Ik zeg doen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha thanksik heb wel foto`s maar die zijn inmiddels al verouderd, daar staat niet alles op.
Zal `t proberen te doen (als ik er aan denkquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Misschien tijd om Foto van je DVD-collectie Deel 6! nieuw leven in te blazen?
Deze was ook te koop bij de blokker voor 25,-.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:34 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Heel lang naar gezocht, hij was wel in de US te bestellen, maar ja, die kan ik niet afspelen.
Alle seizoenen in 1 boxquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:39 schreef Ash het volgende:
[..]
Deze was ook te koop bij de blokker voor 25,-.
Heb hem zelf ook.
Yep, alle seizoenen, was eerst alleen een dukaten actie, en daarna gewoon te koop bij de Blokker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Alle seizoenen in 1 boxSjesus heb ik dus mooi gemist dan. Maar ik kom ook zelden bij de Blokker.
En wat voor éénquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
M'n eerste bluray ooit, een groot moment.
Solique, waar precies kun je M:I-GP blu-ray steelbook kopen dan? Ik heb de blu-ray+dvd+digital copy besteld bij Amazon voor 15 pond, heb alle websites afgezocht naar een steelbook versie, kan er geen vinden?!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:49 schreef Solique het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilde eigenlijk de steel, maar 8 euro verschil voor alleen een steelbook case ipv standaard vond ik toch te veel.
[ afbeelding ]
De normale en steelbook kan je sowieso in de Mediamarkt halen.quote:Op maandag 14 mei 2012 02:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Solique, waar precies kun je M:I-GP blu-ray steelbook kopen dan? Ik heb de blu-ray+dvd+digital copy besteld bij Amazon voor 15 pond, heb alle websites afgezocht naar een steelbook versie, kan er geen vinden?!
Zeker mooie steelbooks! Je moet t echt gewoon eens proberenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:55 schreef computerprobleem het volgende:
Vette steelbooks!
Heb zelf niets met musicals. Heb veel gehoord van die laatste film, maar denk niet dat ik me eraan zal wagen.
Whatever rocks your boatquote:Op zaterdag 14 juli 2012 04:14 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb hier al héél erg lang niet gepost. Zal ik een post maken of gewoon één of twee foto's nemen van al het spul? Volgens mij kost dat nog minder moeite.
Jaloers op je Revenge aankoop! Ik hoop dat die ook gauw uitkomt in the UK of Nederlandquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:08 schreef criminal_mind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en pre order
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke ex-vriend als die jouw dvd houd..als ik het goed begrijpquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:37 schreef criminal_mind het volgende:
En omdat mijn ex vriend niks van zich laat horen, deze overnieuw gekocht
[ afbeelding ]
Vooral jammer dat het niet op blu ray komt maar alleen op dvd net zoals met community of parks and recreation.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jaloers op je Revenge aankoop! Ik hoop dat die ook gauw uitkomt in the UK of Nederland
[..]
Leuke ex-vriend als die jouw dvd houd..als ik het goed begrijpgoede serie, dat wel!
Nee nog niet. Heb wel de dvd ook in huis maar het is er nog steeds niet van gekomen die te kijken. Dus misschien dit weekend/volgende week eens doenquote:
Ja, twee keer inmiddels en daarmee heb ik het nog bescheiden gehouden. Ik weet niet in hoeverre je bekend bent met Andersons werk, maar dit is voor mij zijn beste film. Of in ieder geval de tofste. Niet de ultieme waanzin van The Life Aquatic, niet de briljante mise-en-scène van The Darjeeling Limited of de karakters van Rushmore, maar van alles een beetje en dan perfect in balans. En dan nog de muziek, briljant. Ik ben er lyrisch over, er zijn er die er minder over te spreken zijn (maar die snappen het natuurlijk nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee nog niet. Heb wel de dvd ook in huis maar het is er nog steeds niet van gekomen die te kijken. Dus misschien dit weekend/volgende week eens doen
Jij?
Ben zeker bekend met Andersons`s werk en heb (geloof ik) ook de rest van z`n werk. The Darjeeling Limited en Bottle Rocket vond ik tot nu toe z`n bestequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Ja, twee keer inmiddels en daarmee heb ik het nog bescheiden gehouden. Ik weet niet in hoeverre je bekend bent met Andersons werk, maar dit is voor mij zijn beste film. Of in ieder geval de tofste. Niet de ultieme waanzin van The Life Aquatic, niet de briljante mise-en-scène van The Darjeeling Limited of de karakters van Rushmore, maar van alles een beetje en dan perfect in balans. En dan nog de muziek, briljant. Ik ben er lyrisch over, er zijn er die er minder over te spreken zijn (maar die snappen het natuurlijk niet), maar je moet het voor jezelf gaan zien. Ik blijf er een enorme fan van, dus z.s.m. zien inderdaad.
Sons of Anarchy in de pre-order zeker?quote:Op donderdag 6 september 2012 02:08 schreef criminal_mind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope allemaal regio a blu rays van amazon.comquote:Op donderdag 6 september 2012 20:53 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Sons of Anarchy in de pre-order zeker?
Heb `m al eens gezien, op dvd. Vanavond de blu-ray gezien: hij`s knalt idd. behoorlijk, geweldige beeld- en geluidskwaliteit. Smullen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:17 schreef vinnypassy het volgende:
Nice zeg! Ik hoor nog wel eens wisselende reacties, maar ik vond het een prachtige film. Vooral visueel, prachtige cinematografie, mise-en-scène en het kleurgebruik in het algemeen, dus die bluray moet wel knallen. Ben benieuwd of die je ligt. Denk het wel, maar zie het wel voorbij komen.
Heb jij trouwens ergens je gehele collectie op internet staan?
Doe ik ook, was wel leuk om alles ook vanuit Excel naar wiw te knallen toen ik me op een regenachtige dag erg hard verveelde. Maar Excel is toch het fijnst.quote:
Toevoegingquote:Heb je nog leuke websites waar ik dvd prijzen kan vergelijken? Ja, kijk op:
- DVDpricesearch
- DVDscout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |