Is momenteel een hele fijne sale bij play.com. Somewhere in the Night en The Dark Corner waren maar 3,5 euro.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:15 schreef trebremmit het volgende:
Somewhere in the Nighttoffe aankoop Hulkio, een van mijn favoriete Noirs.
linkje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:22 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Is momenteel een hele fijne sale bij play.com. Somewhere in the Night en The Dark Corner waren maar 3,5 euro.
Levertijd verschilt enorm. Heb er meerdere keren besteld, nog wel eens soms.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef Siral het volgende:
Wat zijn de ervaringen met cdwow eigenlijk? Ik zie dat je daar met ideal kunt betalen. Ik heb wel eens op play.com besteld maar heb zelf geen credit card, dus zoek een alternatief.
Ik lees eigenlijk overal op internet dat de levertijden van cdwow absurd lang zijn?
Ben benieuwd, heb `m nog niet gezienquote:
snel kijken dan!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, heb `m nog niet gezien
Het schijnt dat Deep Red tot nu toe de beste beeldkwlaiteit heeft. Ook van de Mario Bava films die ze in soortgelijk uitgaves hebben uitgebracht schijnt de beeldkwaliteit wisselend te zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:11 schreef Toad het volgende:
Arrow is aardig bezig met de distributie van Argentofilms. Volgens mij is de kwaliteit ook goed.
Maar om ook maar eens mee te doen, laatst gekocht BR:
[ afbeelding ]
Ik overweeg heel misschien een regio vrije br-speler. Iemand tips?
Eens een keer tijd voor vrij makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |