Thnx, ik ga daar eens in rondneuzenquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Wie heeft hier een thuisbioscoop, met wat voor apparatuur?
Ik zal binnenkort ook weer eens wat fototjes maken.
quote:Op zondag 15 juni 2008 13:51 schreef admiraal_anaal het volgende:tandjes wat hebben sommige een collectie
Die linkerkast, hoeveel centimeter breed is die en waar heb je die gekocht en hoeveel DVD's passen er in?quote:
Beide zijn een Billy van Ikea volgens mijquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Die linkerkast, hoeveel centimeter breed is die en waar heb je die gekocht en hoeveel DVD's passen er in?
Probeer het gewoon hier op Fok in het vraag & aanbod topicquote:Op maandag 23 juni 2008 11:19 schreef Theodesperado het volgende:
Mooie collecties hier, ik wil een deel van mijn collectie van de hand doen, heb zo'n 90 originele dvd's te koop. Echter via de gebruikelijke kanalen (marktplaats etc.) wil het niet echt lukken om ze kwijt te raken. Is er iemand die weet of er een 2e hands dvdshop is die graag zulke films wil overnemen? Hopelijk heeft iemand een goede tip!
Als je nog mooie CE's hebt of zeldzame uitgaves zijn er vast belangstellenden. Ik in elk geval welquote:Op maandag 23 juni 2008 11:56 schreef Theodesperado het volgende:
ja klopt! alleen heb weinig zin om ze allemaal los te gaan lopen versturen Maar zal inderdaad hier eens een poging wagen. Bedankt
* Tinuzzz_Talpa is jaloers op de volleybal Wilson uit Castawayquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:59 schreef RuneRose het volgende:
Imageshack doet het hier niet, dus dan maar tinypic. En die doen niet aan thumbnails. Gelukkig doet fok zelf re-sizen, toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst stond alles in die Billy kast 'dubbel', twee weken geleden samen met een vriend die planken opgehangen, en nu staat het dus zo. Kunnen nog 2 extra planken onder ook. Ben er erg tevreden over, die planken.
Dankjewel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Beide zijn een Billy van Ikea volgens mij
Op de site van Ikea kun je heel veel vindenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dankjewel.Weet iemand misschien ook of je bij Ikea een 'vakjeskast' kan kopen, maar dan om op je kamer te zetten waar je dus spullen in kan zetten? En wat zijn de namen van die eventuele kasten?
Dat heb ik ook ja. Maar met dvds kun je even in een andere wereld verzinken. En het is gewoon erg leuk om ze te verzamelen.quote:trouwens ben blij dat deze topic bestaat lol, er zijn gelukkig meer mensen die veel dvd' kopen, wordt gek verklaard hahahah door mijn vrienden..
volgens mij hou je niet van filmsquote:Op zondag 15 juni 2008 13:13 schreef Hulkio het volgende:
Totaaloverzicht:
[ afbeelding ]
X-Files:
[ afbeelding ]
HBO series deel 1:
[ afbeelding ]
HBO series deel 2:
[ afbeelding ]
Overige series:
[ afbeelding ]
Ghibli:
[ afbeelding ]
Quality Film Collection:
[ afbeelding ]
Films deel 1:
[ afbeelding ]
Films deel 2:
[ afbeelding ]
Films deel 3:
[ afbeelding ]
Films deel 4:
[ afbeelding ]
Precies. Downloaden kunnen we allemaal, maar van zo'n file'tje op je pc, daar ben ik niet van onder de indruk. SE's, dat is De Wegquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:48 schreef Seriefreaker het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja. Maar met dvds kun je even in een andere wereld verzinken. En het is gewoon erg leuk om ze te verzamelen.
Play.com, Mediamarkt, FRS, Blokker, Bart Smit, tweedehands, Boudisque in Amsterdam (toen die nog bestond)...quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:01 schreef Edwinuss het volgende:
Is er ook een bepaalde plek waar jullie je DVD's kopen ? Ik ben dus ook druk bezig om een lijst te maken met DVD's die ik nog wil halen. Lijst bedraagt inmiddels meer dan 200 titels
Misschien moet ik eens wat verder kijken dan de standaard winkels ( FRS en MM )quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Play.com, Mediamarkt, FRS, Blokker, Bart Smit, tweedehands, Boudisque in Amsterdam (toen die nog bestond)...
Heb eigenlijk niet echt een vast adres, soms kan je ook best leuke dingen bij de Blokker of Bart Smit vinden, of zelfs de Aldi
Bij Media Markt hebben ze in iedere winkel andere prijzen en aanbiedingen, soms van heel korte duur, soms echt heel goedkoop. In Den Haag kost een seizoen 'Wonder Woman' 50 eurie, In de Bogaard (Rijswijk) 22. In de Bogaard hadden ze bv. alle titels van Essential Cinema voor 1 euro p/s. In Leeuwarden had ik 'Maria', de laatste cd van Cecilia Bartoli (oké, niet echt een film) voor 2 eurie. Is normaal overal 20.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens wat verder kijken dan de standaard winkels ( FRS en MM )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |