Volgens mij niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Mogen bankiers tegenwoordig nog wel geschenken aannemen?
Enkel in natura.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Omdat ik zo'n retegoede bankier ben.quote:
Ah, je bent postbezorger tegenwoordig?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n retegoede bankier ben.
Ze waren zo dankbaar voor die briefjes door de gleuf dat ze wat terugduwden.
quote:CD met stilte uitverkocht
LONDEN -
Een Engelse cd met 30 minuten stilte is een groot verkoopsucces. Zelfs uit Ghana, Duitsland en Oostenrijk kwamen orders binnen. Het schijfje is nu uitverkocht. Dat heeft de Britse krant The Guardian donderdag gemeld.
Die zijn ook per 500 edities te kopen bij elke kantoorhandel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef Reya het volgende:
[..]
En met de krant waar geen wezenlijke informatie in staat was KoosVogels u al voor.
Wij journalisten worden tenminste niet uitgekotst door de onderbuik van de samenleving, dienaar van de EUSSR.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef Reya het volgende:
[..]
En met de krant waar geen wezenlijke informatie in staat was KoosVogels u al voor.
http://www.buydehydratedwater.com/fo.htmquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:17 schreef Auti het volgende:
Ik zit regelmatig een beetje te brainstormen over hoe je makkelijk geld kan verdienen met iets heel simpels. Air in a can had ik al bedacht, te laat. Zelfde voor SealedAir, verpakkingsmateriaal..
Lucht verkopen was mijn eerste uitgangspunt maar die markt is er al.
Ooit moet je toch eens tegen iets aanbotsen wat nog niet op de markt is maar wat wel makkelijk te realiseren is, weinig kosten, veel baat.
Nee, pinautomaat gleuf.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, je bent postbezorger tegenwoordig?
Op bijna alle vragen kan ik nee antwoorden. Maar je snapt wel wat ik bedoel toch.. dat lucht in die zakjes ipv piepschuim wokkels dat zou zo een idee van mij kunnen zijn, maar het bestaat al en die kerel is er rijk mee geworden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.buydehydratedwater.com/fo.htm
NWS voor intro.
Kijk die Bullshit! aflevering nou maar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Op bijna alle vragen kan ik nee antwoorden. Maar je snapt wel wat ik bedoel toch.. dat lucht in die zakjes ipv piepschuim wokkels dat zou zo een idee van mij kunnen zijn, maar het bestaat al en die kerel is er rijk mee geworden.
Ok ga ik nu doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kijk die Bullshit! aflevering nou maar.
Nee, het is niet wat je bedoeld, maar wel 'easy money' en het gaat inderdaad gewoon om pyramide-systemen. En het is Penn & Teller, dus grappig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef Auti het volgende:
Ah volgens mij gaat het gewoon over de conventionele manieren en pyramide systemen.. Tupperware shite en dergelijke.. Dat bedoel ik niet. Ik ga wel verder kijken maar dit is denk ik niet wat ik bedoel.
Ik ben wel blij met de link, ik kon ze alleen van "tell a lie" Ik zie nu al een hoop interessante video's.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, het is niet wat je bedoeld, maar wel 'easy money' en het gaat inderdaad gewoon om pyramide-systemen. En het is Penn & Teller, dus grappig.
Ze hebben 8 seizoenen aan Bullshit!quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met de link, ik kon ze alleen van "tell a lie" Ik zie nu al een hoop interessante video's.
Thnxs!
Goedkoop inkopen, duurder verkopen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:17 schreef Auti het volgende:
Ik zit regelmatig een beetje te brainstormen over hoe je makkelijk geld kan verdienen met iets heel simpels. Air in a can had ik al bedacht, te laat. Zelfde voor SealedAir, verpakkingsmateriaal..
Lucht verkopen was mijn eerste uitgangspunt maar die markt is er al.
Ooit moet je toch eens tegen iets aanbotsen wat nog niet op de markt is maar wat wel makkelijk te realiseren is, weinig kosten, veel baat.
Ouwe marskramer dat je d'r bent.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goedkoop inkopen, duurder verkopen.
Heb momenteel een aantal biedingen op 2e hands goederen staan waarvan ik denk dat ik ze goed kan wegzetten.
Marge, rond de 150 procent, mits ik de bieding toegewezen krijg.
Autohandel OkéSjon. Auto's doorschuiven kan je ook centjes meepakken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goedkoop inkopen, duurder verkopen.
Heb momenteel een aantal biedingen op 2e hands goederen staan waarvan ik denk dat ik ze goed kan wegzetten.
Marge, rond de 150 procent, mits ik de bieding toegewezen krijg.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:50 schreef De_Guidance het volgende:
Pinpas kwijt.
Bankier mevrouw met VVD hoofd: "Er is 500 euro van je rekening gehaald" "Nee joh, grapje"
Leuk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |