Jij weet het beter dan hemzelf? Interessant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef remlof het volgende:
Kom op zeg, die post was overduidelijk ironisch bedoeld als je 'm zo leest.
Dat die nummer 64 hier op een manier post dat ie dat zelf onderuit haalt is niet erg handig van 'm, maar negeer dat gewoon.
Nee, maar ik zie hier weer eens van een mug een olifant gefabriceerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij weet het beter dan hemzelf? Interessant.
Volgens mij zei ze 'enorme lul'.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Reya het volgende:
Ik wel sowieso zeggen dat Friek_ een lul is. Zeker na het incident met mijn moeder.
Dit geintje flikt LXIV wel vaker , laten we dan zeggen de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie hier weer eens van een mug een olifant gefabriceerd.
Wat dacht je? 3-voud ligt onder vuur elders, laat ik het verder opstoken om de ban te versnellen?quote:
Ga zelf eens terug.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef remlof het volgende:
Gaat eens terug naar de SC allen en laat dit topic waar het voor bedoeld is.
En dan? Ga je dan de gedachtenpolitie bellen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet?
Je zei juridische redenen net, dus van de wet niet ?
Nou is deze in Nederland nogal vrij, tenzij je oproept tot geweld.
Dus vertel eens, wat is je échte mening over wat met de PvdA moet gebeuren?
Ja, dat is precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat dacht je? 3-voud ligt onder vuur elders, laat ik het verder opstoken om de ban te versnellen?
Knul, je bent zo doorzichtig als smerig slijm.
Ah, Calimero is ook weer van de partij. Voelt zich te tof voor meetings, maar niet voor gejank in FB-topics.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat dacht je? 3-voud ligt onder vuur elders, laat ik het verder opstoken om de ban te versnellen?
Knul, je bent zo doorzichtig als smerig slijm.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben versterking nodig!
Nee, maar dan ben jij minder schijnheilig , is wel eerlijker voor iedereen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dan? Ga je dan de gedachtenpolitie bellen?
Ik ben helemaal niet schijnheilig. Ik vraag me echt af waar je dat nu weer vandaan haalt. Jij trekt een post van mij uit zijn context en plaatst hem hier in de Feedback. Waarom ontgaat me een beetje, mogelijk wil je mij de mond snoeren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben jij minder schijnheilig , is wel eerlijker voor iedereen.
En het moet eerlijker.
Doe maar niet scheinheilig... na mijn vorige ban was je al vaker druk met zeuren om een nieuwe ban voor me. Iets waar normaal al een ban voor staat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik dacht.
Hebben we aan jou te danken met je opzichtige banpogingen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:03 schreef De_Guidance het volgende:
De rellen verspreiden zich van NWS naar POL.
Hee 3-voud, hoe is het met je fantasie vliegtuig?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe maar niet scheinheilig... na mijn vorige ban was je al vaker druk met zeuren om een nieuwe ban voor me. Iets waar normaal al een ban voor staat.
Dus knijp maar in je handjes dat je hier werkelijk als kleuter een voorkeursbehandeling krijgt.
Omdat jij links bent.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom zou ik een ban voor jullie willen ?
Nou...sjees... omdat je er al 89x ongeveer om gezeurd hebt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou...sjees... omdat je er al 89x ongeveer om gezeurd hebt?
Dude. Zoek een leven. We struikelen dagelijks over je matras die hier op fok ligt.
En dan krijg je een ban. Wat de fuck dan nog?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou...sjees... omdat je er al 89x ongeveer om gezeurd hebt?
Dude. Zoek een leven. We struikelen dagelijks over je matras die hier op fok ligt.
Niks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan krijg je een ban. Wat de fuck dan nog?
Waarom ga je anders hier over postings klagen in de Feedback? Wat is je doel dán?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
Was jij niet een van die jankzakken die in NWS zat te zeiken dat andere users bevooroordeeld worden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niks.
Maar dat gejammer en gestook van die kleuter is wel een keer leuk geweest.
Nee. Ik zei "iedereen".quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was jij niet een van die jankzakken die in NWS zat te zeiken dat andere users bevooroordeeld worden?
Zak lossnijden en met een elastiekje tegen de balletjes is ook leuk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef LXIV het volgende:
(Zolang er alleen nog maar gepraat mag worden natuurlijk. Uiteindelijk verdienen ze de kogel)
*zucht*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
Iedereen wordt bevooroordeeld? Nee, duidelijk.
Ik zie mezelf al met zo'n postbodestiekje en de verrimpelde ballen van Marcel van Dam voor mijn neus. Bovendien duurt het lang om zo een einde te maken aan de Linkse terreur, dat is net zoiets als een olifant doodgooien met een watje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zak lossnijden en met een elastiekje tegen de balletjes is ook leuk.
Weetikut.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al met zo'n postbodestiekje en de verrimpelde ballen van Marcel van Dam voor mijn neus. Bovendien duurt het lang om zo een einde te maken aan de Linkse terreur, dat is net zoiets als een olifant doodgooien met een watje.
Oké Calimero.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
*zucht*
Iedereen wordt is bevooroordeeld
iPhone 4?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
Ik bedoelde trouwens bevoordeeld.
Stomme tel.
Hij is gewoon open, kan reageren niet meer nee? Ik heb in ieder geval even een schop gegeven, doe ermee wat je wil.quote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef Boldface het volgende:
Is het ook mogelijk om een (zeer) oud topic te heropenen?
Gezien de actualiteit van vandaag zou ik dit topic wel omhoog willen trappen:
Eed / belofte en scheiding kerk & staat
Maar reageren kan niet meer. En om nou weer een nieuw topic aan te maken....
Vrij vervelend idd, zal 't in de gaten houden.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:57 schreef Hexagon het volgende:
Die cempexo loopt onderhand de spuigaten uit
POL / FNV wil echt werk, geen wegwerpbanen
dank jequote:
Gooi hem wel dicht als de uitslagen binnen zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:13 schreef Hexagon het volgende:
Deze kan dadelijk dichtl. Over een uurtje komt een uitslagentopic
POL / Fok! POL verkiezingen 2012
Wat is dat nu voor flauwe opmerking?quote:Op woensdag 19 december 2012 08:00 schreef 99.999 het volgende:
Ach, dat jij enkel Rick van der Ploeg geschikt vindt voor enige functie weten we onderhand
Ik zou zeggen: welkom in de maatschappelijke poppenkast. Inderdaad doet kwaliteit al jaren niet toe, popiejopie-uitstraling des te meer.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Rick van der Ploeg tekort is gedaan en dat hij wel een geschikte kandidaat is om minister te worden van OCW. Hij promoveerde met uitstekend onderzoekswerk aan Cambridge University, hij heeft veel ervaring als hoogleraar (de W in OCW) en hij is een intellectueel (gaat niet noodzakelijk samen). Ik heb nergens geteld dat er niet meer geschikte kandidaten zijn. Als een politieke partij voor Dijksma kiest terwijl ze ook voor van der Ploeg kunnen kiezen dan is het duidelijk dat ze niet voor kwaliteit gaan.
Van der Ploeg is een typische autist: heel slim, drama om mee te werken. Kan je nog zo slim zijn, je hebt er geen fuck aan als je niet kan communiceren. Mensen zijn communicatieve wezens.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: welkom in de maatschappelijke poppenkast. Inderdaad doet kwaliteit al jaren niet toe, popiejopie-uitstraling des te meer.
'quote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van der Ploeg is een typische autist: heel slim, drama om mee te werken. Kan je nog zo slim zijn, je hebt er geen fuck aan als je niet kan communiceren. Mensen zijn communicatieve wezens.
Dat deel wordt wel overgewaardeerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van der Ploeg is een typische autist: heel slim, drama om mee te werken. Kan je nog zo slim zijn, je hebt er geen fuck aan als je niet kan communiceren. Mensen zijn communicatieve wezens.
Jij hebt gewoon als trollactie iedereen misleid.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
'
Nou zeg, ben ik echt zo'n sociale ramp?
Dat zei m'n scharrel ook gisteravond.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon als trollactie iedereen misleid.
Heb je het licht wel aangedaan schatje. Hihi.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zei m'n scharrel ook gisteravond.
Dat stereotype (wordt al snel uit de kast gehaald bij een intellectueel) beeld is er maar wordt dit in zijn geval gestaafd door verhalen?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, en het inhoudelijke wordt ondergewaardeerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat deel wordt wel overgewaardeerd.
Als je goed leest, zie je dat ik daar ook niet om vraag...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef 99.999 het volgende:
De discussie loopt volgens mij zo niet onaardig. Zie geen reden het te sluiten.
Stel je voor dat TS het echt meent ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:
POL / Invoeren soort goelags
Troll topique
Eens, ik weet niet hoe een reeks aan te maken, excuses, maar bedankt voor het verzoek.quote:
Zeer netjes doorposten na een slotjequote:Op maandag 7 januari 2013 11:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad. Wat je voorstelt past zeer goed bij hun standpunten.
Wellicht ben je zeer kort van geheugen maar jij bent degene die op de man speelt, inhoudelijk heeft weinig zin aangezien je blijkbaar zelf al niet snapt wat je schrijft en blijkbaar van mening bent dat je argumenten gebruikt.quote:Ik maak volgens mij geen onderscheid. ik stel wat vragen bij de standpunten van een fundamentalist, dat is eng voor een gelovige snap ik nu maar val mij daar dan inhoudelijk op aan in plaats van keer op keer op de man.
quote:
Hey omdat ik dopewoef ben.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Drugshond plaatst nazi propaganda van het ergste soort
[..]
Uit de oude doos...quote:Op maandag 7 januari 2013 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Drugshond plaatst nazi propaganda van het ergste soort
[..]
Gefixt door de nieuweling op POLquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
POL / [POLCafe #3979] Ik ga niet naar de McDonalds, ik hekel burgers.
Zou in de TT de "Maar" in "Naar" kunnen worden aangepast?
Dank.
Is goed hoor, als je een nieuwe wenst te maken dan open maar even een nieuwe, dan vervang ik 'm wel. Dan maak ik jouw topic het sticky.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
"Wegwijs in de Nederlandse politiek" is niet up to date. Mag ik voorstellen om of die sticky aan te passen, of die open te zetten zodat een willekeurig forumlid die kan aanpassen of die te verwijderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |