Waarom niet vanuit bed werken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:03 schreef vencodark het volgende:
Vanuit bed maar eens zoeken naar werk.
Cateringwerk is lastig vanuit bed.quote:
Catering vanuit bed? Soort omgekeerd ontbijt op bed danquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cateringwerk is lastig vanuit bed.En in mijn sector nog geen werk. Volgende week krijg ik mijn diploma!
Het was JB.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Luegensch! Iemand heeft zonder overleg het laatste restje gepikt.
Ik werk niet bij Googlequote:
Doe eens tekenenquote:
Wanneer begin jij met Draw Something?quote:
Oh, dat heb ik gemist. Of ik ben het gewoon vergeten, want dat doe ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik werk niet bij Googlezit bij een ander IT bedrijf, in de B2B
Of het kan je geen reet boeien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Of ik ben het gewoon vergeten, want dat doe ik.
Helaas, voor mijn ontbijt moet ik zelf zorgen. Belachelijk!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Catering vanuit bed? Soort omgekeerd ontbijt op bed dan
Ik heb het al gedownload. Dat is stap 1.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe eens tekenen
[..]
Wanneer begin jij met Draw Something?
Oh je brengt het vriendelijk! Ik snap!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van 'ik ben het gewoon vergeten'.
Dat is al verder dan ik! Be proudquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het al gedownload. Dat is stap 1.
Jij krijgt altijd een beurt!quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:38 schreef L-E het volgende:
Ik ben ook weer aan de beurt met tekenen, denk ik.
doe ik, maar dan de manier waar ik m'n geld mee verdienquote:
precies, zo ben ik.quote:
Ik heb hem gekocht!quote:
Geeft niet. Ben er sinds november wegquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Of ik ben het gewoon vergeten, want dat doe ik.
Er begint iets te dagen ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft niet. Ben er sinds november weg
quote:
Ik welquote:
Veel leuker op de iPad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wel
Ik werk er keihard voor!
Even mijn tekeningen in Draw afmaken
Ik vind het echt heel erg moeilijk op de telefoon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel leuker op de iPad.
Ben er al klaar mee op de telefoon. Veel te klein.
goed excuus als het weer eens nergens op lijkt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel leuker op de iPad.
Ik doe het niet meerquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel erg moeilijk op de telefoon.
Ik doe het ook op mijn iPad.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Veel leuker op de iPad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |