Mja haar hele bank is overgenomen door Wouter Bos, doet ze nog stoer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor ons is 500 euro grappen und grrrrollen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
Heb jij 500 euro dan.
Rijke studenten, en dan nóg gratish met het OV willen.
Nope, zijn militaire goederen die ik denk via civiele kanalen kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Autohandel OkéSjon. Auto's doorschuiven kan je ook centjes meepakken.
Maar ik begin liever mijn eigen computermerk denk ik.
Totdat het over je eigen geld gaat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor ons is 500 euro grappen und grrrrollen.
Daar heb ik geen last van, ik heb namelijk geen geld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Totdat het over je eigen geld gaat.
Dan pin ik voor zaterdag wel wat extra geld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van, ik heb namelijk geen geld.
Hebben jullie er trouwens last van dat er minder mensen op gesprek komen voor bv. een verzekerig nu er sinds begin dit jaar verteld moeten worden wat de fee is en die ook apart wordt gerekend wordt ipv. alleen in de premie verdisconteerd zit?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van, ik heb namelijk geen geld.
Jij betaalt haar met je belastingcenten, ze heeft alle reden je uit te lachen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mja haar hele bank is overgenomen door Wouter Bos, doet ze nog stoer.
Geen last van, want verzekeren moet gewoon en veel mensen weten dat wel, dus die komen toch wel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hebben jullie er trouwens last van dat er minder mensen op gesprek komen voor bv. een verzekerig nu er sinds begin dit jaar verteld moeten worden wat de fee is en die ook apart wordt gerekend wordt ipv. alleen in de premie verdisconteerd zit?
Of werk je te kort als flappenteller om daar wat over te zeggen?
Alsof ik belasting betaal.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij betaalt haar met je belastingcenten, ze heeft alle reden je uit te lachen.
Gefeliciteerd, dan ben je de enige in Nederland die geen BTW of assurantiënbelasting betaalt.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan ben je de enige in Nederland die geen BTW of assurantiënbelasting betaalt.
In die kringen gaat alles zwart, dat weet je toch.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan ben je de enige in Nederland die geen BTW of assurantiënbelasting betaalt.
Ja dat zal helpen, banken nemen die altijd héél serieus, niemand stuurt ze ook, dus je valt dan ook meteen op.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:07 schreef De_Guidance het volgende:
Misschien moet ik een klachtenbrief schrijven.
In Rotterdam is sowieso alles zwart.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In die kringen gaat alles zwart, dat weet je toch.
Dankt u de overheid maar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In de categorie volledig kansloze belastingen ....
Mwoah als ik het erg vond had ik er wel wat van gezegd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat zal helpen, banken nemen die altijd héél serieus, niemand stuurt ze ook, dus je valt dan ook meteen op.
Och ik maak ook zovaak grapjes als ze zeggen "is dit voor mij of?".quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mwoah als ik het erg vond had ik er wel wat van gezegd.
Ik zou die grap niet maken, maar ermee zitten doe ik er ook niet.
Kan mij wel voorstellen dat mensen die het financieel het wel echt moeilijk hebben het niet fijn zouden vinden.
Kan mij overigens wel voorstellen dat iemand die het niet al te breed heeft een 250 euro een behoorlijke stap vind voor het nemen van een verzekering.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen last van, want verzekeren moet gewoon en veel mensen weten dat wel, dus die komen toch wel.
Wat doen ze dan als ze pissig worden?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ik maak ook zovaak grapjes als ze zeggen "is dit voor mij of?".
Antwoord ik altijd dat ze toch onderhand wel moeten weten dat alles voor de bank is.
Sommigen lachen, anderen worden pissig, maar ik vind het altijd geslaagd.
Dan nemen ze er maar geen, als ze geen 250 kunnen ophoesten aan provisie verdienen we er toch niks aan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan mij overigens wel voorstellen dat iemand die het niet al te breed heeft een 250 euro een behoorlijke stap vind voor het nemen van een verzekering.
Schelden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat doen ze dan als ze pissig worden?
Denk aan je maatschappelijke taak!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nemen ze er maar geen, als ze geen 250 kunnen ophoesten aan provisie verdienen we er toch niks aan.
Bwahahaha, proest, hurrbedurrr.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Denk aan je maatschappelijke taak!
Dat is ook goede handel.. ben zelf opzoek naar oud model kisten (met gleuf) in maat M270.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:53 schreef von_Preussen het volgende:
waar
[..]
Nope, zijn militaire goederen die ik denk via civiele kanalen kwijt te kunnen.
Ha! Die heb ik, maaruh .... dan heb ik onwijze hobbit-poten of jij wijvenvoetjes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef Auti het volgende:
[..]
oud model kisten (met gleuf) in maat M270.
En zo ontstond Auti's vrouwenhandel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is ook goede handel.. ben zelf opzoek naar oud model kisten (met gleuf) in maat M270.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |