Ik kan watte?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Neem een abo met custom CSS, kan je mooi je eigen titeltje maken.
Maar de rest ziet dat niet, tochquote:
Dat klopt. Is gewoon mijn eigen voorkeur van hoe ik FOK! er uit wil laten zien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar de rest ziet dat niet, toch?
Okiquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat klopt. Is gewoon mijn eigen voorkeur van hoe ik FOK! er uit wil laten zien.
Gaap.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Neem een abo met custom CSS, kan je mooi je eigen titeltje maken.
Another one bites the dust.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
Straks afscheidsreceptie.
Met borrels.
Hop Hop!
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat klopt. Is gewoon mijn eigen voorkeur van hoe ik FOK! er uit wil laten zien.
Dat kun je gerust laten staanquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Heb jij nog een voorkeur of kan ik gewoon oetlul laten staan?![]()
![]()
In jouw balkje staat Prins Carnaval Vlad Tepes.quote:
Je browserskin soms een ander kleurtje of iets, OK, maar alleen voor jezelf zo'n tag verzinnen...quote:
Mijn tag is au naturel geschonken door de hoeders der Fok.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Je browserskin soms een ander kleurtje of iets, OK, maar alleen voor jezelf zo'n tag verzinnen...idd.
Hoi Erik.quote:
Lekker voor je.quote:
Iemand heeft de webroot gewist, lijkt hetquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:01 schreef Auti het volgende:
www.zwembadvelsen.nl voor het betere hackwerk
Hai smurf.quote:
Ha, held!quote:
Waarom?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:50 schreef Voorschrift het volgende:
Awh kreeg net chocolade van cliënten.
Die hadden de kleine lettertjes nog niet ontrafeld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:50 schreef Voorschrift het volgende:
Awh kreeg net chocolade van cliënten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |