Ik twijfel nog steeds, prijsverschil is wel stevig.quote:Op maandag 6 december 2010 11:17 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen ontvangen:
[ afbeelding ]
Inception briefcase - FNAC exclusive
Prachtige set, absolute aanrader! het kost wel wat maar dan heb je ook wat. Wat mij betreft is ie z`n geld zeker waard.
Maar is `t wel dubbel en dwars waard. Hij is trouwens op de Franse FNAC uitverkocht, je kunt `m nu alleen nog via hun marktplaats krijgen. Tegen een prijs van gemiddeld ¤ 200,-...quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds, prijsverschil is wel stevig.
Net nog via een andere route een limited case besteld. Heeft sowieso engelse subs (NL hoeft niet perse)quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar is `t wel dubbel en dwars waard. Hij is trouwens op de Franse FNAC uitverkocht, je kunt `m nu alleen nog via hun marktplaats krijgen. Tegen een prijs van gemiddeld ¤ 200,-...
Ik wacht al een maand op Days of Heaven, ook bij Barnes and Noble besteld.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:14 schreef Timo20 het volgende:
Ontvangen van Barnes&Nobles, uit de Criterion sale:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The 400 Blows komt,tot m`n verrassing, nog in de OOP digipack uitvoering
Is momenteel een hele fijne sale bij play.com. Somewhere in the Night en The Dark Corner waren maar 3,5 euro.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:15 schreef trebremmit het volgende:
Somewhere in the Nighttoffe aankoop Hulkio, een van mijn favoriete Noirs.
linkje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:22 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Is momenteel een hele fijne sale bij play.com. Somewhere in the Night en The Dark Corner waren maar 3,5 euro.
Levertijd verschilt enorm. Heb er meerdere keren besteld, nog wel eens soms.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef Siral het volgende:
Wat zijn de ervaringen met cdwow eigenlijk? Ik zie dat je daar met ideal kunt betalen. Ik heb wel eens op play.com besteld maar heb zelf geen credit card, dus zoek een alternatief.
Ik lees eigenlijk overal op internet dat de levertijden van cdwow absurd lang zijn?
Ben benieuwd, heb `m nog niet gezienquote:
snel kijken dan!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, heb `m nog niet gezien
Het schijnt dat Deep Red tot nu toe de beste beeldkwlaiteit heeft. Ook van de Mario Bava films die ze in soortgelijk uitgaves hebben uitgebracht schijnt de beeldkwaliteit wisselend te zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:11 schreef Toad het volgende:
Arrow is aardig bezig met de distributie van Argentofilms. Volgens mij is de kwaliteit ook goed.
Maar om ook maar eens mee te doen, laatst gekocht BR:
[ afbeelding ]
Ik overweeg heel misschien een regio vrije br-speler. Iemand tips?
Eens een keer tijd voor vrij makenquote:
Dat zuigtquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:11 schreef Toad het volgende:
Vandaag al?!?! Ik moet nog een weekje wachten.
2,50 bij de Saturn (Blu Ray versie) _o_quote:
Sorry voor `t late antwoord: ik bestel ze bijna altijd via axelmusic. Wel ietsje duurder maar ze worden altijd ver voor de release datum verzonden en je hebt nooit last van douane, iets dat `t laatste jaar bij dvdpacific wel vaker het geval was (als al iets werd verzonden...)quote:Op zondag 3 april 2011 10:28 schreef Doff het volgende:
Waar worden hier de criterions besteld? Via hun eigen website gaat dat blijkbaar niet.
En toen was ik deze weer vergeten. Dank voor de goede tip! Ga ik eindelijk eens Det Sjunde Inseglet van Criterion bestellen. En misschien nog L'Eclisse. En Night of the Hunterquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sorry voor `t late antwoord: ik bestel ze bijna altijd via axelmusic. Wel ietsje duurder maar ze worden altijd ver voor de release datum verzonden en je hebt nooit last van douane, iets dat `t laatste jaar bij dvdpacific wel vaker het geval was (als al iets werd verzonden...)
De eerste 2, vooral de 1e, zijn goede aankopen. Je zult er geen spijt van krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef Michelangelo2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen met nog 11 andere dvd's binnengehaald voor een mooie prijs.
Klinkt als een zeer fijn lijstjequote:Op woensdag 13 april 2011 07:02 schreef Doff het volgende:
[..]
En toen was ik deze weer vergeten. Dank voor de goede tip! Ga ik eindelijk eens Det Sjunde Inseglet van Criterion bestellen. En misschien nog L'Eclisse. En Night of the Hunter
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Haha, zat gister op Smartgamer.nl en zag dat er een fout op de website was waardoor de onderstaande dvd te koop was voor 0,00. Direct bestelling geplaatst en dus alleen 1,75 verzendkosten hoeven te betalen :
[ afbeelding ]
Kan ik weer mooi verder kijken
Hate to say I told you soquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:33 schreef computerprobleem het volgende:
Er zijn twee topics waar mensen posten wat ze gekocht/besteld hebben?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:53 schreef Timo20 het volgende:
Deze week binnen gekregen, £6.99 bij Amazon UK:
[ afbeelding ]
Mooie editie wel, zag hem ook liggen in de FRS maar nog net iets te duur.quote:
Thanks. Er staat ook dat hij nederlandse ondertiteling heeft. Dus dat had ik wel kunnen weten. Maar hij is besteld.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:46 schreef Shogo het volgende:
UK editie dus Regio 2 dus afspeelbaar op je nederlandse DVD-speler.
http://www.dvdcompare.net/ is misschien wel een handige site voor je staat voor bijna alles wel extra info op qua regio en talen.quote:Op zondag 27 november 2011 12:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Thanks. Er staat ook dat hij nederlandse ondertiteling heeft. Dus dat had ik wel kunnen weten. Maar hij is besteld.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:06 schreef criminal_mind het volgende:
van de afgelopen 2 maanden ongeveer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitstekende keuze.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:29 schreef computerprobleem het volgende:
Mijn film aanschaffen van de afgelopen 2 maanden.
De films zijn gekocht bij de volgende winkels:
- Amazon.co.uk
- Amazon.de
- Amazon.com
- Play.com
- Zavvi.co.uk
- Bol.com
- Wehkamp.nl
- Mediamarkt
- Freerecordshop
- Een klein aantal dvd's geruild/gekocht via forums
Blu-ray's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://ecx.images-amazon.com/images/I/41hP389XlmL._SL500_AA300_.jpg[img]http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/regular/FC/8/0/3/8/1002004011518308.jpg]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
DVD's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dexter.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef Timo20 het volgende:
De aanwinsten van de afgelopen week:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://img534.imageshack.us/img534/7681/1002004011627218.jpg (copy/paste deze link) ]
haha thanksquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef Bronson het volgende:
Zeg Timo20. Ik volg dit topic altijd met veel plezier om zelf weer ideeën op te doen.
Maar ik verbaas mij al werkelijk maanden hoeveel dvd's jij koopt. Zou je niet eens een keer een foto van je collectie tonen? Hoe groot is jouw collectie ondertussen al wel niet?![]()
Misschien tijd om Foto van je DVD-collectie Deel 6! nieuw leven in te blazen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha thanksik heb wel foto`s maar die zijn inmiddels al verouderd, daar staat niet alles op.
Kan geprobeerd wordenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Misschien tijd om Foto van je DVD-collectie Deel 6! nieuw leven in te blazen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |