Voetbal kijken is subliem zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vanavond bier bij jou op de bank?! [afbeelding]
De witte muur heb ik al, nu de beamer nog. We zijn afgelopen zondag nog bij de Makro wezen kijken maar die dingen zijn nog best aan de prijzige kant.![]()
Lees de TT mevrouwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:32 schreef KoudeVrouw het volgende:
Wou TS nou dat andere hun apparatuur lieten zien? Of wou je gewoon even je eigen thuisbios laten zien?
Je gaat dan toch wel op z'n minst een 5.1 setje neer zettenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:39 schreef snoekiesnoek het volgende:
ik heb een thuisbioscoop, of laten we zeggen de apparatuur.
Ik had een kamer op zolder, maar die heeft mijn vrouw ingepikt en nu is de bisocoop weg
Ik ga hem bouwen op mijn zolderkamer (5 bij 5 meter ongeveer), maar ik moet nu eerst verven. Tijdelijk staat hij nu op de slaapkamer.
Ik heb een sony beamer, een sony stereotorentje van 10 jaar oud (maar wel een goede) voor het geluid (gewoon 2 boxen) en ik gebruik een goed dia projectiescherm voor het projecteren (deed het eerst op de muur, ging ook prima).
Ik heb de beamer gekregen van een vriend die er niks mee deed. Heeft me dus bijna geen geld gekost, dat was wel heel relaxed. Maar ik moet zeggen dat ik het niet vaak genoeg gebruik. Komt omdat ik nu elke keer alles eerst moet opbouwen voordat ik kan kijken en dat is irritant (afstellen beamer, aansluiten geluid e.d.).
Foto's heb ik zo niet bij de hand, maar dat komt nog.
Ik zou ook trouwens wel zo'n gain doek willen, maar die dingen zijn duur...
700 euro is conform marktwaarde.. en voor 40.000 euro krijg je nu uiteraard al een stuk betere crt. Maar deze kostte dat een hele tijd geleden idd wel nieuw.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
wooow dope! .. jesus die gast die die Beamer van jou dan verkocht is ook wel debiel, als ie een beamer van 40.000 verkoopt voor 700
ik heb beneden een 5.1 set bij mijn tv staan, maar boven heb ik een divx/dvd spelertje van philips en ik heb dat ding voornamelijk voor op de slaapkamer en aangezien mijn vrouw ook wil slapen als ik nog een filmpje kijk is het geen 5.1 set geworden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:53 schreef Solomon het volgende:
[..]
Je gaat dan toch wel op z'n minst een 5.1 setje neer zetten?
Wow.. dat is echt gaafquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:23 schreef ChOas het volgende:
Niet van mij, maar van een vriend van mij:
http://home.versatel.nl/garmtz/htfotos.htm
Hij post(te) hier ook wel eens onder de namen HomeTheaterFreak en HomeTheaterGod
Ik ga toevallig straks langs de praxis voor kabelhoudersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:19 schreef Paullus_N het volgende:
Meesterlijk! er is geen anderwoord voor..
alleen jammer dat die kabeltjes niet echt zijn weggewerkt.. maarja met zo'n scherm.. wie kijkt er dan naar kabels
De marktwaarde van die dingen is nu eenmaal erg laag. Niemand wil meer 70 KG aan het plafond.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
wooow dope! .. jesus die gast die die Beamer van jou dan verkocht is ook wel debiel, als ie een beamer van 40.000 verkoopt voor 700
Ah die ken ik wel van htforum.nlquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:23 schreef ChOas het volgende:
Niet van mij, maar van een vriend van mij:
http://home.versatel.nl/garmtz/htfotos.htm
Hij post(te) hier ook wel eens onder de namen HomeTheaterFreak en HomeTheaterGod
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |