Waarom niet vanuit bed werken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:03 schreef vencodark het volgende:
Vanuit bed maar eens zoeken naar werk.
Cateringwerk is lastig vanuit bed.quote:
Catering vanuit bed? Soort omgekeerd ontbijt op bed danquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cateringwerk is lastig vanuit bed.En in mijn sector nog geen werk. Volgende week krijg ik mijn diploma!
Het was JB.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Luegensch! Iemand heeft zonder overleg het laatste restje gepikt.
Ik werk niet bij Googlequote:
Doe eens tekenenquote:
Wanneer begin jij met Draw Something?quote:
Oh, dat heb ik gemist. Of ik ben het gewoon vergeten, want dat doe ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik werk niet bij Googlezit bij een ander IT bedrijf, in de B2B
Of het kan je geen reet boeien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Of ik ben het gewoon vergeten, want dat doe ik.
Helaas, voor mijn ontbijt moet ik zelf zorgen. Belachelijk!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Catering vanuit bed? Soort omgekeerd ontbijt op bed dan
Ik heb het al gedownload. Dat is stap 1.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe eens tekenen
[..]
Wanneer begin jij met Draw Something?
Oh je brengt het vriendelijk! Ik snap!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van 'ik ben het gewoon vergeten'.
Dat is al verder dan ik! Be proudquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het al gedownload. Dat is stap 1.
Jij krijgt altijd een beurt!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
Ik ben ook weer aan de beurt met tekenen, denk ik.
doe ik, maar dan de manier waar ik m'n geld mee verdienquote:
precies, zo ben ik.quote:
Ik heb hem gekocht!quote:
Geeft niet. Ben er sinds november wegquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Of ik ben het gewoon vergeten, want dat doe ik.
Er begint iets te dagen ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft niet. Ben er sinds november weg
quote:
Ik welquote:
Veel leuker op de iPad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wel
Ik werk er keihard voor!
Even mijn tekeningen in Draw afmaken
Ik vind het echt heel erg moeilijk op de telefoon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel leuker op de iPad.
Ben er al klaar mee op de telefoon. Veel te klein.
goed excuus als het weer eens nergens op lijkt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel leuker op de iPad.
Ik doe het niet meerquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel erg moeilijk op de telefoon.
Ik doe het ook op mijn iPad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel leuker op de iPad.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:35 schreef Godtje het volgende:
Spannend he dat we nnu weten dat Baby op Intale is en daarom niet kan FOKken. En dat hij daarna niet terug naar groningen hoeft. Ik leef echt met hem mee!
Ik heb het nodig dank jewel voor dit lieve gebaar van medeleven.quote:
En MNRquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het nodig dank jewel voor dit lieve gebaar van medeleven.
Valt het mensen ook op dat Baby en Angel er tegelijk niet zijn?!![]()
En HW.
Heel FOK! is een kloon!
Je mist dr ook echt he. Ik merk hetquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die post hier al 2 maanden niet meer.
Dat is wel erg lang.
*kuch*quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het nodig dank jewel voor dit lieve gebaar van medeleven.
Valt het mensen ook op dat Baby en Angel er tegelijk niet zijn?!![]()
En HW.
Heel FOK! is een kloon!
En ik mis Spiritquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die post hier al 2 maanden niet meer.
Dat is wel erg lang.
Leuke film, paar leuke (en wat minder leukequote:
Film wil ik wel zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuke film, paar leuke (en wat minder leuke) bekenden gezien
.
Wel jammer dat er niets meer open is in die kutbuurt na 22:00.
Oh, van alles en iedereen, Pien85, Sunchaser, breuls, MissBliss en Re, Sammzz etc etcquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Film wil ik wel zienoh ja, wie dan allemaal? Namen en rugnummers!
Het ging om de niet leuke HWquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, van alles en iedereen, Pien85, Sunchaser, breuls, MissBliss en Re, Sammzz etc etc.
Zo boeiend is het nietquote:
Dat!quote:
Ik ook niet. Als ze willen weten of ik het lees komen ze het maar op papier langs brengenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:13 schreef Ripley het volgende:
Even over de TT van R&P SC: ik heb zo'n gloeiende hekel aan die leesbevestigingen. Alsof je gecontroleerd wordt. IK geef dan ook nooit zo'n bevestiging.
Bij m'n scriptiebegeleider had ik ook zo'n leesbevestiging, want hij beweerde steeds dat hij het te druk had voor van alles en nog wat. Dus ik mijn eerste hoofdstuk zelf langs gebracht, na twee maanden, 'ja die ligt onder op de stapel!' Dus dat werkte ook niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat!
En top zeg!
[..]
Ik ook niet. Als ze willen weten of ik het lees komen ze het maar op papier langs brengen
Heb je daar ervaring mee?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan ik nog begrijpen. MNR mis ik als een kwaadaardig gezwel in mijn balzak.
Wat ben je wreed, Godtquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan ik nog begrijpen. MNR mis ik als een kwaadaardig gezwel in mijn balzak.
En toen dacht je aan MNR?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met die angst heb ik wel enkele dagen geleefd.
Wij hebben maanden geleeft met de onzekerheid dat meneer kanker in zijn rug (op zijn spierweefsel) zou hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met die angst heb ik wel enkele dagen geleefd.
Je zou denken dat je zsm geopereerd zou worden, terwijl het maar lekker doorwoekertquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben maanden geleeft met de onzekerheid dat meneer kanker in zijn rug (op zijn spierweefsel) zou hebben.
Geen fijn gevoel. Ik weet het.
En nu leven we in onzekerheid omdat Oma nog niet geopereerd is aan darmkanker. En dan krijg je een telefoontje dat de operatie een week word uitgesteld
Ja 15 maart was de planning. Werden we afgelopen maandag gebeld dat het de 20ste word.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou denken dat je zsm geopereerd zou worden, terwijl het maar lekker doorwoekert
de hint is duidelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuke film, paar leuke (en wat minder leuke) bekenden gezien
.
Wel jammer dat er niets meer open is in die kutbuurt na 22:00.
Ze hebben gelogen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja 15 maart was de planning. Werden we afgelopen maandag gebeld dat het de 20ste word.
Want zoveel spoedgevallen. Ja hallo. Oma was ook een spoedgeval werd er gezegd!
Inderdaad. En door die kanker heeft ze nu al 6 bloed transfusies gehad dus ook niet zo maar iets om even te vergeten of er langer mee door te blijven lopen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze hebben gelogen!
Haha grapje! Zo doet de arts.![]()
Ik vind kanker maar een kanker ziekte. Niks om over te kankeren.
Ik kan lastig inschatten wat de medische noodzaak is van je oma.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Inderdaad. En door die kanker heeft ze nu al 6 bloed transfusies gehad dus ook niet zo maar iets om even te vergeten of er langer mee door te blijven lopen.
Was jij er dan?quote:
Wanneer hij niet weg gehaald word zal mijn Oma overlijden aan een hartinfarct.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan lastig inschatten wat de medische noodzaak is van je oma.
Ik kan me wel voorstellend at die voor de familie erg hoog is. En ik kan me voorstellen dat je van nature artsen graag op hun woord zal geloven maar dat het door deze acties en de emotionele band bij het onderwerp wel een deuk op loopt.
Hebben jullie de artsen gevraagd waarom het dan nu verzet is, ondanks dat het een spoedgeval is?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Wanneer hij niet weg gehaald word zal mijn Oma overlijden aan een hartinfarct.
Klinkt gek. Maar op die manier is hij ook gevonden. De kanker vreet het ijzergehalte uit haar bloed waardoor haar aders rondom het hart dicht slibben en een hartinfarct veroorzaakt.
Dat zegt mij (mede omdat ik geen arts ben) niks over de medische spoed noodzaak.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Wanneer hij niet weg gehaald word zal mijn Oma overlijden aan een hartinfarct.
Klinkt gek. Maar op die manier is hij ook gevonden. De kanker vreet het ijzergehalte uit haar bloed waardoor haar aders rondom het hart dicht slibben en een hartinfarct veroorzaakt.
We krijgen de artsen niet aan de telefoon. Allemaal "te druk". De vrouw die belde bleef de hele tijd volhouden: Ja ik ben ook maar de boodschapper. Ja hebben wij geen fuck mee te maken, had de arts maar moeten bellen. Wij willen ook ons verhaal kwijt. En we moesten blij zijn dat het maar 5 dagen verzet werd, er waren er bij die een maand moesten wachten. Ja de rest interesseert me geen fuck, mijn Oma is de enige die op dit moment voor mij telt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hebben jullie de artsen gevraagd waarom het dan nu verzet is, ondanks dat het een spoedgeval is?
Heel begrijpelijk. Op mijn werk kom ik dit soort dingen nu heel vaak tegen en het blijkt vaak dat mensen niet zozeer boos zijn om dit soort dingen an sich, maar meer over de communicatie eromheen. Het is echter wel de bedoeling dat jij een arts kan spreken als je daarnaar vraagt, vaak gaat het er juist bij dit soort dingen meer om dat je gehoord wordt ipv genegeerd. Dat je oma later wordt geopereerd dan eerst de bedoeling was, daar zullen ze ongetwijfeld hun redenen voor hebben, maar dan moeten ze dat wel communiceren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
We krijgen de artsen niet aan de telefoon. Allemaal "te druk". De vrouw die belde bleef de hele tijd volhouden: Ja ik ben ook maar de boodschapper. Ja hebben wij geen fuck mee te maken, had de arts maar moeten bellen. Wij willen ook ons verhaal kwijt. En we moesten blij zijn dat het maar 5 dagen verzet werd, er waren er bij die een maand moesten wachten. Ja de rest interesseert me geen fuck, mijn Oma is de enige die op dit moment voor mij telt.
Onder druk van verzekeringsmaatschappijen is daar helemaal geen budget voor. Een telefoontje daar is een arts veel te duur voor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk. Op mijn werk kom ik dit soort dingen nu heel vaak tegen en het blijkt vaak dat mensen niet zozeer boos zijn om dit soort dingen an sich, maar meer over de communicatie eromheen. Het is echter wel de bedoeling dat jij een arts kan spreken als je daarnaar vraagt, vaak gaat het er juist bij dit soort dingen meer om dat je gehoord wordt ipv genegeerd. Dat je oma later wordt geopereerd dan eerst de bedoeling was, daar zullen ze ongetwijfeld hun redenen voor hebben, maar dan moeten ze dat wel communiceren.
Dat is deels waar. Het is namelijk ook echt zo dat ziekenhuizen juist op dit vlak een inhaalslag moeten/willen maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onder druk van verzekeringsmaatschappijen is daar helemaal geen budget voor. Een telefoontje daar is een arts veel te duur voor.
Klinkt hard en cynisch maar het is wel de waarheid geworden.
nee ik was er niet, uiteindelijk kaartje terug gegeven, was toch wel beetje verquote:
Nou dan, dan had ik het toch ook niet over jou?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik was er niet, uiteindelijk kaartje terug gegeven, was toch wel beetje ver
en wie ben jij? en wat heb je met HW gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |