Waren idd. bijna failliet maar zijn een tijd geleden overgenomen. Bestaan dus nog wel maar de laatste keer dat ik er iets bestelde duurde het 6 weken voordat het verzonden werd. Na die 6 weken gecancelled omdat het me toch echt te lang duurdequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:31 schreef Elegy het volgende:
Cdwow lag er toch uitOf tenminste, ik dacht dat ze failliet oid waren.
Nou ik vind het toch wel heel wat hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef Edwinuss het volgende:
mijn kleine collectie
Ik zou geen kasten bij de Ikea kopen gezien de staat van die kastquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef Edwinuss het volgende:
Hier dan nog een fototje van mijn kleine collectie. Ben nu een klein jaartje bezig met het echte verzamelwerk.
[ afbeelding ]
Het is een soort inbouw kast. Anders wordt dat 1 hele lege kast. En dat ziet er echt niet uit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zou geen kasten bij de Ikea kopen gezien de staat van die kast
Je kunt extra opzet stukken kopen, dan kun je hem oneindig doorstapelenquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Even over die smalle Billy kast van Hulkio, hij heeft 7 'verdiepingen' maar op de site van Ikea zijn er maar 6 op de afbeelding van die kast. Zit die plank er dan los bij in de verpakking?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:35 schreef Toad het volgende:
Lekker korrelig en slecht belicht. Het is een ode aan J. Cassevetes.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |