Waarom niet vanuit bed werken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:03 schreef vencodark het volgende:
Vanuit bed maar eens zoeken naar werk.
Cateringwerk is lastig vanuit bed.quote:
Catering vanuit bed? Soort omgekeerd ontbijt op bed danquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cateringwerk is lastig vanuit bed.En in mijn sector nog geen werk. Volgende week krijg ik mijn diploma!
Het was JB.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Luegensch! Iemand heeft zonder overleg het laatste restje gepikt.
Ik werk niet bij Googlequote:
Doe eens tekenenquote:
Wanneer begin jij met Draw Something?quote:
Oh, dat heb ik gemist. Of ik ben het gewoon vergeten, want dat doe ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik werk niet bij Googlezit bij een ander IT bedrijf, in de B2B
Of het kan je geen reet boeien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Of ik ben het gewoon vergeten, want dat doe ik.
Helaas, voor mijn ontbijt moet ik zelf zorgen. Belachelijk!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Catering vanuit bed? Soort omgekeerd ontbijt op bed dan
Ik heb het al gedownload. Dat is stap 1.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe eens tekenen
[..]
Wanneer begin jij met Draw Something?
Oh je brengt het vriendelijk! Ik snap!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van 'ik ben het gewoon vergeten'.
Dat is al verder dan ik! Be proudquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het al gedownload. Dat is stap 1.
Jij krijgt altijd een beurt!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
Ik ben ook weer aan de beurt met tekenen, denk ik.
doe ik, maar dan de manier waar ik m'n geld mee verdienquote:
precies, zo ben ik.quote:
Ik heb hem gekocht!quote:
Geeft niet. Ben er sinds november wegquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Of ik ben het gewoon vergeten, want dat doe ik.
Er begint iets te dagen ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft niet. Ben er sinds november weg
quote:
Ik welquote:
Veel leuker op de iPad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wel
Ik werk er keihard voor!
Even mijn tekeningen in Draw afmaken
Ik vind het echt heel erg moeilijk op de telefoon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel leuker op de iPad.
Ben er al klaar mee op de telefoon. Veel te klein.
goed excuus als het weer eens nergens op lijkt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel leuker op de iPad.
Ik doe het niet meerquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel erg moeilijk op de telefoon.
Ik doe het ook op mijn iPad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel leuker op de iPad.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef Godtje het volgende:
Spannend he dat we nnu weten dat Baby op Intale is en daarom niet kan FOKken. En dat hij daarna niet terug naar groningen hoeft. Ik leef echt met hem mee!
Ik heb het nodig dank jewel voor dit lieve gebaar van medeleven.quote:
En MNRquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het nodig dank jewel voor dit lieve gebaar van medeleven.
Valt het mensen ook op dat Baby en Angel er tegelijk niet zijn?!![]()
En HW.
Heel FOK! is een kloon!
Je mist dr ook echt he. Ik merk hetquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die post hier al 2 maanden niet meer.
Dat is wel erg lang.
*kuch*quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het nodig dank jewel voor dit lieve gebaar van medeleven.
Valt het mensen ook op dat Baby en Angel er tegelijk niet zijn?!![]()
En HW.
Heel FOK! is een kloon!
En ik mis Spiritquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die post hier al 2 maanden niet meer.
Dat is wel erg lang.
Leuke film, paar leuke (en wat minder leukequote:
Film wil ik wel zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuke film, paar leuke (en wat minder leuke) bekenden gezien
.
Wel jammer dat er niets meer open is in die kutbuurt na 22:00.
Oh, van alles en iedereen, Pien85, Sunchaser, breuls, MissBliss en Re, Sammzz etc etcquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Film wil ik wel zienoh ja, wie dan allemaal? Namen en rugnummers!
Het ging om de niet leuke HWquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, van alles en iedereen, Pien85, Sunchaser, breuls, MissBliss en Re, Sammzz etc etc.
Zo boeiend is het nietquote:
Dat!quote:
Ik ook niet. Als ze willen weten of ik het lees komen ze het maar op papier langs brengenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:13 schreef Ripley het volgende:
Even over de TT van R&P SC: ik heb zo'n gloeiende hekel aan die leesbevestigingen. Alsof je gecontroleerd wordt. IK geef dan ook nooit zo'n bevestiging.
Bij m'n scriptiebegeleider had ik ook zo'n leesbevestiging, want hij beweerde steeds dat hij het te druk had voor van alles en nog wat. Dus ik mijn eerste hoofdstuk zelf langs gebracht, na twee maanden, 'ja die ligt onder op de stapel!' Dus dat werkte ook niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat!
En top zeg!
[..]
Ik ook niet. Als ze willen weten of ik het lees komen ze het maar op papier langs brengen
Heb je daar ervaring mee?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan ik nog begrijpen. MNR mis ik als een kwaadaardig gezwel in mijn balzak.
Wat ben je wreed, Godtquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan ik nog begrijpen. MNR mis ik als een kwaadaardig gezwel in mijn balzak.
En toen dacht je aan MNR?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met die angst heb ik wel enkele dagen geleefd.
Wij hebben maanden geleeft met de onzekerheid dat meneer kanker in zijn rug (op zijn spierweefsel) zou hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met die angst heb ik wel enkele dagen geleefd.
Je zou denken dat je zsm geopereerd zou worden, terwijl het maar lekker doorwoekertquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben maanden geleeft met de onzekerheid dat meneer kanker in zijn rug (op zijn spierweefsel) zou hebben.
Geen fijn gevoel. Ik weet het.
En nu leven we in onzekerheid omdat Oma nog niet geopereerd is aan darmkanker. En dan krijg je een telefoontje dat de operatie een week word uitgesteld
Ja 15 maart was de planning. Werden we afgelopen maandag gebeld dat het de 20ste word.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou denken dat je zsm geopereerd zou worden, terwijl het maar lekker doorwoekert
de hint is duidelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuke film, paar leuke (en wat minder leuke) bekenden gezien
.
Wel jammer dat er niets meer open is in die kutbuurt na 22:00.
Ze hebben gelogen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja 15 maart was de planning. Werden we afgelopen maandag gebeld dat het de 20ste word.
Want zoveel spoedgevallen. Ja hallo. Oma was ook een spoedgeval werd er gezegd!
Inderdaad. En door die kanker heeft ze nu al 6 bloed transfusies gehad dus ook niet zo maar iets om even te vergeten of er langer mee door te blijven lopen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hebben gelogen!
Haha grapje! Zo doet de arts.![]()
Ik vind kanker maar een kanker ziekte. Niks om over te kankeren.
Ik kan lastig inschatten wat de medische noodzaak is van je oma.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad. En door die kanker heeft ze nu al 6 bloed transfusies gehad dus ook niet zo maar iets om even te vergeten of er langer mee door te blijven lopen.
Was jij er dan?quote:
Wanneer hij niet weg gehaald word zal mijn Oma overlijden aan een hartinfarct.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan lastig inschatten wat de medische noodzaak is van je oma.
Ik kan me wel voorstellend at die voor de familie erg hoog is. En ik kan me voorstellen dat je van nature artsen graag op hun woord zal geloven maar dat het door deze acties en de emotionele band bij het onderwerp wel een deuk op loopt.
Hebben jullie de artsen gevraagd waarom het dan nu verzet is, ondanks dat het een spoedgeval is?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Wanneer hij niet weg gehaald word zal mijn Oma overlijden aan een hartinfarct.
Klinkt gek. Maar op die manier is hij ook gevonden. De kanker vreet het ijzergehalte uit haar bloed waardoor haar aders rondom het hart dicht slibben en een hartinfarct veroorzaakt.
Dat zegt mij (mede omdat ik geen arts ben) niks over de medische spoed noodzaak.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Wanneer hij niet weg gehaald word zal mijn Oma overlijden aan een hartinfarct.
Klinkt gek. Maar op die manier is hij ook gevonden. De kanker vreet het ijzergehalte uit haar bloed waardoor haar aders rondom het hart dicht slibben en een hartinfarct veroorzaakt.
We krijgen de artsen niet aan de telefoon. Allemaal "te druk". De vrouw die belde bleef de hele tijd volhouden: Ja ik ben ook maar de boodschapper. Ja hebben wij geen fuck mee te maken, had de arts maar moeten bellen. Wij willen ook ons verhaal kwijt. En we moesten blij zijn dat het maar 5 dagen verzet werd, er waren er bij die een maand moesten wachten. Ja de rest interesseert me geen fuck, mijn Oma is de enige die op dit moment voor mij telt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hebben jullie de artsen gevraagd waarom het dan nu verzet is, ondanks dat het een spoedgeval is?
Heel begrijpelijk. Op mijn werk kom ik dit soort dingen nu heel vaak tegen en het blijkt vaak dat mensen niet zozeer boos zijn om dit soort dingen an sich, maar meer over de communicatie eromheen. Het is echter wel de bedoeling dat jij een arts kan spreken als je daarnaar vraagt, vaak gaat het er juist bij dit soort dingen meer om dat je gehoord wordt ipv genegeerd. Dat je oma later wordt geopereerd dan eerst de bedoeling was, daar zullen ze ongetwijfeld hun redenen voor hebben, maar dan moeten ze dat wel communiceren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
We krijgen de artsen niet aan de telefoon. Allemaal "te druk". De vrouw die belde bleef de hele tijd volhouden: Ja ik ben ook maar de boodschapper. Ja hebben wij geen fuck mee te maken, had de arts maar moeten bellen. Wij willen ook ons verhaal kwijt. En we moesten blij zijn dat het maar 5 dagen verzet werd, er waren er bij die een maand moesten wachten. Ja de rest interesseert me geen fuck, mijn Oma is de enige die op dit moment voor mij telt.
Onder druk van verzekeringsmaatschappijen is daar helemaal geen budget voor. Een telefoontje daar is een arts veel te duur voor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk. Op mijn werk kom ik dit soort dingen nu heel vaak tegen en het blijkt vaak dat mensen niet zozeer boos zijn om dit soort dingen an sich, maar meer over de communicatie eromheen. Het is echter wel de bedoeling dat jij een arts kan spreken als je daarnaar vraagt, vaak gaat het er juist bij dit soort dingen meer om dat je gehoord wordt ipv genegeerd. Dat je oma later wordt geopereerd dan eerst de bedoeling was, daar zullen ze ongetwijfeld hun redenen voor hebben, maar dan moeten ze dat wel communiceren.
Dat is deels waar. Het is namelijk ook echt zo dat ziekenhuizen juist op dit vlak een inhaalslag moeten/willen maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onder druk van verzekeringsmaatschappijen is daar helemaal geen budget voor. Een telefoontje daar is een arts veel te duur voor.
Klinkt hard en cynisch maar het is wel de waarheid geworden.
nee ik was er niet, uiteindelijk kaartje terug gegeven, was toch wel beetje verquote:
Nou dan, dan had ik het toch ook niet over jou?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik was er niet, uiteindelijk kaartje terug gegeven, was toch wel beetje ver
en wie ben jij? en wat heb je met HW gedaan?
Is ook. Maar als je er om vraagt (en had niet meteen gehoeven) dan is daar wel wat voor te zeggen lijkt me. Uitleg kregen we niet. Alleen dat het verzet was. Maar moesten we niet bij haar zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onder druk van verzekeringsmaatschappijen is daar helemaal geen budget voor. Een telefoontje daar is een arts veel te duur voor.
Klinkt hard en cynisch maar het is wel de waarheid geworden.
Dan moet die muts even goed aangesproken worden op haar werkhouding jegens patienten en familie.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Is ook. Maar als je er om vraagt (en had niet meteen gehoeven) dan is daar wel wat voor te zeggen lijkt me. Uitleg kregen we niet. Alleen dat het verzet was. Maar moesten we niet bij haar zijn.
Ja hallo zo werkt dat dus niet.
je doet maar raar, jijquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan, dan had ik het toch ook niet over jou?.
It is I, LeHeatWave.
Maar dat neemt niet weg dat er wel degelijk duidelijker gecommuniceerd kan worden, al is het alleen maar in het kader van het geruststellen van een patiënt. Een arts mag idd geen patiëntgegevens communiceren, maar kan wel uitleggen waarom het niet direct problematisch zal zijn als de patiënt langer moet wachten op behandeling.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Technisch gesproken heeft de arts alleen met de patiënt te maken en indien deze niet wilsbekwaam is met de persoon die dan beslissingen mag nemen. Een arts is niet verplicht te communiceren met de familie. Theoretisch zou dat zelfs een schending kunnen zijn van de arts - patiënt relatie. Een ander die deze boodschap moet verkondigen kan niet meer doen dan dit meedelen. Zelfs de oorzaak niet als die bekend is, want dat kan wederom een schending kunnen zijn van de arts - patiënt relatie.
Een arts hoeft alleen de patiënt te woord te staan. Hij is geen enkele wijze genoodzaakt om patiënt gegevens te overleggen nog uit te leggen waarom de patiënt langer moet wachten op een behandeling. Anders is het natuurlijk als de patiënt contact opneemt, maar dat heb ik niet gelezen of daar heb ik overheen gelezen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat er wel degelijk duidelijker gecommuniceerd kan worden, al is het alleen maar in het kader van het geruststellen van een patiënt. Een arts mag idd geen patiëntgegevens communiceren, maar kan wel uitleggen waarom het niet direct problematisch zal zijn als de patiënt langer moet wachten op behandeling.
Het lijkt me dat in deze een familielid de contactpersoon is en zoals ik al zei, er hoeven geen patiëntgegevens aan te pas te komen om de contactpersoon in kwestie uit te leggen hoe en wat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een arts hoeft alleen de patiënt te woord te staan. Hij is geen enkele wijze genoodzaakt om patiënt gegevens te overleggen nog uit te leggen waarom de patiënt langer moet wachten op een behandeling. Anders is het natuurlijk als de patiënt contact opneemt, maar dat heb ik niet gelezen of daar heb ik overheen gelezen.
Exact dat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:16 schreef L-E het volgende:
De vertrouwelijkheidskwestie tussen arts en patient staat hier compleet buiten. Het gaat er om dat de dame die de boodschap bracht haar best had moeten doen de familie het gevoel te geven gehoord te worden en naar de arts toe communiceren dat er vragen bestaan, desnoods een gesprek plannen. Als je in de gezondheidszorg werkt moet je echt leren communiceren op een menselijker niveau dan slechts het mededelen van zoiets en een gesprek afkappen.
Een contactpersoon is heel wat anders dan de patiënt. Als contactpersoon mag je wel vragen om informatie omtrent een patiënt, maar je hebt niet het recht om dit ook meteen te krijgen anders is het als de contactpersoon de vertegenwoordiger is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het lijkt me dat in deze een familielid de contactpersoon is en zoals ik al zei, er hoeven geen patiëntgegevens aan te pas te komen om de contactpersoon in kwestie uit te leggen hoe en wat.
De discussie vertrouwelijkheid is naar mijn idee hier niet van toepassing. Wél de discussie of het ziekenhuis ervoor moet zorgen dat mensen tevreden zijn en zich niet onnodig zorgen maken.
Tja, dat is een beetje de secretaresse macht en middelen toeschrijven die zij niet heeft terwijl haar baas hiervoor verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:16 schreef L-E het volgende:
De vertrouwelijkheidskwestie tussen arts en patient staat hier compleet buiten. Het gaat er om dat de dame die de boodschap bracht haar best had moeten doen de familie het gevoel te geven gehoord te worden en naar de arts toe communiceren dat er vragen bestaan, desnoods een gesprek plannen. Als je in de gezondheidszorg werkt moet je echt leren communiceren op een menselijker niveau dan slechts het mededelen van zoiets en een gesprek afkappen.
Het gaat ook niet zozeer om het hoe en waarom denk ik, het gaat om de manier waarop je bejegend wordt. En als dat op een manier is gegaan zoals bij Tally kan ik me voorstellen dat je daar pissed over bent.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik neem aan dat men de operatie niet zou iitstellen als t niet zou kunnen (dat t niet fijn is voor de patient en de familie is logsch)
En zoals hierboven werd gezegd, uitstel kwam door ernstiger gevallen die prio krijgen. Daar kan de arta weinig aan toevoegen.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Feit is gewoon dat in dit geval best verteld had kunnen worden ,op een normale manier waardoor de familie zich serieus genomen voelt, waarom hiervoor gekozen is. Daar heb je het patiëntendossier praktisch niet eens voor nodig en dit is dan ook geen vertrouwelijke informatie. Dit gaat om bejegening, geen schending van de geheimhoudingsplicht.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een contactpersoon is heel wat anders dan de patiënt. Als contactpersoon mag je wel vragen om informatie omtrent een patiënt, maar je hebt niet het recht om dit ook meteen te krijgen anders is het als de contactpersoon de vertegenwoordiger is.
Die discussie is altijd van toepassing, want dat zijn de regels van het spel. Een arts heeft alleen een plicht ten opzichte van de patiënt.
Het staat in ieder sowieso vrij een klacht over de gang van zaken in te dienen. Het is ook een aparte manier van communiceren in ieder geval.
Dat er iets moet veranderen aan de communicatie tussen artsen en patienten, dat ben ik volledig met je eens.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Contact met de familie is doorgaans een drama zeker als de patiënt minder mondig is dan de contactpersonen. (Dat heeft mijn oma ook hoor) en het ziekenhuis wat dat betreft 0 empathie heeft. Verder ga ik nu even teruglezen, want ik kom hier niet om te zeuren. Eens even zien hoe het verhaal erachter in elkaar zit. Ik had alleen mee gekregen dat het om de oma van Tally ging. In ieder geval sterkte Tally (en familie).
Valt ook wel weer mee hoorquote:
Dan zou ik een keertje terugbellen en net zo lang tegen die muts blijven toeteren tot ze net zoveel kan horen als je oma.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:50 schreef Tally het volgende:
Op papier is vast gelegd dat mijn beide tantes contactpersonen/vertegenwoordiger zijn. Oma is te doof om de telefoon op te nemenEn snapt de helft niet wat er gezegd word.
Beide tantes zijn ook bij alle afspraken.
En bij alle andere gesprekken (telefonisch) is dat ook nooit een probleem geweest.
Alle info die we wilde kregen we.
Maar het af doen met : daar voor moet je niet bij mij zijn en niet aan geven bij wie dan wel of daar een afspraak voor willen maken is gewoon kut en daar ben ik boos om.
En dank je. Die sterkte kunnen we goed gebruiken.
De hoorn bij de tv houden als Oma tv kijktquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan zou ik een keertje terugbellen en net zo lang tegen die muts blijven toeteren tot ze net zoveel kan horen als je oma.
ja want die muts kan er natuurlijk zoveel aan doen.......quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan zou ik een keertje terugbellen en net zo lang tegen die muts blijven toeteren tot ze net zoveel kan horen als je oma.
Dat is deels waar, maar dan kan dat nog wel op een sympathieke manier. Ik ben zelf secretaresse en dan geldt vaak 'don't shoot the messenger', maar hoe je de boodschap verpakt maakt wel een hoop uit hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja want die muts kan er natuurlijk zoveel aan doen.......
Die muts heeft waarschijnlijk zonder verdere info te horen gekregen dat ze iemand moet bellen om een afspraak te verzetten... wat ze braaf doet...
Gevalletje van lullen zonder te weten wat er vooraf gezegd is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja want die muts kan er natuurlijk zoveel aan doen.......
Die muts heeft waarschijnlijk zonder verdere info te horen gekregen dat ze iemand moet bellen om een afspraak te verzetten... wat ze braaf doet...
In die o zo gezellige Wall?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:51 schreef Tally het volgende:
En ik ben nat van de regen
Je moet wat over hebben voor een broodje
De H&M is ook grootquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik liep maandag trouwens langs die Apple Store ding in Amsterdam, wat een gruwelijk grote ruimte
Apple!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik liep maandag trouwens langs die Apple Store ding in Amsterdam, wat een gruwelijk grote ruimte
Hij zit niet in de Wall zelf. In de Foodspot.quote:
Same. Toch? Nooit geweest nog in die uithoek.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij zit niet in de Wall zelf. In de Foodspot.
Deels ja. Maar ook omdat ik er even uit moest. Ik word gek hierquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:31 schreef Kluts het volgende:
Heb je nou door de regen gesjouwd voor een Subway "broodje" Tal?
Nee niet same!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Same. Toch? Nooit geweest nog in die uithoek.
Verzuurd mannetje, waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
De H&M is ook groot
En de bijenkorf.
Niet alles lijkt op Ede.
Ik dacht dat dat alleen voor bedrijven wasquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij zit niet in de Wall zelf. In de Foodspot.
Natuurlijk wel: CL stalken!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent er nog nooit geweest hoor ik.
Allemaal drakenland. Niet belangrijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee niet same!
Dat ligt wel ffies uit elkaar hoor
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen voor bedrijven was
Vind ik wel. Ik werk erquote:
Oeh, kom er binnenkort toch in de buurt als ik moet tankenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Onderin de Foodspot zit de New York Pizza, Wok to Go en de Subway.
En dan straks ook nog een Fish 2 go.
Moet er niet aan denken om op zo'n locatie te werken, lijkt me echt horror. Ik zit in een paar minuten op de Oude Gracht.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik wel. Ik werk erToch wel blij dat er iets zit voor als ik iets vergeten ben.
Toen ik bij de Dom werkte ging ik elke pauze wel zooi kopen, levensgevaarlijke locatie. Daar had ik daar bij de Bijlmer-Arena geen last van toen ik daar zat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om op zo'n locatie te werken, lijkt me echt horror. Ik zit in een paar minuten op de Oude Gracht.
We zouden je er in moeten duwen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om op zo'n locatie te werken, lijkt me echt horror. Ik zit in een paar minuten op de Oude Gracht.
Blij dat ik niet op onze locatie op Hoog Catharijne zit, dat zou echt niet goed zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik bij de Dom werkte ging ik elke pauze wel zooi kopen, levensgevaarlijke locatie. Daar had ik daar bij de Bijlmer-Arena geen last van toen ik daar zat.
In het ziekenhuis kregen we 1 keer in de maand van de baas visquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh, kom er binnenkort toch in de buurt als ik moet tanken
Vis
Het was wel handig met verjaardagen, dan haalde ik in de pauze wel iets. Nu moet ik helemaal moeilijk gaan doen enzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Blij dat ik niet op onze locatie op Hoog Catharijne zit, dat zou echt niet goed zijn.
Jij zit toch bij de Jaarbeurs daar? Waar Herald ook zit?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Blij dat ik niet op onze locatie op Hoog Catharijne zit, dat zou echt niet goed zijn.
Ik kan ook echt niet tegen de geur. M'n zwager kwam een keer op zaterdag tussen de middag met kibbeling aanzetten. Vind ik op zich nog best te doen, maar de geurquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
In het ziekenhuis kregen we 1 keer in de maand van de baas vis
Leuk ook als je het niet lekker vind en de geur al niet kan harden
Ja dat is hier ook. Of de Vlaaienboer langs laten komenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was wel handig met verjaardagen, dan haalde ik in de pauze wel iets. Nu moet ik helemaal moeilijk gaan doen enzo
Op vrijdag heb je in IJsselstein altijd markt. En als het lekker weer is dan eten manlief en ik op de markt wat. Vaak neem hij dan vis en ik haal wat tapas of sushi.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ook echt niet tegen de geur. M'n zwager kwam een keer op zaterdag tussen de middag met kibbeling aanzetten. Vind ik op zich nog best te doen, maar de geurHeb echt alle hoeken van het huis onder gekotst toen. Misschien dat ik al iets onder de leden had
Vis. Ew.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ook echt niet tegen de geur. M'n zwager kwam een keer op zaterdag tussen de middag met kibbeling aanzetten. Vind ik op zich nog best te doen, maar de geurHeb echt alle hoeken van het huis onder gekotst toen. Misschien dat ik al iets onder de leden had
"Oh, die hoek daar in de zitkamer heb ik nog niet gehad! *BWAAAAAAARK!!*".quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon op wandelafstand van de McD. in IJsselstein.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik woonde vroeger tegenover de McDonald'sDie lucht hing echt in het hele huis. Maar alles liever dan vis
Je kan niet zeggen dat ik niet consequent benquote:
Ik moet elke avond aan je denken Ang3l. Doordeweeks dan!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik woon midden in een restaurant + afhaalstraat.
Niet zo heel handig
Ja wel handig, maar fubnest voor je eigen kookkunsten en budget.
Gootsteen keuken (daar begon ik), wc beneden, wc boven, wastafel boven, emmer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Oh, die hoek daar in de zitkamer heb ik nog niet gehad! *BWAAAAAAARK!!*".
En netjes terug gezet in de kast?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gootsteen keuken (daar begon ik), wc beneden, wc boven, wastafel boven, emmer.
Ik heb ook nog een keer in de beslagkom genekt maar dat was een andere keer.
Vriend van me woont 5 minuten lopen van centrum af, vrijgezel en vaak laat thuis van werk. "Eusj, ik heb al anderhalve week niks meer klaar gemaakt voor mezelf!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik woon midden in een restaurant + afhaalstraat.
Niet zo heel handig
Ja wel handig, maar fubnest voor je eigen kookkunsten en budget.
Ik vrees als Jackquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet elke avond aan je denken Ang3l. Doordeweeks dan!
Dan komt Will and GraceEn dan zie ik je door het beeld wandelen (in gedachten).
Ik heb een keer pizza beste;d via justeat ofzo, wat een geld. Nu de supermarkt hier 7 dagen in de week open is, fiets ik dan liever toch heen en weer. Of ik eet niksquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vriend van me woont 5 minuten lopen van centrum af, vrijgezel en vaak laat thuis van werk. "Eusj, ik heb al anderhalve week niks meer klaar gemaakt voor mezelf!".
![]()
Daar hoef ik niet bang voor te zijn overigens, ik ben te lam om die 5 minuten te gaan lopen.
Ik woon 2 minuten lopen van het centrum af... en dan nog kan ik wel de shoarmatent bellen met "Hey buurman! Ja. Ja alles goed. met jou? Ja. Oke. Nou ja een turkse pizza doe maar. Ja. Tot zo!".quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vriend van me woont 5 minuten lopen van centrum af, vrijgezel en vaak laat thuis van werk. "Eusj, ik heb al anderhalve week niks meer klaar gemaakt voor mezelf!".
![]()
Daar hoef ik niet bang voor te zijn overigens, ik ben te lam om die 5 minuten te gaan lopen.
Ja als ik Jack zie dan denk ik aan jouquote:
Pizza en chinees besteld ik nog wel eens. Als ik veel mensen over de vloer krijg de chinees.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer pizza beste;d via justeat ofzo, wat een geld. Nu de supermarkt hier 7 dagen in de week open is, fiets ik dan liever toch heen en weer. Of ik eet niks
Als je het zelf af gaat halen is het allemaal net wat goedkoper. Pizza bestellen is sowieso achterlijk duur imo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer pizza beste;d via justeat ofzo, wat een geld. Nu de supermarkt hier 7 dagen in de week open is, fiets ik dan liever toch heen en weer. Of ik eet niks
Goud! En gevaarlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon 2 minuten lopen van het centrum af... en dan nog kan ik wel de shoarmatent bellen met "Hey buurman! Ja. Ja alles goed. met jou? Ja. Oke. Nou ja een turkse pizza doe maar. Ja. Tot zo!".
En dan komt ie
Is ook. Als je ziet hoeveel het scheelt als je hem gaat afhalen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het zelf af gaat halen is het allemaal net wat goedkoper. Pizza bestellen is sowieso achterlijk duur imo.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja als ik Jack zie dan denk ik aan jou![]()
Ik word altijd vrolijk van Jack. Dus ik vind het zeker geen belediging.quote:
Yep. Zag hem vd week nog lopen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij zit toch bij de Jaarbeurs daar? Waar Herald ook zit?
Fietsen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben nog wel eens gaan lunchen met hem in la Placequote:
Dan moeten ze wel porno-apps gaan toestaan, anders heb je er nog niets aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:56 schreef CherryLips het volgende:
'Nieuwe iPad laat gebruikers structuur voelen'
Leuk overzicht!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Godtje het volgende:
Poststats voor de Topicreeks: Singles slowchat
Gestart op 16-04-2005 om 22:04:52 door I.R.Baboon
Aantal topics: 5493
(tussen haakjes de stand van de vorige update van 2011-08-12 12:00 uur)Wie hebben het vaakst gepost in de reeks Singles slowchat
![]()
001 (001) 58330 Samzz
002 (004) 49327 missbehavin
003 (003) 45137 tijnbrein
004 (002) 44005 Good.vs.Evil
005 (007) 40983 stbabylon
006 (005) 38750 vencodark
007 (008) 37242 rival
008 (006) 35909 Nouk84
009 (010) 32558 Kluts
010 (013) 32555 Barbusse
011 (009) 31829 Yuki
012 (018) 30050 Godtje
013 (012) 29378 Q.
014 (011) 28527 PeuRac
015 (022) 28458 Cue_
016 (016) 26803 Ang3l
017 (020) 26754 HeatWave
018 (015) 26603 El_Matador
019 (014) 26004 automatic_
020 (019) 24121 STING
021 (017) 23899 RealZeus
022 (021) 23177 Techno
023 (023) 22156 Huppelmuts
024 (028) 22154 ArTiC
025 (024) 22063 djayzz
026 (026) 22052 AirwiN
027 (025) 22034 Jofunu-kun
028 (027) 21575 dawg
029 (029) 19794 S95Sedan
030 (033) 17430 -Engel-
031 (043) 17138 CherryLips
032 (030) 17113 Duimelot
033 (031) 16825 Belsezar
034 (039) 16766 L-E
035 (032) 16602 Murmeli
036 (034) 16076 Cuegirllie
037 (035) 16068 krengetje
038 (038) 15990 Tally
039 (036) 15802 Ripley
040 (037) 14969 Snuitebolletje
041 (048) 13445 Spezza19
042 (040) 13301 MissMSX
043 (041) 12977 JoeBravo
044 (044) 12642 JaniesBrownie
045 (042) 12540 mrbox
046 (046) 12538 Kreator
047 (045) 12184 YipYip
048 (052) 11558 Royco1
049 (056) 11184 MNR
050 (047) 10870 Lotusss
051 (049) 10144 Lily-Ella
052 (050) 09921 De_Kardinaal
053 (051) 09203 KudFokker
054 (053) 09199 Graseter
055 (055) 08525 Watertornado
056 (054) 08518 Bengeltje
057 (063) 08334 Memento-Mori
058 (059) 07962 Spirit82
059 (057) 07860 xFriendx
060 (069) 07480 Evie
061 (062) 07464 Boudibou
062 (058) 07391 RaXz
063 (060) 06991 Bos81
064 (061) 06915 Litpho
065 (064) 06636 JoeyT
066 (065) 06538 Ofresca
067 (066) 06327 Myraela
068 (067) 06314 Carooltje79
069 (068) 06141 FireFox1
070 (070) 06049 Knuffelzacht
071 (071) 06046 Thrustmaster_Special
072 (073) 05931 Ludootje
073 (072) 05877 Feitosa
074 (074) 05843 rhubarbje
075 (075) 05616 DR34M3R
076 (076) 05543 littledrummergirl
077 (077) 05440 Thrust
078 (078) 05395 Tegan
079 (083) 05370 PBateman1978
080 (079) 05227 kwaakvaak
081 (080) 05083 Den_Haag
082 (082) 04818 Adolecens
083 (081) 04775 Flippiee
084 (084) 04609 Pien85
085 (085) 04279 Gasol
086 (091) 04114 clevy
087 (086) 04009 kitao
088 (087) 03980 mahlah
089 (088) 03867 mr_anonimous
090 (089) 03651 boudemaniak
091 (090) 03311 Rifoki
092 (092) 03089 JonKeL
093 (093) 02875 heksehiel
094 (094) 02751 Garisson72
095 (096) 02688 Delan
096 (095) 02670 Jannuk
097 (097) 02564 Sinceria
098 (098) 02522 Mystikvm
099 (099) 02458 Flena
100 (100) 02434 Rauw.Wie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost?
(min het laatste topic)
001 (001) 3232 Q.
002 (002) 2799 Nouk84
003 (003) 2397 Samzz
004 (005) 2324 tijnbrein
005 (004) 2321 JoeBravo
006 (007) 2214 Godtje
007 (006) 2165 rival
008 (008) 2109 HeatWave
009 (009) 2096 stbabylon
010 (010) 1998 AirwiN
011 (012) 1884 dawg
012 (011) 1852 automatic_
013 (024) 1851 missbehavin
014 (025) 1819 Cue_
015 (014) 1780 STING
016 (015) 1778 vencodark
017 (021) 1774 Tally
018 (016) 1754 Kluts
019 (013) 1746 RealZeus
020 (022) 1746 ArTiC
021 (019) 1737 Ang3l
022 (020) 1693 Snuitebolletje
023 (017) 1687 Techno
024 (018) 1671 mrbox
025 (023) 1616 Good.vs.Evil
026 (029) 1534 Ripley
027 (026) 1458 Yuki
028 (027) 1455 El_Matador
029 (038) 1448 CherryLips
030 (028) 1415 S95Sedan
031 (037) 1398 Barbusse
032 (030) 1384 Murmeli
033 (036) 1364 Memento-Mori
034 (031) 1363 De_Kardinaal
035 (035) 1359 PeuRac
036 (032) 1285 Jofunu-kun
037 (034) 1281 Lotusss
038 (033) 1281 djayzz
039 (040) 1203 -Engel-
040 (042) 1185 Kreator
041 (041) 1165 xFriendx
042 (039) 1115 Huppelmuts
043 (051) 1088 Spezza19
044 (043) 1069 Duimelot
045 (048) 1047 Watertornado
046 (044) 0995 Belsezar
047 (045) 0989 JaniesBrownie
048 (047) 0946 Bengeltje
049 (046) 0941 Feitosa
050 (049) 0914 Bos81
051 (058) 0914 Royco1
052 (050) 0907 Cuegirllie
053 (062) 0874 L-E
054 (054) 0868 MissMSX
055 (052) 0864 krengetje
056 (053) 0858 Myraela
057 (056) 0825 YipYip
058 (055) 0818 Litpho
059 (061) 0776 PBateman1978
060 (057) 0747 littledrummergirl
061 (070) 0699 MNR
062 (060) 0694 Den_Haag
063 (059) 0694 Graseter
064 (063) 0673 Thrust
065 (064) 0666 Ofresca
066 (068) 0657 Spirit82
067 (065) 0639 DR34M3R
068 (066) 0598 kwaakvaak
069 (067) 0596 KudFokker
070 (069) 0560 Lily-Ella
071 (071) 0549 mahlah
072 (072) 0501 JoeyT
073 (077) 0495 Evie
074 (073) 0472 Knuffelzacht
075 (078) 0467 Boudibou
076 (074) 0461 Howl
077 (075) 0436 JonKeL
078 (076) 0419 Carooltje79
079 (079) 0406 Gasol
080 (080) 0400 FireFox1
081 (081) 0395 Rifoki
082 (082) 0385 rhubarbje
083 (083) 0379 Tegan
084 (084) 0375 RaXz
085 (095) 0373 clevy
086 (085) 0372 Flippiee
087 (086) 0371 Adolecens
088 (087) 0351 Civilian
089 (088) 0350 Pien85
090 (090) 0327 Ludootje
091 (089) 0326 Thrustmaster_Special
092 (091) 0299 Jannuk
093 (092) 0295 boudemaniak
094 (093) 0281 Solique
095 (094) 0278 Garisson72
096 (097) 0272 Delan
097 (096) 0271 Sinceria
098 (___) 0268 Grrrrrrrr
099 (098) 0263 Mystikvm
100 (099) 0248 kingmobWie openenden de meeste topics van deze reeks?
![]()
01 (01) 274 Good.vs.Evil
02 (02) 236 El_Matador
03 (03) 183 djayzz
04 (05) 182 stbabylon
05 (04) 164 Yuki
06 (06) 146 tijnbrein
07 (10) 142 Godtje
08 (07) 134 PeuRac
09 (08) 129 Samzz
10 (11) 129 missbehavin
11 (09) 121 Huppelmuts
12 (12) 107 vencodark
13 (18) 105 Barbusse
14 (14) 100 rival
15 (19) 098 Spezza19
16 (13) 096 Murmeli
17 (15) 092 Kluts
18 (16) 088 RealZeus
19 (17) 086 Jofunu-kun
20 (22) 081 dawg
21 (20) 081 Nouk84
22 (24) 080 Ang3l
23 (21) 077 STING
24 (25) 074 HeatWave
25 (23) 071 TechnoWat waren de drukste dagen
![]()
01 (01) 4691 2010-11-17
02 (02) 4650 2010-12-02
03 (03) 4612 2010-11-23
04 (04) 4415 2010-12-03
05 (05) 4411 2010-12-01
06 (06) 4410 2010-10-20
07 (07) 4326 2010-12-08
08 (08) 4244 2010-11-11
09 (09) 4239 2010-09-27
10 (10) 4177 2010-11-29
11 (11) 4164 2010-11-26
12 (12) 4162 2010-10-15
13 (13) 4154 2010-11-18
14 (14) 4128 2010-11-30
15 (15) 4098 2010-11-21
16 (16) 4049 2010-11-25
17 (17) 4037 2010-10-19
18 (18) 3977 2010-11-12
19 (19) 3886 2010-12-15
20 (20) 3874 2010-11-22
21 (21) 3831 2010-10-26
22 (22) 3761 2010-10-22
23 (23) 3726 2010-11-10
24 (24) 3697 2010-11-28
25 (25) 3690 2010-11-15Welke topics van deze reeks gingen het snelst vol?
![]()
01 (01) 30m 11s 2010-08-11 00:54:33 [Singles] ...Missie volbracht met een LAPO van mij!...
02 (02) 32m 06s 2010-11-23 23:17:48 [Singles] brengen klasse porno in galajurken
03 (03) 34m 15s 2010-02-17 20:00:28 [Singles] Klapharken bij de AH
04 (04) 35m 15s 2010-11-16 19:49:56 [Singles]Willen bigger boobs...
05 (05) 36m 49s 2010-11-25 18:58:36 [Singles] Bier. Geniale LaPo
06 (06) 37m 15s 2010-11-21 21:27:04 [Singles] waar Yuki een pizza gaat bestellen
07 (07) 37m 16s 2010-10-20 21:28:56 [Singles] Witte rollade huwelijk in de efteling
08 (08) 37m 26s 2010-11-28 21:10:17 [Singles] Janken bij films
09 (09) 37m 26s 2010-12-07 20:17:39 [Singles] Willen de tuinbroek terug!
10 (10) 37m 30s 2010-11-11 21:43:23 [Singles] need to get out more
11 (11) 38m 01s 2010-11-13 21:48:02 [Singles] met heuse kwaliteitsposts
12 (12) 38m 06s 2010-12-29 00:04:13 [Singles] Deze neger komt zo hard.
13 (13) 39m 07s 2010-11-21 20:01:59 [Singles] takelen af
14 (14) 39m 09s 2010-11-11 21:03:23 [Singles] Pump it up
15 (15) 39m 10s 2010-12-02 21:01:23 [Singles] Het hagelt, het hagelt...
16 (16) 39m 13s 2010-11-11 19:30:14 [Singles] ...paddo's, speed en dozen vol chocola...
17 (17) 39m 13s 2010-11-26 21:32:18 [Singles] Money money money
18 (18) 39m 30s 2010-02-17 20:35:35 [Singles] Waar we kamphoeren hartelijk verwelkomen..
19 (19) 40m 09s 2010-02-17 21:17:12 [Singles] Smijten over en weer met ziektes!
20 (20) 40m 10s 2010-09-27 16:27:24 [Singles]
21 (21) 40m 30s 2010-11-29 18:03:35 [Singles] Leggen het nieuwe deel openen NOG een keer uit
22 (22) 41m 06s 2010-10-19 13:53:22 [Singles] Waar alles mag.
23 (23) 41m 21s 2010-12-07 19:35:54 [Singles] Daten via DM
24 (24) 41m 33s 2010-11-16 22:51:53 [Singles] jong volwassenen zijn net goden
25 (25) 41m 35s 2010-11-21 22:05:33 [Singles] zijn allemaal perfect!
26 (26) 41m 41s 2010-12-02 21:41:36 [Singles] Stoken graag de boel bij Yuki op....
27 (27) 41m 42s 2010-12-03 16:32:56 [Singles] Veterstrikcursussen voor oude wijven
28 (28) 41m 45s 2010-12-15 21:36:55 [Singles] OMG, lapo zonder tetten-post!
29 (29) 42m 08s 2010-08-05 21:37:56 [Singles] JoeyT zoent als een wijf!
30 (30) 42m 25s 2010-11-02 15:42:55 [Singles] Doen het in de parenclub
31 (31) 42m 27s 2009-07-06 19:33:37 [singles] lossen het gewoon op in elk dialect.
32 (32) 42m 53s 2010-11-12 22:43:03 [Singles] ...Waar Huppel haar tetten binnenboord moet houden...
33 (33) 43m 09s 2010-11-28 19:39:24 [Singles] It's like soccer: just attack, score & defend!
34 (34) 43m 20s 2010-10-19 17:36:12 [Singles] die na een keer neuken bezwangeren :7
35 (35) 43m 21s 2010-10-19 16:52:14 [Singles]
36 (36) 43m 24s 2010-10-26 17:07:43 [Singles] houden hun kleren aan tijdens de seks
37 (37) 43m 35s 2010-12-15 16:53:00 [Singles] Les 1: "hoi, neuken?" alleen bij mensen mét humor.
38 (38) 43m 41s 2010-08-25 21:31:16 [Singles] waar YipYip bijna jarig is *O*
39 (39) 43m 41s 2010-11-28 20:25:38 [Singles] doen aan jobs
40 (40) 43m 41s 2010-12-01 22:14:54 [Singles] ketsen met bezette vrouwen.
41 (41) 43m 46s 2010-10-19 21:33:38 [Singles] Want niemand durft de lapo te hebben
42 (42) 43m 46s 2010-11-21 20:42:13 [Singles] zijn niet lelijk, jij dus ook niet Me-Mo
43 (43) 43m 47s 2010-08-11 00:09:49 [Singles] ...Op zoek naar een hoerenjurk voor -engel- ...
44 (44) 43m 51s 2010-06-01 22:23:13 [Singles] ...Alleen Amstel en Oranjeboom zijn ranzig...
45 (45) 43m 52s 2010-11-23 18:48:33 [Singles] All in the family.
46 (46) 43m 55s 2010-02-17 19:15:16 [Singles] Overdag zijn het nette burgers..........
47 (47) 43m 55s 2010-12-01 23:54:53 [Singles] Bier en tieten.... met en zonder gevoel....
48 (48) 43m 57s 2010-06-16 13:14:38 [Singles] Inclusief oude mannen & vrouwen
49 (49) 44m 00s 2010-10-20 14:44:17 Een inspiratieloze TT voor de [Singles]
50 (50) 44m 13s 2010-09-27 14:37:04 [Singles] Doen geen chili voor een date
Meer reeksstats vind je hier: De FOK!Forum-reeksenstatistieken.
Godverdomme, daar gaat mijn bewering dat ik een leven hebquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Godtje het volgende:
(tussen haakjes de stand van de vorige update van 2011-08-12 12:00 uur)Wie hebben het vaakst gepost in de reeks Singles slowchat
![]()
001 (001) 58330 Samzz
007 (008) 37242 rival
008 (006) 35909 Nouk84
009 (010) 32558 Kluts
010 (013) 32555 Barbusse
011 (009) 31829 Yuki
012 (018) 30050 Godtje
013 (012) 29378 Q.
014 (011) 28527 PeuRac
015 (022) 28458 Cue_
016 (016) 26803 Ang3l
017 (020) 26754 HeatWave
020 (019) 24121 STING
021 (017) 23899 RealZeus
022 (021) 23177 Techno
024 (028) 22154 ArTiC
025 (024) 22063 djayzz
026 (026) 22052 AirwiN
028 (027) 21575 dawg
029 (029) 19794 S95Sedan
030 (033) 17430 -Engel-
032 (030) 17113 Duimelot
033 (031) 16825 Belsezar
034 (039) 16766 L-E
035 (032) 16602 Murmeli
038 (038) 15990 Tally
039 (036) 15802 Ripley
041 (048) 13445 Spezza19
042 (040) 13301 MissMSX
043 (041) 12977 JoeBravo
045 (042) 12540 mrbox
046 (046) 12538 Kreator
047 (045) 12184 YipYip
048 (052) 11558 Royco1
049 (056) 11184 MNR
050 (047) 10870 Lotusss
054 (053) 09199 Graseter
058 (059) 07962 Spirit82
059 (057) 07860 xFriendx
060 (069) 07480 Evie
061 (062) 07464 Boudibou
062 (058) 07391 RaXz
063 (060) 06991 Bos81
064 (061) 06915 Litpho
065 (064) 06636 JoeyT
066 (065) 06538 Ofresca
067 (066) 06327 Myraela
069 (068) 06141 FireFox1
072 (073) 05931 Ludootje
073 (072) 05877 Feitosa
075 (075) 05616 DR34M3R
077 (077) 05440 Thrust
078 (078) 05395 Tegan
081 (080) 05083 Den_Haag
083 (081) 04775 Flippiee
084 (084) 04609 Pien85
085 (085) 04279 Gasol
086 (091) 04114 clevy
087 (086) 04009 kitao
088 (087) 03980 mahlah
091 (090) 03311 Rifoki
092 (092) 03089 JonKeL
095 (096) 02688 Delan
096 (095) 02670 Jannuk
097 (097) 02564 Sinceria
098 (098) 02522 Mystikvm
099 (099) 02458 Flena
100 (100) 02434 Rauw.Wie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost?
(min het laatste topic)
001 (001) 3232 Q.
002 (002) 2799 Nouk84
003 (003) 2397 Samzz
004 (005) 2324 tijnbrein
005 (004) 2321 JoeBravo
006 (007) 2214 Godtje
007 (006) 2165 rival
008 (008) 2109 HeatWave
009 (009) 2096 stbabylon
010 (010) 1998 AirwiN
011 (012) 1884 dawg
014 (025) 1819 Cue_
015 (014) 1780 STING
016 (015) 1778 vencodark
017 (021) 1774 Tally
018 (016) 1754 Kluts
019 (013) 1746 RealZeus
020 (022) 1746 ArTiC
021 (019) 1737 Ang3l
023 (017) 1687 Techno
024 (018) 1671 mrbox
026 (029) 1534 Ripley
027 (026) 1458 Yuki
030 (028) 1415 S95Sedan
031 (037) 1398 Barbusse
032 (030) 1384 Murmeli
035 (035) 1359 PeuRac
037 (034) 1281 Lotusss
038 (033) 1281 djayzz
039 (040) 1203 -Engel-
040 (042) 1185 Kreator
041 (041) 1165 xFriendx
043 (051) 1088 Spezza19
044 (043) 1069 Duimelot
046 (044) 0995 Belsezar
048 (047) 0946 Bengeltje
049 (046) 0941 Feitosa
050 (049) 0914 Bos81
051 (058) 0914 Royco1
053 (062) 0874 L-E
054 (054) 0868 MissMSX
055 (052) 0864 krengetje
056 (053) 0858 Myraela
057 (056) 0825 YipYip
058 (055) 0818 Litpho
061 (070) 0699 MNR
062 (060) 0694 Den_Haag
063 (059) 0694 Graseter
064 (063) 0673 Thrust
065 (064) 0666 Ofresca
066 (068) 0657 Spirit82
067 (065) 0639 DR34M3R
068 (066) 0598 kwaakvaak
069 (067) 0596 KudFokker
070 (069) 0560 Lily-Ella
071 (071) 0549 mahlah
072 (072) 0501 JoeyT
073 (077) 0495 Evie
075 (078) 0467 Boudibou
076 (074) 0461 Howl
077 (075) 0436 JonKeL
079 (079) 0406 Gasol
080 (080) 0400 FireFox1
081 (081) 0395 Rifoki
082 (082) 0385 rhubarbje
083 (083) 0379 Tegan
084 (084) 0375 RaXz
085 (095) 0373 clevy
086 (085) 0372 Flippiee
087 (086) 0371 Adolecens
088 (087) 0351 Civilian
089 (088) 0350 Pien85
090 (090) 0327 Ludootje
092 (091) 0299 Jannuk
094 (093) 0281 Solique
096 (097) 0272 Delan
097 (096) 0271 Sinceria
098 (___) 0268 Grrrrrrrr
099 (098) 0263 Mystikvm
![]()
01 (01) 274 Good.vs.Evil
02 (02) 236 El_Matador
03 (03) 183 djayzz
04 (05) 182 stbabylon
05 (04) 164 Yuki
06 (06) 146 tijnbrein
07 (10) 142 Godtje
08 (07) 134 PeuRac
09 (08) 129 Samzz
10 (11) 129 missbehavin
11 (09) 121 Huppelmuts
12 (12) 107 vencodark
13 (18) 105 Barbusse
14 (14) 100 rival
15 (19) 098 Spezza19
16 (13) 096 Murmeli
17 (15) 092 Kluts
18 (16) 088 RealZeus
19 (17) 086 Jofunu-kun
20 (22) 081 dawg
21 (20) 081 Nouk84
22 (24) 080 Ang3l
23 (21) 077 STING
24 (25) 074 HeatWave
![]()
01 (01) 4691 2010-11-17
02 (02) 4650 2010-12-02
03 (03) 4612 2010-11-23
04 (04) 4415 2010-12-03
05 (05) 4411 2010-12-01
06 (06) 4410 2010-10-20
07 (07) 4326 2010-12-08
08 (08) 4244 2010-11-11
09 (09) 4239 2010-09-27
10 (10) 4177 2010-11-29
11 (11) 4164 2010-11-26
12 (12) 4162 2010-10-15
13 (13) 4154 2010-11-18
14 (14) 4128 2010-11-30
15 (15) 4098 2010-11-21
16 (16) 4049 2010-11-25
17 (17) 4037 2010-10-19
18 (18) 3977 2010-11-12
19 (19) 3886 2010-12-15
20 (20) 3874 2010-11-22
21 (21) 3831 2010-10-26
22 (22) 3761 2010-10-22
23 (23) 3726 2010-11-10
24 (24) 3697 2010-11-28
![]()
01 (01) 30m 11s 2010-08-11 00:54:33 [Singles] ...Missie volbracht met een LAPO van mij!...
02 (02) 32m 06s 2010-11-23 23:17:48 [Singles] brengen klasse porno in galajurken
06 (06) 37m 15s 2010-11-21 21:27:04 [Singles] waar Yuki een pizza gaat bestellen
07 (07) 37m 16s 2010-10-20 21:28:56 [Singles] Witte rollade huwelijk in de efteling
16 (16) 39m 13s 2010-11-11 19:30:14 [Singles] ...paddo's, speed en dozen vol chocola...
18 (18) 39m 30s 2010-02-17 20:35:35 [Singles] Waar we kamphoeren hartelijk verwelkomen..
21 (21) 40m 30s 2010-11-29 18:03:35 [Singles] Leggen het nieuwe deel openen NOG een keer uit
26 (26) 41m 41s 2010-12-02 21:41:36 [Singles] Stoken graag de boel bij Yuki op....
27 (27) 41m 42s 2010-12-03 16:32:56 [Singles] Veterstrikcursussen voor oude wijven
31 (31) 42m 27s 2009-07-06 19:33:37 [singles] lossen het gewoon op in elk dialect.
32 (32) 42m 53s 2010-11-12 22:43:03 [Singles] ...Waar Huppel haar tetten binnenboord moet houden...
33 (33) 43m 09s 2010-11-28 19:39:24 [Singles] It's like soccer: just attack, score & defend!
34 (34) 43m 20s 2010-10-19 17:36:12 [Singles] die na een keer neuken bezwangeren :7
36 (36) 43m 24s 2010-10-26 17:07:43 [Singles] houden hun kleren aan tijdens de seks
37 (37) 43m 35s 2010-12-15 16:53:00 [Singles] Les 1: "hoi, neuken?" alleen bij mensen mét humor.
41 (41) 43m 46s 2010-10-19 21:33:38 [Singles] Want niemand durft de lapo te hebben
42 (42) 43m 46s 2010-11-21 20:42:13 [Singles] zijn niet lelijk, jij dus ook niet Me-Mo
43 (43) 43m 47s 2010-08-11 00:09:49 [Singles] ...Op zoek naar een hoerenjurk voor -engel- ...
44 (44) 43m 51s 2010-06-01 22:23:13 [Singles] ...Alleen Amstel en Oranjeboom zijn ranzig...
46 (46) 43m 55s 2010-02-17 19:15:16 [Singles] Overdag zijn het nette burgers..........
47 (47) 43m 55s 2010-12-01 23:54:53 [Singles] Bier en tieten.... met en zonder gevoel....
Vroeger was alles beter!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leuk overzicht!
Sta op 6 en 16 ergens. Those were the days.![]()
Awwwwquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, 'bijzonder'... 'in lijn der verwachting' eerder
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:16 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, 'bijzonder'... 'in lijn der verwachting' eerder
GOED IDEE!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we het allemaal nog even quoten.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Godtje het volgende:
![]()
001 (001) 58330 Samzz
007 (008) 37242 rival
008 (006) 35909 Nouk84
009 (010) 32558 Kluts
010 (013) 32555 Barbusse
011 (009) 31829 Yuki
012 (018) 30050 Godtje
013 (012) 29378 Q.
014 (011) 28527 PeuRac
015 (022) 28458 Cue_
016 (016) 26803 Ang3l
017 (020) 26754 HeatWave
020 (019) 24121 STING
021 (017) 23899 RealZeus
022 (021) 23177 Techno
024 (028) 22154 ArTiC
025 (024) 22063 djayzz
026 (026) 22052 AirwiN
028 (027) 21575 dawg
029 (029) 19794 S95Sedan
030 (033) 17430 -Engel-
032 (030) 17113 Duimelot
033 (031) 16825 Belsezar
034 (039) 16766 L-E
035 (032) 16602 Murmeli
038 (038) 15990 Tally
039 (036) 15802 Ripley
041 (048) 13445 Spezza19
042 (040) 13301 MissMSX
043 (041) 12977 JoeBravo
045 (042) 12540 mrbox
046 (046) 12538 Kreator
047 (045) 12184 YipYip
048 (052) 11558 Royco1
049 (056) 11184 MNR
050 (047) 10870 Lotusss
054 (053) 09199 Graseter
058 (059) 07962 Spirit82
059 (057) 07860 xFriendx
060 (069) 07480 Evie
061 (062) 07464 Boudibou
062 (058) 07391 RaXz
063 (060) 06991 Bos81
064 (061) 06915 Litpho
065 (064) 06636 JoeyT
066 (065) 06538 Ofresca
067 (066) 06327 Myraela
069 (068) 06141 FireFox1
072 (073) 05931 Ludootje
073 (072) 05877 Feitosa
075 (075) 05616 DR34M3R
077 (077) 05440 Thrust
078 (078) 05395 Tegan
081 (080) 05083 Den_Haag
083 (081) 04775 Flippiee
084 (084) 04609 Pien85
085 (085) 04279 Gasol
086 (091) 04114 clevy
087 (086) 04009 kitao
088 (087) 03980 mahlah
091 (090) 03311 Rifoki
092 (092) 03089 JonKeL
095 (096) 02688 Delan
096 (095) 02670 Jannuk
097 (097) 02564 Sinceria
098 (098) 02522 Mystikvm
099 (099) 02458 Flena
(min het laatste topic)
001 (001) 3232 Q.
002 (002) 2799 Nouk84
003 (003) 2397 Samzz
004 (005) 2324 tijnbrein
005 (004) 2321 JoeBravo
006 (007) 2214 Godtje
007 (006) 2165 rival
008 (008) 2109 HeatWave
009 (009) 2096 stbabylon
010 (010) 1998 AirwiN
011 (012) 1884 dawg
014 (025) 1819 Cue_
015 (014) 1780 STING
016 (015) 1778 vencodark
017 (021) 1774 Tally
018 (016) 1754 Kluts
019 (013) 1746 RealZeus
020 (022) 1746 ArTiC
021 (019) 1737 Ang3l
023 (017) 1687 Techno
024 (018) 1671 mrbox
026 (029) 1534 Ripley
027 (026) 1458 Yuki
030 (028) 1415 S95Sedan
031 (037) 1398 Barbusse
032 (030) 1384 Murmeli
035 (035) 1359 PeuRac
037 (034) 1281 Lotusss
038 (033) 1281 djayzz
039 (040) 1203 -Engel-
040 (042) 1185 Kreator
041 (041) 1165 xFriendx
043 (051) 1088 Spezza19
044 (043) 1069 Duimelot
046 (044) 0995 Belsezar
048 (047) 0946 Bengeltje
049 (046) 0941 Feitosa
050 (049) 0914 Bos81
051 (058) 0914 Royco1
053 (062) 0874 L-E
054 (054) 0868 MissMSX
055 (052) 0864 krengetje
056 (053) 0858 Myraela
057 (056) 0825 YipYip
058 (055) 0818 Litpho
061 (070) 0699 MNR
062 (060) 0694 Den_Haag
063 (059) 0694 Graseter
064 (063) 0673 Thrust
065 (064) 0666 Ofresca
066 (068) 0657 Spirit82
067 (065) 0639 DR34M3R
068 (066) 0598 kwaakvaak
069 (067) 0596 KudFokker
070 (069) 0560 Lily-Ella
071 (071) 0549 mahlah
072 (072) 0501 JoeyT
073 (077) 0495 Evie
075 (078) 0467 Boudibou
076 (074) 0461 Howl
077 (075) 0436 JonKeL
079 (079) 0406 Gasol
080 (080) 0400 FireFox1
081 (081) 0395 Rifoki
082 (082) 0385 rhubarbje
083 (083) 0379 Tegan
084 (084) 0375 RaXz
085 (095) 0373 clevy
086 (085) 0372 Flippiee
087 (086) 0371 Adolecens
088 (087) 0351 Civilian
089 (088) 0350 Pien85
090 (090) 0327 Ludootje
092 (091) 0299 Jannuk
094 (093) 0281 Solique
096 (097) 0272 Delan
097 (096) 0271 Sinceria
098 (___) 0268 Grrrrrrrr
099 (098) 0263 Mystikvm
![]()
01 (01) 274 Good.vs.Evil
02 (02) 236 El_Matador
03 (03) 183 djayzz
04 (05) 182 stbabylon
05 (04) 164 Yuki
06 (06) 146 tijnbrein
07 (10) 142 Godtje
08 (07) 134 PeuRac
09 (08) 129 Samzz
10 (11) 129 missbehavin
11 (09) 121 Huppelmuts
12 (12) 107 vencodark
13 (18) 105 Barbusse
14 (14) 100 rival
15 (19) 098 Spezza19
16 (13) 096 Murmeli
17 (15) 092 Kluts
18 (16) 088 RealZeus
19 (17) 086 Jofunu-kun
20 (22) 081 dawg
21 (20) 081 Nouk84
22 (24) 080 Ang3l
23 (21) 077 STING
24 (25) 074 HeatWave
![]()
01 (01) 4691 2010-11-17
02 (02) 4650 2010-12-02
03 (03) 4612 2010-11-23
04 (04) 4415 2010-12-03
05 (05) 4411 2010-12-01
06 (06) 4410 2010-10-20
07 (07) 4326 2010-12-08
08 (08) 4244 2010-11-11
09 (09) 4239 2010-09-27
10 (10) 4177 2010-11-29
11 (11) 4164 2010-11-26
12 (12) 4162 2010-10-15
13 (13) 4154 2010-11-18
14 (14) 4128 2010-11-30
15 (15) 4098 2010-11-21
16 (16) 4049 2010-11-25
17 (17) 4037 2010-10-19
18 (18) 3977 2010-11-12
19 (19) 3886 2010-12-15
20 (20) 3874 2010-11-22
21 (21) 3831 2010-10-26
22 (22) 3761 2010-10-22
23 (23) 3726 2010-11-10
24 (24) 3697 2010-11-28
![]()
Wacht, ik had het nog niet gequotededtd!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Godtje het volgende:
![]()
001 (001) 58330 Samzz
007 (008) 37242 rival
008 (006) 35909 Nouk84
009 (010) 32558 Kluts
010 (013) 32555 Barbusse
011 (009) 31829 Yuki
012 (018) 30050 Godtje
013 (012) 29378 Q.
014 (011) 28527 PeuRac
015 (022) 28458 Cue_
016 (016) 26803 Ang3l
017 (020) 26754 HeatWave
020 (019) 24121 STING
021 (017) 23899 RealZeus
022 (021) 23177 Techno
024 (028) 22154 ArTiC
025 (024) 22063 djayzz
026 (026) 22052 AirwiN
028 (027) 21575 dawg
029 (029) 19794 S95Sedan
030 (033) 17430 -Engel-
032 (030) 17113 Duimelot
033 (031) 16825 Belsezar
034 (039) 16766 L-E
035 (032) 16602 Murmeli
038 (038) 15990 Tally
039 (036) 15802 Ripley
041 (048) 13445 Spezza19
042 (040) 13301 MissMSX
043 (041) 12977 JoeBravo
045 (042) 12540 mrbox
046 (046) 12538 Kreator
047 (045) 12184 YipYip
048 (052) 11558 Royco1
049 (056) 11184 MNR
050 (047) 10870 Lotusss
054 (053) 09199 Graseter
058 (059) 07962 Spirit82
059 (057) 07860 xFriendx
060 (069) 07480 Evie
061 (062) 07464 Boudibou
062 (058) 07391 RaXz
063 (060) 06991 Bos81
064 (061) 06915 Litpho
065 (064) 06636 JoeyT
066 (065) 06538 Ofresca
067 (066) 06327 Myraela
069 (068) 06141 FireFox1
072 (073) 05931 Ludootje
073 (072) 05877 Feitosa
075 (075) 05616 DR34M3R
077 (077) 05440 Thrust
078 (078) 05395 Tegan
081 (080) 05083 Den_Haag
083 (081) 04775 Flippiee
084 (084) 04609 Pien85
085 (085) 04279 Gasol
086 (091) 04114 clevy
087 (086) 04009 kitao
088 (087) 03980 mahlah
091 (090) 03311 Rifoki
092 (092) 03089 JonKeL
095 (096) 02688 Delan
096 (095) 02670 Jannuk
097 (097) 02564 Sinceria
098 (098) 02522 Mystikvm
099 (099) 02458 Flena
(min het laatste topic)
001 (001) 3232 Q.
002 (002) 2799 Nouk84
003 (003) 2397 Samzz
004 (005) 2324 tijnbrein
005 (004) 2321 JoeBravo
006 (007) 2214 Godtje
007 (006) 2165 rival
008 (008) 2109 HeatWave
009 (009) 2096 stbabylon
010 (010) 1998 AirwiN
011 (012) 1884 dawg
014 (025) 1819 Cue_
015 (014) 1780 STING
016 (015) 1778 vencodark
017 (021) 1774 Tally
018 (016) 1754 Kluts
019 (013) 1746 RealZeus
020 (022) 1746 ArTiC
021 (019) 1737 Ang3l
023 (017) 1687 Techno
024 (018) 1671 mrbox
026 (029) 1534 Ripley
027 (026) 1458 Yuki
030 (028) 1415 S95Sedan
031 (037) 1398 Barbusse
032 (030) 1384 Murmeli
035 (035) 1359 PeuRac
037 (034) 1281 Lotusss
038 (033) 1281 djayzz
039 (040) 1203 -Engel-
040 (042) 1185 Kreator
041 (041) 1165 xFriendx
043 (051) 1088 Spezza19
044 (043) 1069 Duimelot
046 (044) 0995 Belsezar
048 (047) 0946 Bengeltje
049 (046) 0941 Feitosa
050 (049) 0914 Bos81
051 (058) 0914 Royco1
053 (062) 0874 L-E
054 (054) 0868 MissMSX
055 (052) 0864 krengetje
056 (053) 0858 Myraela
057 (056) 0825 YipYip
058 (055) 0818 Litpho
061 (070) 0699 MNR
062 (060) 0694 Den_Haag
063 (059) 0694 Graseter
064 (063) 0673 Thrust
065 (064) 0666 Ofresca
066 (068) 0657 Spirit82
067 (065) 0639 DR34M3R
068 (066) 0598 kwaakvaak
069 (067) 0596 KudFokker
070 (069) 0560 Lily-Ella
071 (071) 0549 mahlah
072 (072) 0501 JoeyT
073 (077) 0495 Evie
075 (078) 0467 Boudibou
076 (074) 0461 Howl
077 (075) 0436 JonKeL
079 (079) 0406 Gasol
080 (080) 0400 FireFox1
081 (081) 0395 Rifoki
082 (082) 0385 rhubarbje
083 (083) 0379 Tegan
084 (084) 0375 RaXz
085 (095) 0373 clevy
086 (085) 0372 Flippiee
087 (086) 0371 Adolecens
088 (087) 0351 Civilian
089 (088) 0350 Pien85
090 (090) 0327 Ludootje
092 (091) 0299 Jannuk
094 (093) 0281 Solique
096 (097) 0272 Delan
097 (096) 0271 Sinceria
098 (___) 0268 Grrrrrrrr
099 (098) 0263 Mystikvm
![]()
01 (01) 274 Good.vs.Evil
02 (02) 236 El_Matador
03 (03) 183 djayzz
04 (05) 182 stbabylon
05 (04) 164 Yuki
06 (06) 146 tijnbrein
07 (10) 142 Godtje
08 (07) 134 PeuRac
09 (08) 129 Samzz
10 (11) 129 missbehavin
11 (09) 121 Huppelmuts
12 (12) 107 vencodark
13 (18) 105 Barbusse
14 (14) 100 rival
15 (19) 098 Spezza19
16 (13) 096 Murmeli
17 (15) 092 Kluts
18 (16) 088 RealZeus
19 (17) 086 Jofunu-kun
20 (22) 081 dawg
21 (20) 081 Nouk84
22 (24) 080 Ang3l
23 (21) 077 STING
24 (25) 074 HeatWave
![]()
01 (01) 4691 2010-11-17
02 (02) 4650 2010-12-02
03 (03) 4612 2010-11-23
04 (04) 4415 2010-12-03
05 (05) 4411 2010-12-01
06 (06) 4410 2010-10-20
07 (07) 4326 2010-12-08
08 (08) 4244 2010-11-11
09 (09) 4239 2010-09-27
10 (10) 4177 2010-11-29
11 (11) 4164 2010-11-26
12 (12) 4162 2010-10-15
13 (13) 4154 2010-11-18
14 (14) 4128 2010-11-30
15 (15) 4098 2010-11-21
16 (16) 4049 2010-11-25
17 (17) 4037 2010-10-19
18 (18) 3977 2010-11-12
19 (19) 3886 2010-12-15
20 (20) 3874 2010-11-22
21 (21) 3831 2010-10-26
22 (22) 3761 2010-10-22
23 (23) 3726 2010-11-10
24 (24) 3697 2010-11-28
![]()
Voor HWquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:49 schreef Godtje het volgende:
![]()
001 (001) 58330 Samzz
007 (008) 37242 rival
008 (006) 35909 Nouk84
009 (010) 32558 Kluts
010 (013) 32555 Barbusse
011 (009) 31829 Yuki
012 (018) 30050 Godtje
013 (012) 29378 Q.
014 (011) 28527 PeuRac
015 (022) 28458 Cue_
016 (016) 26803 Ang3l
017 (020) 26754 HeatWave
020 (019) 24121 STING
021 (017) 23899 RealZeus
022 (021) 23177 Techno
024 (028) 22154 ArTiC
025 (024) 22063 djayzz
026 (026) 22052 AirwiN
028 (027) 21575 dawg
029 (029) 19794 S95Sedan
030 (033) 17430 -Engel-
032 (030) 17113 Duimelot
033 (031) 16825 Belsezar
034 (039) 16766 L-E
035 (032) 16602 Murmeli
038 (038) 15990 Tally
039 (036) 15802 Ripley
041 (048) 13445 Spezza19
042 (040) 13301 MissMSX
043 (041) 12977 JoeBravo
045 (042) 12540 mrbox
046 (046) 12538 Kreator
047 (045) 12184 YipYip
048 (052) 11558 Royco1
049 (056) 11184 MNR
050 (047) 10870 Lotusss
054 (053) 09199 Graseter
058 (059) 07962 Spirit82
059 (057) 07860 xFriendx
060 (069) 07480 Evie
061 (062) 07464 Boudibou
062 (058) 07391 RaXz
063 (060) 06991 Bos81
064 (061) 06915 Litpho
065 (064) 06636 JoeyT
066 (065) 06538 Ofresca
067 (066) 06327 Myraela
069 (068) 06141 FireFox1
072 (073) 05931 Ludootje
073 (072) 05877 Feitosa
075 (075) 05616 DR34M3R
077 (077) 05440 Thrust
078 (078) 05395 Tegan
081 (080) 05083 Den_Haag
083 (081) 04775 Flippiee
084 (084) 04609 Pien85
085 (085) 04279 Gasol
086 (091) 04114 clevy
087 (086) 04009 kitao
088 (087) 03980 mahlah
091 (090) 03311 Rifoki
092 (092) 03089 JonKeL
095 (096) 02688 Delan
096 (095) 02670 Jannuk
097 (097) 02564 Sinceria
098 (098) 02522 Mystikvm
099 (099) 02458 Flena
(min het laatste topic)
001 (001) 3232 Q.
002 (002) 2799 Nouk84
003 (003) 2397 Samzz
004 (005) 2324 tijnbrein
005 (004) 2321 JoeBravo
006 (007) 2214 Godtje
007 (006) 2165 rival
008 (008) 2109 HeatWave
009 (009) 2096 stbabylon
010 (010) 1998 AirwiN
011 (012) 1884 dawg
014 (025) 1819 Cue_
015 (014) 1780 STING
016 (015) 1778 vencodark
017 (021) 1774 Tally
018 (016) 1754 Kluts
019 (013) 1746 RealZeus
020 (022) 1746 ArTiC
021 (019) 1737 Ang3l
023 (017) 1687 Techno
024 (018) 1671 mrbox
026 (029) 1534 Ripley
027 (026) 1458 Yuki
030 (028) 1415 S95Sedan
031 (037) 1398 Barbusse
032 (030) 1384 Murmeli
035 (035) 1359 PeuRac
037 (034) 1281 Lotusss
038 (033) 1281 djayzz
039 (040) 1203 -Engel-
040 (042) 1185 Kreator
041 (041) 1165 xFriendx
043 (051) 1088 Spezza19
044 (043) 1069 Duimelot
046 (044) 0995 Belsezar
048 (047) 0946 Bengeltje
049 (046) 0941 Feitosa
050 (049) 0914 Bos81
051 (058) 0914 Royco1
053 (062) 0874 L-E
054 (054) 0868 MissMSX
055 (052) 0864 krengetje
056 (053) 0858 Myraela
057 (056) 0825 YipYip
058 (055) 0818 Litpho
061 (070) 0699 MNR
062 (060) 0694 Den_Haag
063 (059) 0694 Graseter
064 (063) 0673 Thrust
065 (064) 0666 Ofresca
066 (068) 0657 Spirit82
067 (065) 0639 DR34M3R
068 (066) 0598 kwaakvaak
069 (067) 0596 KudFokker
070 (069) 0560 Lily-Ella
071 (071) 0549 mahlah
072 (072) 0501 JoeyT
073 (077) 0495 Evie
075 (078) 0467 Boudibou
076 (074) 0461 Howl
077 (075) 0436 JonKeL
079 (079) 0406 Gasol
080 (080) 0400 FireFox1
081 (081) 0395 Rifoki
082 (082) 0385 rhubarbje
083 (083) 0379 Tegan
084 (084) 0375 RaXz
085 (095) 0373 clevy
086 (085) 0372 Flippiee
087 (086) 0371 Adolecens
088 (087) 0351 Civilian
089 (088) 0350 Pien85
090 (090) 0327 Ludootje
092 (091) 0299 Jannuk
094 (093) 0281 Solique
096 (097) 0272 Delan
097 (096) 0271 Sinceria
098 (___) 0268 Grrrrrrrr
099 (098) 0263 Mystikvm
![]()
01 (01) 274 Good.vs.Evil
02 (02) 236 El_Matador
03 (03) 183 djayzz
04 (05) 182 stbabylon
05 (04) 164 Yuki
06 (06) 146 tijnbrein
07 (10) 142 Godtje
08 (07) 134 PeuRac
09 (08) 129 Samzz
10 (11) 129 missbehavin
11 (09) 121 Huppelmuts
12 (12) 107 vencodark
13 (18) 105 Barbusse
14 (14) 100 rival
15 (19) 098 Spezza19
16 (13) 096 Murmeli
17 (15) 092 Kluts
18 (16) 088 RealZeus
19 (17) 086 Jofunu-kun
20 (22) 081 dawg
21 (20) 081 Nouk84
22 (24) 080 Ang3l
23 (21) 077 STING
24 (25) 074 HeatWave
![]()
01 (01) 4691 2010-11-17
02 (02) 4650 2010-12-02
03 (03) 4612 2010-11-23
04 (04) 4415 2010-12-03
05 (05) 4411 2010-12-01
06 (06) 4410 2010-10-20
07 (07) 4326 2010-12-08
08 (08) 4244 2010-11-11
09 (09) 4239 2010-09-27
10 (10) 4177 2010-11-29
11 (11) 4164 2010-11-26
12 (12) 4162 2010-10-15
13 (13) 4154 2010-11-18
14 (14) 4128 2010-11-30
15 (15) 4098 2010-11-21
16 (16) 4049 2010-11-25
17 (17) 4037 2010-10-19
18 (18) 3977 2010-11-12
19 (19) 3886 2010-12-15
20 (20) 3874 2010-11-22
21 (21) 3831 2010-10-26
22 (22) 3761 2010-10-22
23 (23) 3726 2010-11-10
24 (24) 3697 2010-11-28
![]()
de stats zijn iig nieuwer dan die vanquote:
quote:(tussen haakjes de stand van de vorige update van 2011-08-12 12:00 uur)
Wees blij dat een berg uit die lijsten al verdwenen is en het niet ook nog eens quote.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we het allemaal nog even quoten.
Zoveel verloren zielenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:40 schreef L-E het volgende:
Ik zie Duimelot staan. Die was ook ineens verdwenen.
Welke is dat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:48 schreef Cue_ het volgende:
Lol gelukkig sta ik met cue niet zo super hoog.. totdat ik besef dat ik mn andere nick er ook bij op moet tellen
Wat klinkt dat schattig en onbedorvenquote:
Dat was ik vast ook wel toenquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat klinkt dat schattig en onbedorven
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was ik vast ook wel toennu nog steeds hoor!
(iets met ww kwijt enzo-
Ik ben er nog steedsquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:40 schreef L-E het volgende:
Ik zie Duimelot staan. Die was ook ineens verdwenen.
Wees gerust tijn, jij bent van het vierde begin. Als je het eerste begin hebt meegemaakt en nog hier post, dan ben je pas 'over'.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben er nog steedsvan de mensen die hier vanaf het begin posten is bijna niemand meer over
Ik kom meer uit de industriële revolutie. Diegene die er echt vanaf het begin bij zijn zijn fossiele nuquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees gerust tijn, jij bent van het vierde begin. Als je het eerste begin hebt meegemaakt en nog hier post, dan ben je pas 'over'.
Over zijn FTW!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees gerust tijn, jij bent van het vierde begin. Als je het eerste begin hebt meegemaakt en nog hier post, dan ben je pas 'over'.
En nog steeds bier drinkendequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Over zijn FTW!Ik heb alle incarnaties van Singles wel meegemaakt geloof ik.
Ooit komt er een dag dat Q geen bier meer drinktquote:
Als ik dood ben idd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ooit komt er een dag dat Q geen bier meer drinkt
'Over' of 'Verder'... Je kan je afvragen waarmee je nou beter af bent.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:16 schreef Q. het volgende:
Over zijn FTW!Ik heb alle incarnaties van Singles wel meegemaakt geloof ik.
In de hemel is ook bier hoorquote:
Over natuurlijk. Als allerlaatste.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Over' of 'Verder'... Je kan je afvragen waarmee je nou beter af bent.
Weer de halve nacht liggen ketsen? Lang leve het singlebestaan!quote:
De hele nacht liggen zweten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer de halve nacht liggen ketsen? Lang leve het singlebestaan!
MInder spannend Q, minder spannend.quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:38 schreef Q. het volgende:
[..]
De hele nacht liggen zweten.
Van de koorts
Ik heb het gevoel dat jij vaak ziek bent Q. Dat kan ik mis hebben, want ik heb niet geturfd. Dus: ben jij vaak/regelmatig ziek?quote:Op donderdag 8 maart 2012 07:38 schreef Q. het volgende:
[..]
De hele nacht liggen zweten.
Van de koorts
Ziek, Ziekquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij vaak ziek bent Q. Dat kan ik mis hebben, want ik heb niet geturfd. Dus: ben jij vaak/regelmatig ziek?
Te vaak. Vorig jaar 3x, dit jaar in januari ook al. Ben nog wel aan het werk maar denk dat ik zo wel naar huis ga.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij vaak ziek bent Q. Dat kan ik mis hebben, want ik heb niet geturfd. Dus: ben jij vaak/regelmatig ziek?
Net zoals ik uit Miami en New Orleans vertrok toen Katrina aankwamquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:09 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-overstromingen.html
Invasie van spinnen na overstromingen
Nou, Angel is op tijd weggegaan
Het land pleegt zelfmoord.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zoals ik uit Miami en New Orleans vertrok toen Katrina aankwam
Na mij de zondlvoed?
LE!quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:24 schreef L-E het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zie je, ik ben niet compleet abuis. Ga eens wat gezonder leven man!quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Te vaak. Vorig jaar 3x, dit jaar in januari ook al. Ben nog wel aan het werk maar denk dat ik zo wel naar huis ga.
Of het vindt dat 't zich moet wassen als ik er gweest benquote:
Daar zitten dus nog alle kinderziektes in, nee, dank je.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ruil je dr 1. Die nieuwe is wel... nieuwer!
Versie 2.0 he!quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar zitten dus nog alle kinderziektes in, nee, dank je.
natuurlijk niet!quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:38 schreef Godtje het volgende:
Ik wacht op een pakket![]()
Als je om 23.00 de aflevering bij UPS van een andres in Haarlem naar een adres in Amsterdam zet... zal het dan goed komen voor de volgende dag?
Werken. Zakelijke afspraakquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat ga je doen?
Wij vieren Pasen in het Zuiden.
NOG gezonder?quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja zie je, ik ben niet compleet abuis. Ga eens wat gezonder leven man!
Ik weet nauwelijks iets van hoe jij leeft, maar iets zegt me dat het niet uitblinkt qua gezonde voeding en beweging.quote:
Hey dat zegt niks, ben nooit ziekquote:Op donderdag 8 maart 2012 08:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet nauwelijks iets van hoe jij leeft, maar iets zegt me dat het niet uitblinkt qua gezonde voeding en beweging.
Dat is voor jou fijn. Maar dat doet niets af aan het feit dat voeding en beweging invloed hebben op je gezondheid.quote:
Bijna wintersport!quote:
Dat zou je verbazen, ik eet heel bewust en gezond en beweeg ook flink wat (vooral fietsen).quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet nauwelijks iets van hoe jij leeft, maar iets zegt me dat het niet uitblinkt qua gezonde voeding en beweging.
Heel bewust!quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zou je verbazen, ik eet heel bewust en gezond en beweeg ook flink wat (vooral fietsen).
Ik geloof je op je woord. Maar waarom ben je dan zo vaak ziek?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zou je verbazen, ik eet heel bewust en gezond en beweeg ook flink wat (vooral fietsen).
wedstrijdje?quote:
Maar jij bent dan toch ook heul gezond, met sporten en alles?quote:
Auw, das kutquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb lange tijd geen tijd gehad om ziek te zijn, dat scheelt ook een boel. Voel je het opkomen, zeg je tegen jezelf: nu geen tijd voor. En het zakt weer weg
Voel me nu wel zielig. Vanochtend verstandskies 3 en 4 laten trekken. Heb nu al 3x keihard op mijn tong gebeten zonder het door te hebben
Ja, oke. Ben niet zo scherp vandaagquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu nog niet, zodra die verdoving is uitgewerkt, dan wel
Ik heb gelukkig ook 600mg Ibuquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, oke. Ben niet zo scherp vandaag
Drugsquote:
Redelijk jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 10:40 schreef Barbusse het volgende:
Maar jij bent dan toch ook heul gezond, met sporten en alles?
Als je het niet doorhebt, is het niet erg.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:04 schreef stbabylon het volgende:
Voel me nu wel zielig. Vanochtend verstandskies 3 en 4 laten trekken. Heb nu al 3x keihard op mijn tong gebeten zonder het door te hebben
Komt wel!quote:
Ik hoop gewoon dat ik die dingen uberhaupt niet heb. Net als de hoektandenquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Komt wel!
Ik had het v/d zomer nog. Vreselijke tandpijn/tandvleespijn ergens dus de boel moest ook behandeld en verdoofd worden. Gelukkig kon ik nog wel macaroni ' slobberen'.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voel me niet aangesproken.. zo wit ben ik niet
Ik ben alleen zo bang voor wanneer de verdoving uit gewerkt is, dat ik naast de pijn van het trekken ook nog eens een rauwe/pijnlijke tong hebquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je het niet doorhebt, is het niet erg.![]()
Maar ik weet hoe het is.
Volgens mij komt het door alle collega's met kinderen die de bacterieen en virussen meenemen. Op mn vorige werk had niemand kinderen en was ik echt nooit ziek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord. Maar waarom ben je dan zo vaak ziek?
Ja, daar moet je voor oppassen. Ik beet steeds op mijn wang.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben alleen zo bang voor wanneer de verdoving uit gewerkt is, dat ik naast de pijn van het trekken ook nog eens een rauwe/pijnlijke tong heb
Te laat!quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, daar moet je voor oppassen. Ik beet steeds op mijn wang.
Kinderenquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij komt het door alle collega's met kinderen die de bacterieen en virussen meenemen. Op mn vorige werk had niemand kinderen en was ik echt nooit ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |