2,50 bij de Saturn (Blu Ray versie) _o_quote:
Sorry voor `t late antwoord: ik bestel ze bijna altijd via axelmusic. Wel ietsje duurder maar ze worden altijd ver voor de release datum verzonden en je hebt nooit last van douane, iets dat `t laatste jaar bij dvdpacific wel vaker het geval was (als al iets werd verzonden...)quote:Op zondag 3 april 2011 10:28 schreef Doff het volgende:
Waar worden hier de criterions besteld? Via hun eigen website gaat dat blijkbaar niet.
En toen was ik deze weer vergeten. Dank voor de goede tip! Ga ik eindelijk eens Det Sjunde Inseglet van Criterion bestellen. En misschien nog L'Eclisse. En Night of the Hunterquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sorry voor `t late antwoord: ik bestel ze bijna altijd via axelmusic. Wel ietsje duurder maar ze worden altijd ver voor de release datum verzonden en je hebt nooit last van douane, iets dat `t laatste jaar bij dvdpacific wel vaker het geval was (als al iets werd verzonden...)
De eerste 2, vooral de 1e, zijn goede aankopen. Je zult er geen spijt van krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef Michelangelo2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen met nog 11 andere dvd's binnengehaald voor een mooie prijs.
Klinkt als een zeer fijn lijstjequote:Op woensdag 13 april 2011 07:02 schreef Doff het volgende:
[..]
En toen was ik deze weer vergeten. Dank voor de goede tip! Ga ik eindelijk eens Det Sjunde Inseglet van Criterion bestellen. En misschien nog L'Eclisse. En Night of the Hunter
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Haha, zat gister op Smartgamer.nl en zag dat er een fout op de website was waardoor de onderstaande dvd te koop was voor 0,00. Direct bestelling geplaatst en dus alleen 1,75 verzendkosten hoeven te betalen :
[ afbeelding ]
Kan ik weer mooi verder kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |