Jaloers op je Revenge aankoop! Ik hoop dat die ook gauw uitkomt in the UK of Nederlandquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:08 schreef criminal_mind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en pre order
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke ex-vriend als die jouw dvd houd..als ik het goed begrijpquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:37 schreef criminal_mind het volgende:
En omdat mijn ex vriend niks van zich laat horen, deze overnieuw gekocht
[ afbeelding ]
Vooral jammer dat het niet op blu ray komt maar alleen op dvd net zoals met community of parks and recreation.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jaloers op je Revenge aankoop! Ik hoop dat die ook gauw uitkomt in the UK of Nederland
[..]
Leuke ex-vriend als die jouw dvd houd..als ik het goed begrijpgoede serie, dat wel!
Nee nog niet. Heb wel de dvd ook in huis maar het is er nog steeds niet van gekomen die te kijken. Dus misschien dit weekend/volgende week eens doenquote:
Ja, twee keer inmiddels en daarmee heb ik het nog bescheiden gehouden. Ik weet niet in hoeverre je bekend bent met Andersons werk, maar dit is voor mij zijn beste film. Of in ieder geval de tofste. Niet de ultieme waanzin van The Life Aquatic, niet de briljante mise-en-scène van The Darjeeling Limited of de karakters van Rushmore, maar van alles een beetje en dan perfect in balans. En dan nog de muziek, briljant. Ik ben er lyrisch over, er zijn er die er minder over te spreken zijn (maar die snappen het natuurlijk nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee nog niet. Heb wel de dvd ook in huis maar het is er nog steeds niet van gekomen die te kijken. Dus misschien dit weekend/volgende week eens doen
Jij?
Ben zeker bekend met Andersons`s werk en heb (geloof ik) ook de rest van z`n werk. The Darjeeling Limited en Bottle Rocket vond ik tot nu toe z`n bestequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Ja, twee keer inmiddels en daarmee heb ik het nog bescheiden gehouden. Ik weet niet in hoeverre je bekend bent met Andersons werk, maar dit is voor mij zijn beste film. Of in ieder geval de tofste. Niet de ultieme waanzin van The Life Aquatic, niet de briljante mise-en-scène van The Darjeeling Limited of de karakters van Rushmore, maar van alles een beetje en dan perfect in balans. En dan nog de muziek, briljant. Ik ben er lyrisch over, er zijn er die er minder over te spreken zijn (maar die snappen het natuurlijk niet), maar je moet het voor jezelf gaan zien. Ik blijf er een enorme fan van, dus z.s.m. zien inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |