek of ik een foto kon nemen met hen en 'us Guuske'.quote:
Dat vroegen meer mensen met een extra chromosoom zich af.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:21 schreef DeParo het volgende:
Waarom heeft Pol geen nominaties voor de Yvonne-awards eigenlijk.
Vervolgens zoomde u in op de voorgevels en nam een foto.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zag die mafklapper gisteravond nog in de kroeg. Een paar dames vroegen in een typisch Brabants lulgesprek of ik een foto kon nemen met hen en 'us Guuske'.
Had ze gezegd dat ze 'nen aender slaafke' mochten zoeken daarvoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:26 schreef waht het volgende:
[..]
Vervolgens zoomde u in op de voorgevels en nam een foto.
Bijna grappig!quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat vroegen meer mensen met een extra chromosoom zich af.
We zaten erover te denken om hem aan u uit te reiken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Bijna grappig!
En nu het antwoord?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat vroegen meer mensen met een extra chromosoom zich af.
Yvonne was ooit bij een POLmeet en vond ons geen echte FOK!kers.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Bijna grappig!
En nu het antwoord?
Was vast een gezellige meet daarnaquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:46 schreef waht het volgende:
[..]
Yvonne was ooit bij een POLmeet en vond ons geen echte FOK!kers.
Klinkt beter.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We zaten erover te denken om hem aan u uit te reiken.
Een van de beste.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Was vast een gezellige meet daarna![]()
.
Dat lijkt me een compliment.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:46 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi zo, laat ze maar zweten, die Hollanders.quote:Brussel stationeert econoom in Den Haag
AMSTERDAM - De Europese Commissie stationeert half februari een speciale ambtenaar in Den Haag die de begrotingsbesluiten van Nederland moet gaan analyseren.
Dat bevestigt een woordvoerder van de Europese Commissie na berichtgeving hierover in Het Financieele Dagblad.
De ambtenaar, de Belgische econoom Jean-Luc Annaert, wordt gestationeerd bij de vertegenwoordiging die de Europese Commissie al heeft in Den Haag. Zijn rol is vergelijkbaar met die van een economisch attaché van een ambassade.[..]
Wat is de definitie van een echte FOK!ker dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:46 schreef waht het volgende:
[..]
PHP.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een echte FOK!ker dan?
Denk aan gajes, maar dan niet stoer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat is de definitie van een echte FOK!ker dan?
Hij geeft enkel dictaten door. Een soort van bode, zeg maar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:46 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi zo, laat ze maar zweten, die Hollanders.
Feitelijk de nieuwe premier dus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij geeft enkel dictaten door. Een soort van bode, zeg maar.
Een VVD-er daadwerkelijk aan de macht, dat zou natuurlijk al te veel een schertsvertoning worden.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:49 schreef Tem het volgende:
Misschien kan koos met wat management prietpraat er nog een draai aan geven.
Goed punt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Een VVD-er daadwerkelijk aan de macht, dat zou natuurlijk al te veel een schertsvertoning worden.
Omdat we al POL verkiezingen hebben, en duke en ik geen zin hadden in 2.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:21 schreef DeParo het volgende:
Jij zou 'm glansrijk winnen, en dat gunnen we niemand.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
Bovendien is POL te cool voor een dergelijke verkiezing.
Het was een award voor de grootste klootzak?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij zou 'm glansrijk winnen, en dat gunnen we niemand.
Feitelijk wel natuurlijk, want in POL zijn enkel klootzakken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was een award voor de grootste klootzak?
Geef mijn naam maar door dan is het wel goed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat we al POL verkiezingen hebben, en duke en ik geen zin hadden in 2.
Deze serie is een soort POLCAFE in het echt:quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Feitelijk wel natuurlijk, want in POL zijn enkel klootzakken.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
U bent een meester in zelfdeceptie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
Hmmm, die serie zal ik eens downloaden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef waht het volgende:
[..]
Deze serie is een soort POLCAFE in het echt:
Veep (TV Series 2012– ) - IMDb
Prachtig hoe iedereen elkaar constant aan het afbranden is. Ik geloof graag dat dit ook in ons parlement gebeurt.
U haalt onze coolness aardig omlaag inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bent een meester in zelfdeceptie.
Gaarne hoor ik uw oordeel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, die serie zal ik eens downloaden.
Klinkt als een kwaliteitsserie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef waht het volgende:
Prachtig hoe iedereen elkaar constant aan het afbranden is.
Voor die 3 keer per kwartaal dat jij hier post?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Geef mijn naam maar door dan is het wel goed.
Zal 'm thuis eens opzoeken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:17 schreef waht het volgende:
[..]
Deze serie is een soort POLCAFE in het echt:
Veep (TV Series 2012– ) - IMDb
Prachtig hoe iedereen elkaar constant aan het afbranden is. Ik geloof graag dat dit ook in ons parlement gebeurt.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:03 schreef remlof het volgende:
Die fipo in FHF / Dameskleding af te halen
Ik heb al best wat topics hier geopendquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor die 3 keer per kwartaal dat jij hier post?
Je ziet een topic met dameskleding afhalen en denkt.. hey interessant!?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:03 schreef remlof het volgende:
Die fipo in FHF / Dameskleding af te halen
We hebben net onze eigen verkiezingen gehad. Wat heel POL kan waarderen zegt mij meer dan wat de crew vindt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:21 schreef DeParo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |