Deze was ook te koop bij de blokker voor 25,-.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:34 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Heel lang naar gezocht, hij was wel in de US te bestellen, maar ja, die kan ik niet afspelen.
Alle seizoenen in 1 boxquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:39 schreef Ash het volgende:
[..]
Deze was ook te koop bij de blokker voor 25,-.
Heb hem zelf ook.
Yep, alle seizoenen, was eerst alleen een dukaten actie, en daarna gewoon te koop bij de Blokker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Alle seizoenen in 1 boxSjesus heb ik dus mooi gemist dan. Maar ik kom ook zelden bij de Blokker.
En wat voor éénquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
M'n eerste bluray ooit, een groot moment.
Solique, waar precies kun je M:I-GP blu-ray steelbook kopen dan? Ik heb de blu-ray+dvd+digital copy besteld bij Amazon voor 15 pond, heb alle websites afgezocht naar een steelbook versie, kan er geen vinden?!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:49 schreef Solique het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wilde eigenlijk de steel, maar 8 euro verschil voor alleen een steelbook case ipv standaard vond ik toch te veel.
[ afbeelding ]
De normale en steelbook kan je sowieso in de Mediamarkt halen.quote:Op maandag 14 mei 2012 02:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Solique, waar precies kun je M:I-GP blu-ray steelbook kopen dan? Ik heb de blu-ray+dvd+digital copy besteld bij Amazon voor 15 pond, heb alle websites afgezocht naar een steelbook versie, kan er geen vinden?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |