Leg eens uit?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:48 schreef waht het volgende:
[..]
maar Bush zelf maakt daar gewoon geen onderdeel van uit.
Ik denk niet dat wij een bron kunnen vinden waaruit blijkt hoeveel geld zij hieraan 'verdienden' maar hoe verrot de mentaliteit in bepaalde opzichten bij dat soort mensen ook is, ik geloof niet dat ze het alleen voor zelfverrijking zouden doen. Die olie had de USA nodig, het geld wat hiermee verdiend worden is ook belangrijk omdat dat soort bedrijven de grote sponsors zijn van de verkiezingscampagnes en zoals je weet bepaalt het budget daar grotendeels wie de verkiezing wint.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:48 schreef waht het volgende:
[..]
De paar miljoen die Bush en Cheney hebben verdiend vallen in het niet bij de honderden miljarden waarover dit gaat. Verder natuurlijk waar dat de wapenindustrie baat heeft bij een oorlog, maar Bush zelf maakt daar gewoon geen onderdeel van uit.
Het is een legitieme complottheorie die niet uit de lucht komt vallen. Ik heb expliciet aangegeven dat ik geen stelling inneem. Ik start de discussie hier om te zien in welke mate deze theorie overeind blijft staan nadat alle valide argumenten de revue zijn gepasseerd (waarvoor ik mijn hoop vestig op een beperkt aantal forumleden). Het is gezond om overheden niet blind te vertrouwen, als er concrete aanwijzingen zijn dat een overheid achter een aanslag zit dan moet hier op een rationele manier over worden gediscussiëerd.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:16 schreef robin007bond het volgende:
Dit had ik niet achter je gezocht, jammer. Schopje BNW?
Dat heeft geen enkele relatie met de man die deze theorie heeft.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:17 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso filmpjes met TRUTH in grote letters.
Dat klinkt inderdaad als iets voor een geheime dienst.quote:Israëlische Mossad-agenten die in de buurt van Ground Zero werden gevonden direct na de aanslag. Ze waren in een feeststemming.
http://archives.cnn.com/2(...)/wtc.harddrives.idg/quote:An unexplained surge in transactions was recorded prior to the attacks, leading to speculation that someone might have profited from previous knowledge of the terrorist plot by moving sums of money. But because the facilities of many financial companies processing the transactions were housed in New York's World Trade Center, destroyed in the blasts, it has until now been impossible to verify that suspicion.
Er zijn wel meer rare gebeurtenissen voor, op en vlak na 911 die duiden op een meer verbreidde kennis over deze aanslagen dan enkel een heel klein groepje terroristen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:32 schreef polderturk het volgende:
CONVAR is een Duits bedrijf dat door het herstellen van beschadigde harde schijven achterhaalde dat er vlak voor de aanslagen grote bedragen illegaal zijn weggesluisd uit de WTC. Vertegenwoordigers van CONVAR lieten weten dat dit bewijs is van voorkennis. De FBI greep in en CONVAR mocht er niets meer over kwijt. Het officiele standpunt van de FBI is nu dat het onmogelijk is harde schijven te herstellen.
[..]
http://archives.cnn.com/2(...)/wtc.harddrives.idg/
Ik denk dat de meeste mensen die de zaak een beetje onderzocht hebben nu wel vraagtekens zetten bij het officiele verhaal. Zelfs degenen die het keihard tegenwerken.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn wel meer rare gebeurtenissen voor, op en vlak na 911 die duiden op een meer verbreidde kennis over deze aanslagen dan enkel een heel klein groepje terroristen.
- Bijvoorbeeld de handel in put-opties van Amerikaanse vliegdekmaatschappijen.
- Het liquideren van de aandelenportefeuille van Nina Brink
en zo zijn er nog wat dingen, die ik nu vergeten ben. Maar dat dit gebeurt is, is bewezen. Het bewijst natuurlijk nog niet dat 911 een complot was (anders dan het complot dát het was)
Heel sterk. Zo hoef je immers niet uit te leggen waarom de Amerikanen zich chantabel zouden maken, waarom de samenzweerders geen enkele poging hebben gedaan om bewijs tegen Irak te vervaardigen en later op de proppen moesten komen met belabberde filmpjes en waarom de liquidatie van een groep terroristen het aannemelijk zou moeten maken dat het land verantwoordelijk zou zijn voor de dood van duizenden burgers van zijn grootste bondgenoot.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Titus, aangezien jij blijkbaar niet in staat bent om op een normale manier te discussiëren negeer ik jou voor nu eventjes.
Ik zou het zelf gezegd kunnen hebben! Maar dan wat betreft de verklaring van de Turkse overheid over het lot van de Armeniërs.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:52 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen die de zaak een beetje onderzocht hebben nu wel vraagtekens zetten bij het officiele verhaal. Zelfs degenen die het keihard tegenwerken.
Waarom probeer je offtopic te gaan? Blijf bij het onderwerp aub.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik zou het zelf gezegd kunnen hebben! Maar dan wat betreft de verklaring van de Turkse overheid over het lot van de Armeniërs.
Ik neem het even van je over, als er geen reactie op jouw vragen komt vanwege stijlproblemen, kan Bram altijd nog op die van mij reageren.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Heel sterk. Zo hoef je immers niet uit te leggen waarom de Amerikanen zich chantabel zouden maken, waarom de samenzweerders geen enkele poging hebben gedaan om bewijs tegen Irak te vervaardigen en later op de proppen moesten komen met belabberde filmpjes en waarom de liquidatie van een groep terroristen het aannemelijk zou moeten maken dat het land verantwoordelijk zou zijn voor de dood van duizenden burgers van zijn grootste bondgenoot.
Omdat ik daarvoor betaald word.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:57 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waarom probeer je offtopic te gaan? Blijf bij het onderwerp aub.
Henkie, zoek een leven.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:05 schreef polderturk het volgende:
Ik snap ook niet waarom TitusPullo zo extremistisch reageert als het om 9/11 gaat. Waarom vindt jij deze zaak zo belangrijk? Al jaren kom jij hier het officiele standpunt verdedigen. Maar waarom? Waarom verdedig jij de elite? De ENIGEN die beschuldigd worden zijn de elitairen. Dezelfde elite die de banken leeggeroofd hebben en toen de zaak klapte lieten ze het de burgers betalen. Nederlandse banken (en uiteindelijk het Nederlandse volk) mocht meebetalen voor de hypotheekcrisis in de VS. Ze smeerden Nederlandse banken vuilnishypotheken aan als AAA-hypotheken. Dezelfde elite die bonussen uitdelen die door het volk gefinancierd worden.
Dezelfde elite die wereldwijd een neo-liberaal beleid uitvoert en overal ter wereld de verschillen tussen rijk en arm vergroot. Dezelfde elite die ons Europa door de strot ramt en ons miljarden laat betalen. Dezelfde elite die onze economie kapot bezuinigt.
En ja... Onze elite heeft er ook mee te maken. De elites hebben allerlei connecties met elkaar.
Net als de holocaust zeker?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:07 schreef polderturk het volgende:
TitusPullo is al jaren op een extremistische manier zijn ideeen aan het verkondigen. Hij weet wel dat het een inside job is. Ieder persoon met een gezond verstand die al zo lang in aanraking komt met de materie kan geen andere conclusie trekken.
Oh noes.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:05 schreef polderturk het volgende:
Ik snap ook niet waarom TitusPullo zo extremistisch reageert als het om 9/11 gaat. Waarom vindt jij deze zaak zo belangrijk? Al jaren kom jij hier het officiele standpunt verdedigen. Maar waarom? Waarom verdedig jij de elite? De ENIGEN die beschuldigd worden zijn de elitairen. Dezelfde elite die de banken leeggeroofd hebben en toen de zaak klapte lieten ze het de burgers betalen. Nederlandse banken (en uiteindelijk het Nederlandse volk) mocht meebetalen voor de hypotheekcrisis in de VS. Ze smeerden Nederlandse banken vuilnishypotheken aan als AAA-hypotheken. Dezelfde elite die bonussen uitdelen die door het volk gefinancierd worden.
Dezelfde elite die wereldwijd een neo-liberaal beleid uitvoert en overal ter wereld de verschillen tussen rijk en arm vergroot. Dezelfde elite die ons Europa door de strot ramt en ons miljarden laat betalen. Dezelfde elite die onze economie kapot bezuinigt.
En ja... Onze elite heeft er ook mee te maken. De elites hebben allerlei connecties met elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |