Voetbal kijken is subliem zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vanavond bier bij jou op de bank?! [afbeelding]
De witte muur heb ik al, nu de beamer nog. We zijn afgelopen zondag nog bij de Makro wezen kijken maar die dingen zijn nog best aan de prijzige kant.![]()
Lees de TT mevrouwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:32 schreef KoudeVrouw het volgende:
Wou TS nou dat andere hun apparatuur lieten zien? Of wou je gewoon even je eigen thuisbios laten zien?
Je gaat dan toch wel op z'n minst een 5.1 setje neer zettenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:39 schreef snoekiesnoek het volgende:
ik heb een thuisbioscoop, of laten we zeggen de apparatuur.
Ik had een kamer op zolder, maar die heeft mijn vrouw ingepikt en nu is de bisocoop weg
Ik ga hem bouwen op mijn zolderkamer (5 bij 5 meter ongeveer), maar ik moet nu eerst verven. Tijdelijk staat hij nu op de slaapkamer.
Ik heb een sony beamer, een sony stereotorentje van 10 jaar oud (maar wel een goede) voor het geluid (gewoon 2 boxen) en ik gebruik een goed dia projectiescherm voor het projecteren (deed het eerst op de muur, ging ook prima).
Ik heb de beamer gekregen van een vriend die er niks mee deed. Heeft me dus bijna geen geld gekost, dat was wel heel relaxed. Maar ik moet zeggen dat ik het niet vaak genoeg gebruik. Komt omdat ik nu elke keer alles eerst moet opbouwen voordat ik kan kijken en dat is irritant (afstellen beamer, aansluiten geluid e.d.).
Foto's heb ik zo niet bij de hand, maar dat komt nog.
Ik zou ook trouwens wel zo'n gain doek willen, maar die dingen zijn duur...
700 euro is conform marktwaarde.. en voor 40.000 euro krijg je nu uiteraard al een stuk betere crt. Maar deze kostte dat een hele tijd geleden idd wel nieuw.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
wooow dope! .. jesus die gast die die Beamer van jou dan verkocht is ook wel debiel, als ie een beamer van 40.000 verkoopt voor 700
ik heb beneden een 5.1 set bij mijn tv staan, maar boven heb ik een divx/dvd spelertje van philips en ik heb dat ding voornamelijk voor op de slaapkamer en aangezien mijn vrouw ook wil slapen als ik nog een filmpje kijk is het geen 5.1 set geworden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:53 schreef Solomon het volgende:
[..]
Je gaat dan toch wel op z'n minst een 5.1 setje neer zetten?
Wow.. dat is echt gaafquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:23 schreef ChOas het volgende:
Niet van mij, maar van een vriend van mij:
http://home.versatel.nl/garmtz/htfotos.htm
Hij post(te) hier ook wel eens onder de namen HomeTheaterFreak en HomeTheaterGod
Ik ga toevallig straks langs de praxis voor kabelhoudersquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:19 schreef Paullus_N het volgende:
Meesterlijk! er is geen anderwoord voor..
alleen jammer dat die kabeltjes niet echt zijn weggewerkt.. maarja met zo'n scherm.. wie kijkt er dan naar kabels
De marktwaarde van die dingen is nu eenmaal erg laag. Niemand wil meer 70 KG aan het plafond.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
wooow dope! .. jesus die gast die die Beamer van jou dan verkocht is ook wel debiel, als ie een beamer van 40.000 verkoopt voor 700
Ah die ken ik wel van htforum.nlquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:23 schreef ChOas het volgende:
Niet van mij, maar van een vriend van mij:
http://home.versatel.nl/garmtz/htfotos.htm
Hij post(te) hier ook wel eens onder de namen HomeTheaterFreak en HomeTheaterGod
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:45 schreef juiced het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
agossie tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:05 schreef Twisted_Logic het volgende:
*Jaloers is*
Ik stel het wel vaak voor aan mijn ouders om dat allemaal te gaan kopen, maar ze zijn het nooit met mij eens.
zelf zit ik ook tedenken aan zo`n groot formaat projectiedoek + toebehoren tekopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:07 schreef KonnieKipke het volgende:
Projectiedoek: Gain 1.3, 230 cm x 129 cm.
Nooit meer naar de bios voor mij.
Zo moet het bij mij ook worden, maarja... eerst flink klussen. Wel mooi dat plafond met die spotjes. Ik mis alleen nog een beertender en koelkast voor de frisdrankquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:16 schreef Hugo_ het volgende:
...kijkt wel goed weg zo
Mijn beamer (sony) is een wat ouder type en daarin kunnen halogeenspotjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:20 schreef plopje het volgende:
[..]
zelf zit ik ook tedenken aan zo`n groot formaat projectiedoek + toebehoren tekopen.
maar wat ik me nu afvraag is:
zit er een minimale afstand kwa kijken van afstand projectiedoek naar bankstel?
mijn kamer is maar 3 meter breed en 7,5 meter lang,wat zou dan het beste zijn?
hoe is b.v. het beeld als je met een gameconsule er op wild gamen?
ik hoor en lees wel eens verhalen over de onderhoud van lampen en zo,wat is jullie ervaring hier nou mee?
Volgens mij heb je een grotere kamer nodig? Wel heel veel mooie evil dead dingen zie ik staanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:24 schreef AntiChrist het volgende:
Ik heb een Epson TW-10 Beamer, 133 cm breed doek daarnaast een 82 cm Breedbeeld TV van JVC.
nee ik moet gaan samenwonen binnenkortquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:25 schreef snoekiesnoek het volgende:
Volgens mij heb je een grotere kamer nodig? Wel heel veel mooie evil dead dingen zie ik staan![]()
Samenwonen is meestal funest voor dat soort dingen, zag het bij vrienden bij mun broer. hopelijk heb jij meer gelukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:28 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee ik moet gaan samenwonen binnenkort
haha tja.. ik heb de mazzel dati k al het spul al heb en echt nie ga samenwonen zonder mn spulletjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:38 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
Samenwonen is meestal funest voor dat soort dingen, zag het bij vrienden bij mun broer. hopelijk heb jij meer geluk
wacht vooral niet te lang want het WK komt er aan en dan worden die krengen natuurlijk weer een stuk duurder.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vanavond bier bij jou op de bank?! [afbeelding]
De witte muur heb ik al, nu de beamer nog. We zijn afgelopen zondag nog bij de Makro wezen kijken maar die dingen zijn nog best aan de prijzige kant.![]()
je hebt ook de kans dat ze juist met het WK gaan stunten met dat soort dingen (dat lijkt mij tenminstequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:42 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wacht vooral niet te lang want het WK komt er aan en dan worden die krengen natuurlijk weer een stuk duurder.
of misschien ben je wat dat betreft nu al te laat.
Ja, de eerste 3 jaar gaat het goed. Maar nu ben ik dus wel mijn bioscoopkamer kwijtgeraaktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:41 schreef AntiChrist het volgende:
haha tja.. ik heb de mazzel dati k al het spul al heb en echt nie ga samenwonen zonder mn spulletjesoverigens heeft mn meisje er weinig moeite mee dus dat scheelt ook wel weer
.
Dat meen je? dat laat je gebeuren? ik bedoel een computerzolder is niet zoiets als een kerk.. dat breek je niet af. zelfde geld ook voor een goede plek om films te kijkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Ja, de eerste 3 jaar gaat het goed. Maar nu ben ik dus wel mijn bioscoopkamer kwijtgeraakt
En als we kinderen krijgen gaat mijn hobby kamer er ook al aan. Ik moet gewoon zorgen dat er niet meer dan 1 kind komt, anders is mijn computerzolder en aankomend bioscoop ook straks op de helling
Mwa, mijn vrouw zat eerst bij mij op de kamer, maar kon niet tegen mijn troep. Het was elke dag opruimen of een kamer inleveren. En aangezien ik lui benquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:21 schreef Paullus_N het volgende:
Dat meen je? dat laat je gebeuren? ik bedoel een computerzolder is niet zoiets als een kerk.. dat breek je niet af. zelfde geld ook voor een goede plek om films te kijken
Gaaf, een dedicated room.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:16 schreef Hugo_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hierin kijk ik mijn films
[afbeelding]
met dit scherm (schroeven zijn nu weg)
[afbeelding]
en met dit spul...
...kijkt wel goed weg zo
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Konnie, zit het wel goed vast, die 70 kilo aan het plafodnd
Men zegt, de beeldbreedte x 1,5 moet de kijkafstand zijn. Bij mij zit ik op ca 4 m afstand te kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:20 schreef plopje het volgende:
[..]
zelf zit ik ook tedenken aan zo`n groot formaat projectiedoek + toebehoren tekopen.
maar wat ik me nu afvraag is:
zit er een minimale afstand kwa kijken van afstand projectiedoek naar bankstel?
mijn kamer is maar 3 meter breed en 7,5 meter lang,wat zou dan het beste zijn?
hoe is b.v. het beeld als je met een gameconsule er op wild gamen?
ik hoor en lees wel eens verhalen over de onderhoud van lampen en zo,wat is jullie ervaring hier nou mee?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:16 schreef Hugo_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hierin kijk ik mijn films
[afbeelding]
met dit scherm (schroeven zijn nu weg)
[afbeelding]
en met dit spul...
...kijkt wel goed weg zo
het is wel een DPLquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:01 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Gaaf, een dedicated room.![]()
Jammer alleen van die LCD, of is het een DPL?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |