Dat heb ik ook ja. Maar met dvds kun je even in een andere wereld verzinken. En het is gewoon erg leuk om ze te verzamelen.quote:trouwens ben blij dat deze topic bestaat lol, er zijn gelukkig meer mensen die veel dvd' kopen, wordt gek verklaard hahahah door mijn vrienden..

volgens mij hou je niet van filmsquote:Op zondag 15 juni 2008 13:13 schreef Hulkio het volgende:
Totaaloverzicht:
[ afbeelding ]
X-Files:
[ afbeelding ]
HBO series deel 1:
[ afbeelding ]
HBO series deel 2:
[ afbeelding ]
Overige series:
[ afbeelding ]
Ghibli:
[ afbeelding ]
Quality Film Collection:
[ afbeelding ]
Films deel 1:
[ afbeelding ]
Films deel 2:
[ afbeelding ]
Films deel 3:
[ afbeelding ]
Films deel 4:
[ afbeelding ]

Precies. Downloaden kunnen we allemaal, maar van zo'n file'tje op je pc, daar ben ik niet van onder de indruk. SE's, dat is De Wegquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:48 schreef Seriefreaker het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja. Maar met dvds kun je even in een andere wereld verzinken. En het is gewoon erg leuk om ze te verzamelen.

Play.com, Mediamarkt, FRS, Blokker, Bart Smit, tweedehands, Boudisque in Amsterdam (toen die nog bestond)...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:01 schreef Edwinuss het volgende:
Is er ook een bepaalde plek waar jullie je DVD's kopen ? Ik ben dus ook druk bezig om een lijst te maken met DVD's die ik nog wil halen. Lijst bedraagt inmiddels meer dan 200 titels

Misschien moet ik eens wat verder kijken dan de standaard winkels ( FRS en MM )quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Play.com, Mediamarkt, FRS, Blokker, Bart Smit, tweedehands, Boudisque in Amsterdam (toen die nog bestond)...
Heb eigenlijk niet echt een vast adres, soms kan je ook best leuke dingen bij de Blokker of Bart Smit vinden, of zelfs de Aldi

Bij Media Markt hebben ze in iedere winkel andere prijzen en aanbiedingen, soms van heel korte duur, soms echt heel goedkoop. In Den Haag kost een seizoen 'Wonder Woman' 50 eurie, In de Bogaard (Rijswijk) 22. In de Bogaard hadden ze bv. alle titels van Essential Cinema voor 1 euro p/s. In Leeuwarden had ik 'Maria', de laatste cd van Cecilia Bartoli (oké, niet echt een film) voor 2 eurie. Is normaal overal 20.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens wat verder kijken dan de standaard winkels ( FRS en MM )

Waren idd. bijna failliet maar zijn een tijd geleden overgenomen. Bestaan dus nog wel maar de laatste keer dat ik er iets bestelde duurde het 6 weken voordat het verzonden werd. Na die 6 weken gecancelled omdat het me toch echt te lang duurdequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:31 schreef Elegy het volgende:
Cdwow lag er toch uitOf tenminste, ik dacht dat ze failliet oid waren.

Nou ik vind het toch wel heel wat hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef Edwinuss het volgende:
mijn kleine collectie

Ik zou geen kasten bij de Ikea kopen gezien de staat van die kastquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef Edwinuss het volgende:
Hier dan nog een fototje van mijn kleine collectie. Ben nu een klein jaartje bezig met het echte verzamelwerk.
[ afbeelding ]

Het is een soort inbouw kast. Anders wordt dat 1 hele lege kast. En dat ziet er echt niet uit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zou geen kasten bij de Ikea kopen gezien de staat van die kast

Je kunt extra opzet stukken kopen, dan kun je hem oneindig doorstapelenquote:Op vrijdag 19 september 2008 23:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Even over die smalle Billy kast van Hulkio, hij heeft 7 'verdiepingen' maar op de site van Ikea zijn er maar 6 op de afbeelding van die kast. Zit die plank er dan los bij in de verpakking?

quote:Op maandag 5 oktober 2009 01:35 schreef Toad het volgende:
Lekker korrelig en slecht belicht. Het is een ode aan J. Cassevetes.![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |