abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 maart 2013 @ 22:10:34 #51
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_123594744
In Moskou zou ik al zijn opgehangen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_123596120
in tegenstelling tot 9/11 wat geen inside job was, geloof ik dat de

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gijzeling_in_Beslan

wel een inside job van de de clan rondom poetin was.. zodat hij 'het volk' moest beschermen en de verkiezingen zou winnen enz
pi_123596147
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:10 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Net als de holocaust zeker?

Je bewijs is net zo sterk als het bewijs dat aliens de piramides hebben gebouwd.
Oké. Ontkracht dit bericht maar eens:

Zie hier de ineenstorting van WTC7. Dit gebouw is NIET geraakt door een vliegtuig en is die dag toch ineengestort.

Bekijk de volgende video

Brandweer: "We are walking back. The building is about to blow up"
Een getuige zegt "The fire department. And they did use the word "We're going to have to bring it down""

andere getuige: "It looked like a shock wave ripping through the building, and the windows all busted out. About a second later the bottom floor caved out. The building followed after that"

Op 3:15 zegt een reporter dat het gebouw MOEDWILLIG is vernietigd

De BBC kondigt het ineenstorten van WTC7 20 minuten van te voren aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door polderturk op 03-03-2013 22:51:52 ]
  zondag 3 maart 2013 @ 22:32:38 #54
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123596295
Oke, je hebt gelijk, ik ben om.
Het is de schuld van de elite.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_123596387
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:05 schreef polderturk het volgende:
Ik snap ook niet waarom TitusPullo zo extremistisch reageert als het om 9/11 gaat. Waarom vindt jij deze zaak zo belangrijk? Al jaren kom jij hier het officiele standpunt verdedigen. Maar waarom? Waarom verdedig jij de elite? De ENIGEN die beschuldigd worden zijn de elitairen. Dezelfde elite die de banken leeggeroofd hebben en toen de zaak klapte lieten ze het de burgers betalen. Nederlandse banken (en uiteindelijk het Nederlandse volk) mocht meebetalen voor de hypotheekcrisis in de VS. Ze smeerden Nederlandse banken vuilnishypotheken aan als AAA-hypotheken. Dezelfde elite die bonussen uitdelen die door het volk gefinancierd worden.

Dezelfde elite die wereldwijd een neo-liberaal beleid uitvoert en overal ter wereld de verschillen tussen rijk en arm vergroot. Dezelfde elite die ons Europa door de strot ramt en ons miljarden laat betalen. Dezelfde elite die onze economie kapot bezuinigt.

En ja... Onze elite heeft er ook mee te maken. De elites hebben allerlei connecties met elkaar.
deze bedrijven http://nl.wikipedia.org/w(...)e#Grootste_bedrijven horen ook bij het nwo/illuminatie/rotschild kartel zeker
pi_123596394
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef arjan1212 het volgende:
in tegenstelling tot 9/11 wat geen inside job was, geloof ik dat de

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gijzeling_in_Beslan

wel een inside job van de de clan rondom poetin was.. zodat hij 'het volk' moest beschermen en de verkiezingen zou winnen enz
Jij denkt dat de VS niet aan False Flag operations doen? Heb je weleens van 'Operation Northwood' gehoord? Het was een plan om Cuba binnen te vallen. Er zouden een aantal aanslagen gepleegd worden en Cuba zou de schuld krijgen. Uiteindelijk heeft president Kennedy het voorstel afgekeurd.

quote:
One of the most fascinating aspects of Operation Northwoods involved the proposed hijacking of an American passenger plane. The JCS proposed that a real plane containing American passengers would be hijacked by friendly forces disguised as Cuban agents. The plane would drop down off the radar screen and be replaced by a pilotless aircraft, which would crash, purportedly killing all the passengers. Under the plan, the real passenger plane would be secretly flown back to the United States.[12]
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods
  zondag 3 maart 2013 @ 22:35:59 #58
235357 TitusPullo
pi_123596498
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:30 schreef polderturk het volgende:

[..]

Oké. Ontkracht dit bericht maar eens:

Zie hier de ineenstorting van WTC7. Dit gebouw is NIET geraakt door een vliegtuig en is die dag toch ineengestort.

Bekijk de volgende video

Een getuige zegt "The fire department. And they did use the word "We're going to have to bring in down""

andere getuige: "It looked like a shock wave ripping through the building, and the windows all busted out. About a second later the bottom floor caved out. The building followed after that"

Ik kan me nog levendig herinneren dat de Amerikaanse overheid die dag bekend maakte dat het de aanslag op het Pentagon en die op het WTC nog wel door de vingers wilde zien, maar dat de terroristen hun borst nat konden maken als dit gebouw het zou begeven.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_123596674
Maar hoe verklaar je dan dat dat andere vliegtuig dat op weg was naar het witte huis, ergens in een weiland neerstorte?
  zondag 3 maart 2013 @ 22:40:28 #60
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123596806
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef arjan1212 het volgende:
Maar hoe verklaar je dan dat dat andere vliegtuig dat op weg was naar het witte huis, ergens in een weiland neerstorte?
Bush zei op het laatste moment zijn steun toe aan de Israeli's, die hij jarenlang gepest en getreiterd had, terwijl hij bezwoer het Palestijnse vraagstuk op te zullen lossen?
  zondag 3 maart 2013 @ 22:47:03 #61
235357 TitusPullo
pi_123597213
Operatie Northwoods is nooit uitgevoerd, maar dat doet er niet toe. Lees dit eens:

quote:
One of the most fascinating aspects of Operation Northwoods involved the proposed hijacking of an American passenger plane. The JCS proposed that a real plane containing American passengers would be hijacked by friendly forces disguised as Cuban agents. The plane would drop down off the radar screen and be replaced by a pilotless aircraft, which would crash, purportedly killing all the passengers. Under the plan, the real passenger plane would be secretly flown back to the United States.[12]
Ze waren dus van pan om Cuba aan te vallen. Om hiertoe een reden te verkrijgen, wilden ze het doen voorkomen dat de Cubanen een Amerikaans vliegtuig hadden gekaapt en hadden laten neerstorten, terwijl er in werkelijkheid geen inzittende zou omkomen.

In het geval van elf september wilden ze Irak en Afghanistan aanvallen, en daarom hebben ze een stel kapers uit Saudi-Arabie (vijftien van de negentien: Saudi-Arabie is een van de belangrijkste bondgenoten van de Verenigde Staten), Egypte (eveneens een bondgenoot, ontvangt jaarlijks een enorm bedrag om de vrede met Israël te bewaren), Libanon (eveneens een bondgenoot, heeft zelfs aanzienlijke steun gekregen bij het herstellen van de schade die Israël er in 2006 heeft aangericht) en de Verenigde Arabische Emiraten (onderhoudt eveneens betrekkingen met de Verenigde Staten) aanvallen laten uitvoeren waarbij er duizenden Amerikaanse burgers zijn omgekomen.
pi_123597410
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:47 schreef TitusPullo het volgende:
Operatie Northwoods is nooit uitgevoerd, maar dat doet er niet toe. Lees dit eens:

[..]

Ze waren dus van pan om Cuba aan te vallen. Om hiertoe een reden te verkrijgen, wilden ze het doen voorkomen dat de Cubanen een Amerikaans vliegtuig hadden gekaapt en hadden laten neerstorten, terwijl er in werkelijkheid geen inzittende zou omkomen.

In het geval van elf september wilden ze Irak en Afghanistan aanvallen, en daarom hebben ze een stel kapers uit Saudi-Arabie (vijftien van de negentien: Saudi-Arabie is een van de belangrijkste bondgenoten van de Verenigde Staten), Egypte (eveneens een bondgenoot, ontvangt jaarlijks een enorm bedrag om de vrede met Israël te bewaren), Libanon (eveneens een bondgenoot, heeft zelfs aanzienlijke steun gekregen bij het herstellen van de schade die Israël er in 2006 heeft aangericht) en de Verenigde Arabische Emiraten (onderhoudt eveneens betrekkingen met de Verenigde Staten) aanvallen laten uitvoeren waarbij er duizenden Amerikaanse burgers zijn omgekomen.
Jij weet donders goed dat het voor het grootste gedeelte van de Amerikaanse bevolking het allemaal 'Ayrabs' zijn. Het maakte voor de Amerikaanse elite niet uit wat de nationaliteit van de terroristen zijn. Als het maar Arabieren zijn en als ze maar van 'Al Qaida' zijn. Al Qaida was immers ook de vijand van Saudi Arabie en van Egypte.
  zondag 3 maart 2013 @ 22:52:35 #63
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123597554
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef polderturk het volgende:

[..]

Jij weet donders goed dat het voor het grootste gedeelte van de Amerikaanse bevolking het allemaal 'Ayrabs' zijn. Het maakte voor de Amerikaanse elite niet uit wat de nationaliteit van de terroristen zijn. Als het maar Arabieren zijn en als ze maar van 'Al Qaida' zijn. Al Qaida was immers ook de vijand van Saudi Arabie en van Egypte.
Echter, de Taliban in Afghanistan was niet echt de grootste bedreiging van de Israeli's. Dus dat lijkt dan nogal een random move na zo'n zorgvuldig uitgedokterde operatie.
pi_123597663
Jij bent geen domme jongen TitusPullo. Al jaren ben jij net als ik in aanraking met deze materie. Jij weet net zo goed als ik dat het een inside job is. Jij weet net zo goed als ik dat dit allemaal geen toeval kan zijn. Waarom neem je het al jaren op voor de elite? Wat is jouw motief? Wat is het? Ik wil jou graag begrijpen.
pi_123597740
Cuba is ook aangevallen, door cubanen die in amerika woonden, dat was in de jaren 50
Pas nog een docu over Fidel Castro gezien
pi_123597786
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Echter, de Taliban in Afghanistan was niet echt de grootste bedreiging van de Israeli's. Dus dat lijkt dan nogal een random move na zo'n zorgvuldig uitgedokterde operatie.
Ik ben niet degene die zegt dat het Israel was. Misschien heeft Israel er wel mee te maken.
  zondag 3 maart 2013 @ 22:56:55 #67
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123597832
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die zegt dat het Israel was. Misschien heeft Israel er wel mee te maken.
Als het dan "de elite" is, welke belangen hadden zij in het straatarme Afghanistan?
Een lagere prijs voor opium?
  zondag 3 maart 2013 @ 22:57:42 #68
235357 TitusPullo
pi_123597883
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef polderturk het volgende:

[..]

Jij weet donders goed dat het voor het grootste gedeelte van de Amerikaanse bevolking het allemaal 'Ayrabs' zijn.
Nee, het zijn allemaal Basken voor ze.

quote:
Het maakte voor de Amerikaanse elite niet uit wat de nationaliteit van de terroristen zijn. Als het maar Arabieren zijn en als ze maar van 'Al Qaida' zijn. Al Qaida was immers ook de vijand van Saudi Arabie en van Egypte.
Waarom waren ze dan niet van plan om Operation Northwoords uit te laten voeren door een stelletje Azerbeidzjanen?
pi_123598305
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:57 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, het zijn allemaal Basken voor ze.

[..]

Waarom waren ze dan niet van plan om Operation Northwoords uit te laten voeren door een stelletje Azerbeidzjanen?
Titus... Jij weet dat mijn antwoord meer dan voldoende is en jij weet dat je eigen antwoord nergens op slaat. Hou op met je debiele gedrag.
  zondag 3 maart 2013 @ 23:06:48 #70
235357 TitusPullo
pi_123598484
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef polderturk het volgende:

[..]

Titus... Jij weet dat mijn antwoord meer dan voldoende is en jij weet dat je eigen antwoord nergens op slaat. Hou op met je debiele gedrag.
Sorry, je bent maar een Koerd voor me.
pi_123598487
Titus...

Jij weet net zo goed als ik dat er een connectie bestaat tussen 9/11 en de inval in Irak en Afghanistan. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk. Jij bent niet in staat de punten te verwerpen die ik heb aangedragen.
  zondag 3 maart 2013 @ 23:09:20 #72
235357 TitusPullo
pi_123598608
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:06 schreef polderturk het volgende:
Titus...

Jij weet net zo goed als ik dat er een connectie bestaat tussen 9/11 en de inval in Irak en Afghanistan.
Nee maar! Er is een verband tussen de aanslagen en de inval in Afghanistan? Hou dit alsjeblieft stil, ik ga meteen een beurs aanvragen om te promoveren op dit inzicht.

quote:
Je maakt jezelf alleen maar belachelijk. Jij bent niet in staat de punten te verwerpen die ik heb aangedragen.
Dat het allemaal ''Ayrabs'' zijn? Nee, ik denk inderdaad dat de Amerikaanse bevolking geheel bestaat uit cowboys, daar valt geen speld tussen te krijgen.
pi_123598655
Titus... Door je zo belachelijk te gedragen laat je alleen je zwakke kanten zien. Je kan er niet tegen dat ik goede punten aandraag en dat jij niet in staat bent de punten die ik inbreng te verwerpen. Jij weet dat het een inside job is, en steeds meer mensen in de wereld weten het. So what? Wat kan het jou schelen? WE WETEN HET ALLEMAAL !!!! GEEF HET TOE!!! SLUIT VREDE MET JEZELF!!! STOP TE LEVEN MET DEZE ONTKENNING!!! HET IS EEN HELE BEVRIJDING
*O* ^O^
pi_123598751
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:09 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee maar! Er is een verband tussen de aanslagen en de inval in Afghanistan? Hou dit alsjeblieft stil, ik ga meteen een beurs aanvragen om te promoveren op dit inzicht.

Goed zo. Ze zijn als gevolg van 9/11 dus niet Denemarken binnen gevallen. Waarom hebben ze dat niet gedaan?
pi_123598786
Titus...

Je gaat volledig off topic. Vandaar dat ik mijn eerdere berichten ga herhalen.
  † In Memoriam † zondag 3 maart 2013 @ 23:12:43 #76
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_123598791
Goed topic.
Carpe Libertatem
pi_123598810

Bekijk de volgende video

Een getuige zegt "The fire department. And they did use the word "We're going to have to bring it down""

zondag 3 maart 2013 @ 23:13:10 #78
235357 TitusPullo
pi_123598816
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef polderturk het volgende:

[..]

Goed zo. Ze zijn als gevolg van 9/11 dus niet Denemarken binnen gevallen. Waarom hebben ze dat niet gedaan?
Dat is toch zo klaar als een klontje? De Deense Lobby heeft ze daarvan weerhouden.
  † In Memoriam † zondag 3 maart 2013 @ 23:13:19 #79
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_123598824
Oh en Titus. Open je ogen.
Carpe Libertatem
pi_123598828
Hou op met trollen Titus
  † In Memoriam † zondag 3 maart 2013 @ 23:14:01 #81
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_123598880
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:13 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat is toch zo klaar als een klontje? De Deense Lobby heeft ze daarvan weerhouden.
In Afghanistan zou er nooit fruit gejat worden van een kraam buiten.
Carpe Libertatem
  zondag 3 maart 2013 @ 23:14:55 #82
235357 TitusPullo
pi_123598933
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Goed topic.
Maak je geen zorgen, ik heb Voorschrift al opgedragen om het te pullen.
pi_123598971
OP HET ONDERSTAANDE IS NOG STEEDS GEEN VERKLARING GEKOMEN!!!

CONVAR is een Duits bedrijf dat door het herstellen van beschadigde harde schijven achterhaalde dat er vlak voor de aanslagen grote bedragen illegaal zijn weggesluisd uit de WTC. Vertegenwoordigers van CONVAR lieten weten dat dit bewijs is van voorkennis. De FBI greep in en CONVAR mocht er niets meer over kwijt. Het officiele standpunt van de FBI is nu dat het onmogelijk is harde schijven te herstellen.

quote:
An unexplained surge in transactions was recorded prior to the attacks, leading to speculation that someone might have profited from previous knowledge of the terrorist plot by moving sums of money. But because the facilities of many financial companies processing the transactions were housed in New York's World Trade Center, destroyed in the blasts, it has until now been impossible to verify that suspicion.
http://archives.cnn.com/2(...)/wtc.harddrives.idg/
  zondag 3 maart 2013 @ 23:16:30 #84
235357 TitusPullo
pi_123599027
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:13 schreef polderturk het volgende:
Hou op met trollen Titus
Pas op, als je zo tegen me blijft praten stort mijn buurman in, hoewel je hem niet geraakt hebt.
  zondag 3 maart 2013 @ 23:22:11 #85
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_123599339
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Goed topic.
Nou...
  zondag 3 maart 2013 @ 23:29:13 #86
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_123599722
Blijft leuk dat 9/11, het rammelt aan alle kanten.

Maarja wat maakt het uit, er staan alweer nieuwe torens die ook nog eens veel mooier zijn/worden dan de oude. Gebeurd is gebeurd.
Say what?
pi_123600180
Wat me vooral stuit is dat er mensen met veel te veel vrije tijd en een veel te levendige fantasie, achter dit soort tragedies nog samenzweringstheorieën zoeken.

Overigens zou de VS het zich gewoon niet kunnen permitteren. Heel de internationale opinie keert zich tegen je.
pi_123601688
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:37 schreef robin007bond het volgende:
Wat me vooral stuit is dat er mensen met veel te veel vrije tijd en een veel te levendige fantasie, achter dit soort tragedies nog samenzweringstheorieën zoeken.

Overigens zou de VS het zich gewoon niet kunnen permitteren. Heel de internationale opinie keert zich tegen je.
Het hoeft helemaal niet veel tijd te kosten.
Neem aub 20 minuten de tijd om onderstaand bericht en de bijbehorende videos te bekijken.

Bekijk de volgende video

pi_123601749
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:37 schreef robin007bond het volgende:

Als een wereldmacht, kun je alles maken.
De VS zorgt er met dit soort aanslagen juist voor dat de internationale opinie in hun onschuld gelooft..
Doordat ze de schuld aan iemand anders geven, hebben ze iedereen achter zich staan.
  maandag 4 maart 2013 @ 01:28:40 #90
321876 Cherna
Fuck the System
pi_123603942
Lijkt mij onmogelijk dat het een complot is. In deze omvang heb je doodeenvoudig teveel mensen nodig om dit te realiseren. Het risico is te groot.
Daarbij had je al genoeg steun om een oorlog tegen Irak te beginnen. Namelijk biologische wapens en ander wapentuig(inderdaad dat was dan een leugen). En voor de aanslagen had je ook al genoeg steun om Al Qaeda aan te pakken.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_123605656
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:07 schreef balkanboy het volgende:

[..]

Als een wereldmacht, kun je alles maken.
De VS zorgt er met dit soort aanslagen juist voor dat de internationale opinie in hun onschuld gelooft..
Doordat ze de schuld aan iemand anders geven, hebben ze iedereen achter zich staan.
En daar zou niemand — behalve wat wereldvreemde internetters — achter komen?
pi_123605738
Maar goed, dit is een serieus subforum. Voor complottheorieën is er een apart subforum. Ga daar maar eens rondneuzen. Dit gaat op slot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')