Tof dat je dat hier eventjes recht komt zettenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:30 schreef Fear.FM het volgende:
[..]
Dat komt door de compilatiecd's uit 2011. Op dit moment kunnen we geen onderscheid maken tussen albums en releases. Dit hopen we volgend jaar opgelost te hebben. Heb je toch op zo'n track gestemd zal hij niet mee geteld worden.
[..]
Hardstyle.com kan geen ENKELE manier invloed uitoefenen op de stemming en dat is ook iets wat ze niet geprobeerd hebben of zullen proberen. De stemming is volledig in handen van de luisteraars van Fear.FM wat een diverse en wereldwijde groep is. De enigste manier waarop de stemming te beïnvloeden is, is door jouw persoonlijke top 10 in te dienen.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:15 schreef haakon het volgende:
Mensen, een pijnlijke mededeling:
Ik denk dat ik Loudness laat schieten..
Hardstyle kan me gewoon echt niet meer boeien, en weet bijna zeker dat ik er spijt van krijg als ik ga..
Dus T-Killer, bij deze mag je mijn kaartje wel overnemen.
¤40,-
http://www.youtube.com/user/awakeningsevent?feature=watchquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:22 schreef eQuaL het volgende:
Dat wist ik natuurlijk ook niet, kan ze zo snel alleen niet vinden op YT
dat is juist wat Awakenings aftermovies zo vet makenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:22 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nouja hij is wel mooi hoor, ziet er zeker vet uit. Maar de hele aftermovie is opgenomen uit 3 of 4 vaste camera standpunten met af en toe een Fish eye lens. Dat is 1 minuutje leuk, maar als er verder niets beweegt, en het publiek wordt alleen van grote afstand gefilmd, vind ik het maar een saaie aftermovie, ook al wordt zo wel de sfeer heel realistisch over gebracht.
ik heb ook die gewoonte om iets te kijken gewoon om het gekeken te hebben, ook al vind ik het niet leukquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
dit gaat nog een lange zit worden... met nog 1 uur 34 min te gaan...
neequote:Op dinsdag 6 december 2011 11:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Gewoon leuke nummers, hoor. Of kun je het zelf beter?
geen prijs? tsssquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:34 schreef NLS04 het volgende:
Opzet is als volgt:
Ik geef jullie ergens eind december enkel de mp3 en het totaal aantal nummers wat ik erin heb verwerkt. Aan jullie, diehard hardstylers, de taak om binnen een bepaalde periode (week oid) vervolgens zoveel mogelijk nummers te herkennen en in een goede volgorde te plaatsen..
Degene die uiteindelijk de meeste platen weet te herkennen zal vervolgens gekroond worden als de hardstyle kenner van 2011
Nee maar de mensen die er komen welquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:30 schreef Fear.FM het volgende:
Hardstyle.com kan geen ENKELE manier invloed uitoefenen op de stemming en dat is ook iets wat ze niet geprobeerd hebben of zullen proberen. De stemming is volledig in handen van de luisteraars van Fear.FM wat een diverse en wereldwijde groep is. De enigste manier waarop de stemming te beïnvloeden is, is door jouw persoonlijke top 10 in te dienen.
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:58 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee was grapje, maar heb em al verkocht aan een kameraadSorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
klinkt misschien stom, maar hoe de fuck, haal ik dit nu binnen?quote:
Waarom ga je dan ook in vredesnaam de dvd kijken van zo'n feest, je zoekt het wel een beetje opquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Er staat wel een downloadknop alleen heet ie create nzbquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:33 schreef 16meter het volgende:
Staan nergens download links op die site?
Dan mag je ook niet meer linken naar Google op fok?
ik snap het nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
en je mag niet inderdaad niks
Volgens de FTD rechtzaak zou dit gesprek al strafbaar zijnquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Er staat wel een downloadknop alleen heet ie create nzben je mag inderdaad niks, niet eens de bestandsnaam zeggen (zie ftd rechtzaak). Al betwijfel ik hoeveel problemen fok zou kunnen krijgen met het plaatsen van een linkje naar lsdb.. maarja.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Decibel dvd binnengetrokken... de eerste 3 min vatten mooi samen waarom ik hardstyle tegenwoordig zo slecht trek.. Coone -> meezinger - pure kaas, geen enkel idee achter de track - kuddevolk publiek gaat los
de volgende 3 minuten weer een smegma (kopkaas) plaat met een ellenlange break met een af ander afgezaagd praatje..
Stukje versneld gekeken: 3de plaat een remix van come take my hand![]()
maar om het even in perspectief te plaatsen voor de rest hier. Films die je wél goed vindt kijk je ook in een kwartier of 20 minuten max..quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Haha als ik de dvd op 1.5 x de normale snelheid kijk klinken die platen allemaal al een stuk beter
Edit: Doorgeklikt en afgezet; dit trek ik echt niet nog veel langer..
gelukkig vat de registratie mijn frustratie mooi samen door de afsluiting van de main erop te zetten waarin alle anthems voorbij komen en je ze met het jaar matiger hoort worden...
Ik ga draaitafels halen, ga daarna wel weer verder feesten.. En die zijn er nog genoeg!quote:
17quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:46 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
17
Jullie posten veel te snel
Omdat ik het feest zelf wel goed vond, en omdat ik de trotse eigenaar ben van alle decibel dvd's van de keren dat ik geweest ben en nog nooit teleurgeseld ben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook in vredesnaam de dvd kijken van zo'n feest, je zoekt het wel een beetje op
Remco, voor de draad ermee!quote:Cap'n Tuneboy
Today I had a good skype conversation with a dutch dj/producer... maybe a new collaboration is coming
Omg. The speed freak beledigen met de naam brennan heart. Ik zal b2s bellen!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:06 schreef Levitas het volgende:
De Decibel DVD: "Meet the speed freak. Meet Brennan Heart"
Eeeeeeehrrrr.....![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Edit: Ja en nu komen er ook alweer allemaal andere platen bij mij boven drijven.quote:Catatonic Overload - Goddamn:
Beste plaat van het jaar als ik dat zou kunnen zeggen, die rev bass die gewoon in 1 keer nóg lomper wordt.
Adaro - The Haunter Of The Dark
Goede sfeer in de plaat en lekkere synth.
Wildstylez & Ran-D - Future Shock
Lekkere lyrics, vette melodie.
Donkey Rollers - Harstyle Rockers (Catatonic Overload Remix)
Geniale lompe plaat. Bazige Rev bass. Bazige screech.
Geck-o - It's What We Are
Die droge beat, fantastisch. TE-TE-TE-TE-DE-TE-TE-TE... bam bam bam bam. Die energie
Dj Thera vs Geck-o - Ding Dong (Degos & Re-Done Remix)
Lekkere meeschreeuwlyrics en lekker lomp. (gekozen als alternatief voor Clash, platen van de 2011 EP van Thera stonden er niet tussen.)
Alphaverb - Rockin' Da Rework (Extended Mix)
Hele album vond ik erg vet (wel 2010), deze plaat gekozen als vertegenwoordiger daarvan. Einde is erg vet: 'the sun is rising, the sun is rising....'
TNT - Uttawanka
Album vond ik ook wel nice. Deze lyric zit 5 keer per week in mijn hoofd, ook als ik de plaat niet luister, dus daarom moet ie erbij.
Zatox & Zany - Old Skool
Zatox & Zany moeten er toch in staan als voormalig vies mannetje en Brabantse baas. Intro is lekker en die synth en de melodie zelf zijn erg lekker, en dan die droge beat.
B-Front - Inner Creativity
B-Front moest er ook nog in en deze plaat vond ik zijn beste van het jaar.
Most Popular Artist
Geck-o
Meest variërende producer die er is imo. Zelfs binnen 1 plaat, en ik hou van die afwisseling.
Most Popular Record Label
Theracords
Overduidelijk.
Most Popular Artist Album/Compilation
A² Records - Unleashed
Bijna alle platen waren erg goed.
Most Popular Fear.FM Resident
Deetox
Luister niet naar Fear.FM, dus ik heb voor de theracordsartiest gekozen.
quote:Toen een break nog echt een mooie break was die je omarmde in al haar pracht
Ik verbaasde me er ook al over dat ik in de DVD opgenomen ben! Ik was bij Headhunterz toen, kreeg een camera op me gericht. Wel geinig om eens terug te zien.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:24 schreef Levitas het volgende:
En ook nog eens sluikreclame voor Hardtraxx?!
quote:
quote:
quote:
Volgens mij hoort dat bij trance ja.. Daar ergerde ik me vroeger altijd aan "Komt 'ie, komt 'ie.... Komt 'ie!!!!! Oh nee, toch niet..."quote:Op woensdag 7 december 2011 11:53 schreef robuust89 het volgende:
Mstx, die set van Avicii @ super glow is idd erg goed! Euphorische, dansbare zweefhouse!wel idiooot lange breaks, of hoort dat?
Trance? Avicii is kutjeshousequote:Op woensdag 7 december 2011 12:40 schreef Levitas het volgende:
Gefeliciteerd!!
[..]
Volgens mij hoort dat bij trance ja.. Daar ergerde ik me vroeger altijd aan "Komt 'ie, komt 'ie.... Komt 'ie!!!!! Oh nee, toch niet..."
Zit nu het setje te luisteren, klinkt nog wel okee hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 12:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Trance? Avicii is kutjeshouse
Ga je mond spoelen doerakquote:Op woensdag 7 december 2011 12:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Trance? Avicii is kutjeshouse
Ik dacht dat hij ook bij de Swedish House Mafia zat, maar het is dus iemand anders. Heb alsnog geen positief gevoel over hem dus dat zal wel niet voor niks zijnquote:
Gebaseerd op wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 13:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ook bij de Swedish House Mafia zat, maar het is dus iemand anders. Heb alsnog geen positief gevoel over hem dus dat zal wel niet voor niks zijn
ID - IDquote:Op woensdag 7 december 2011 14:19 schreef Dalando het volgende:
nummer in mn kop en ik weet de titel niet...
eerst een hoge screech, dan een lage, en dan 4 screeches achter elkaar.
slecht he, zo'n omschrijving, en jullie kunnen er waarschijnlijk niks mee, maar hoe heet dit nummer?
M.I, hier heb ik toch niks aanquote:
Adaro vroeg! Ik had Activator op dat tijdstip verwacht...quote:Op woensdag 7 december 2011 14:25 schreef T_Killer het volgende:
Time table voor zaterdag:
Stage 001
22:00 - 23:30 Adaro
23:30 - 00:30 Activator [IT]
00:30 - 02:00 B-Front
02:00 - 03:30 The R3belz
03:30 - 05:00 Zany
05:00 - 06:00 Chris One [SE]
MC Nolz
Stage 002
22:00 - 23:30 Radical Redemption
23:30 - 01:00 Jack of Sound
01:00 - 02:30 E-Force
02:30 - 04:00 Degos & Re-Done
04:00 - 05:30 Catatonic Overload
MC Axys
Ik heb trouwens gewoon een kaartje geroggeld, dus ben erbij
Heeft nog een boeking staan (in Groningen!)quote:Op woensdag 7 december 2011 14:28 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Adaro vroeg! Ik had Activator op dat tijdstip verwacht...
quote:02:30 - 04:00 Degos & Re-Done
Gaat hard wroden ! Moet nog ff kijken wat ik ga kijkenquote:Op woensdag 7 december 2011 14:25 schreef T_Killer het volgende:
Time table voor zaterdag:
Stage 001
22:00 - 23:30 Adaro
23:30 - 00:30 Activator [IT]
00:30 - 02:00 B-Front
02:00 - 03:30 The R3belz
03:30 - 05:00 Zany
05:00 - 06:00 Chris One [SE]
MC Nolz
Stage 002
22:00 - 23:30 Radical Redemption
23:30 - 01:00 Jack of Sound
01:00 - 02:30 E-Force
02:30 - 04:00 Degos & Re-Done
MC Axys
Ik heb trouwens gewoon een kaartje geroggeld, dus ben erbij
quote:
Zou lekker naar CO2 gaan als ik jou was. Chris One laatst nog gehoord in Culemborg... nu ben ik niet zo van de 'rauw-omdat-het-moet'-posts, maar wat hij toen draaide valt wel precies onder die noemer. Allemaal simpele ragplaten achter elkaar, niet met de souplesse van Psycho, gewoon 'ketelmuziek' met lelijke synths en gare geluidjes. Ben ook na een tijdje naar huis gegaan tijdens zijn set, zegt wel genoeg.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Had Activator liever iets later gezien, zou een mooie afwisseling zijn tussen de andere namen.
Verder prima lijn-omhoog, Afsluiten met Chris One
Bedankt voor de tip, zal zien waar ik terechtkom.quote:Op woensdag 7 december 2011 15:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]
Zou lekker naar CO2 gaan als ik jou was. Chris One laatst nog gehoord in Culemborg... nu ben ik niet zo van de 'rauw-omdat-het-moet'-posts, maar wat hij toen draaide valt wel precies onder die noemer. Allemaal simpele ragplaten achter elkaar, niet met de souplesse van Psycho, gewoon 'ketelmuziek' met lelijke synths en gare geluidjes. Ben ook na een tijdje naar huis gegaan tijdens zijn set, zegt wel genoeg.
CO2 draaiden niet bijzonder hard op XXlerator RAW, maar wel een prima set. Als ze zaterdag het harde Theracords spul draaien + wat klassiekers (wat ze altijd wel doen), dan vermaak je je daar stukken beter.
Ze moeten acti laten sluiten net als op decibel 2010quote:Op woensdag 7 december 2011 16:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, zal zien waar ik terechtkom.
Vond Chris One vorig jaar op Loudness wel erg sterk, ook met wat oudere plaatjes ertussen
Daar had ik stiekem ook weer op gehooptquote:Op woensdag 7 december 2011 16:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ze moeten acti laten sluiten net als op decibel 2010![]()
Pak een .quote:Op woensdag 7 december 2011 16:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
ook met wat oudere plaatjes ertussen
Die CD is dan ook gewoon vetquote:Op woensdag 7 december 2011 16:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
mooi!
die intro
* Deeltjesversneller zet het album weer eens op
Dies idd vet, al tijd nie gehoordquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik hoorde zojuist deze weer eens, in een oud setje
die hoor je echt helemaal nooit meer, wat zijn nou nummers die jullie vet vinden maar die ook nooit (meer) gedraaid worden?
...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Even wat niveau door dit topic slingeren....
Haha dit is gewoon lachwekkendquote:Op woensdag 7 december 2011 16:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Neemt die Prophet zichzelf nog serieusquote:
quote:
quote:HILVERSUM Nederland pint massaal nieuwe eurobiljetten. Zo'n 1,9 miljoen mensen hadden aan het eind van de middag al euro's gepind. Bij pinautomaten vormden zich lange rijen wachtenden.
Al direct na middernacht was het erg druk. Het opnemen kwam hier en daar met horten en stoten op gang. Klanten van de Postbank konden vannacht pas na twee uur geld opnemen. ABN Amro schakelde 100 van de 1200 automaten uit omdat ze niet op de euro overgingen.
De euro is vanaf vandaag het wettige betaalmiddel in twaalf Europese landen. Met de gulden mag nog tot 28 januari worden betaald.
Wanneer houdt dit op...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
De tering, zou hij het zelf echt niet in de gaten hebben wat voor een kaas dit is? Ik snap nu ook opeens het standpunt van die Fusion-groupie waarover we het laatst hadden:quote:Op woensdag 7 december 2011 16:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef T_Killer het volgende:
[..]
De tering, zou hij het zelf echt niet in de gaten hebben wat voor een kaas dit is? Ik snap nu ook opeens het standpunt van die Fusion-groupie waarover we het laatst hadden:
Fusion is een non-prophet organisatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Dit ga je niet menenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat jullie misschien nog niet wisten is dat ik Avicii heb ontdekt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar niemand kende hem toen nog eigenlijk. Geloof dat T-Force ze ook wel vet vond toen.
En ja menschen, toen heb ik voor Avicii een Partyflock-pagina aangevraagd!!Oftewel ik stond gewoon aan de wieg van zijn cariére en heb hem een handje geholpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nummers die hij tegenwoordig maakt vind ik over het algemeen maar saai, hoewel ik moet zeggen dat ik ze nooit héél aandachtig heb bestudeerdJust close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
dit is gwn een goeien nrquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Krulliewullie het volgende:
- Kletsverhaal -
Ik vind deze eigenlijk wel vrij saai..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
instant rimshotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bert, the fuck?!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:44 schreef mstx het volgende:
[..]
dit is gwn een goeien nr
gaan julie skkls maar lkkr brenan heart luisteren dit is gwn keihart knalluh
beetje resptec voor de profet he hij heeft hardstyle uitgevonden
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
ik heb zijn sound al altijd goedkoop gevondenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Levitas het volgende:
OMFG OMFG OMFG WTF WTF WTF x30.000.000.000
Prophet, pensioen. NU!
Jullie gaan me nu gek vinden, maar.....quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Convict het volgende:
[..]
ik heb zijn sound al altijd goedkoop gevonden
als je je een beetje bezig houd met produceren hou je gelijk niet meer van zijn creaties (niet alleen zijn laatste maar afgelope jaren zijn solo producties)
nu pas?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Levitas het volgende:
Prophet, pensioen. NU!
Bléh!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik vind deze eigenlijk wel vrij saai..
zal wel aan mij liggen maar bijna al zijn sounds zitten als standaard presets in de proggies die ik gebruikquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jullie gaan me nu gek vinden, maar.....
Vind ik eigenlijk best een leuke plaat, om af en toe te horen. Die laatste remuxxen vind ik wel echt om zu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het goed is gaat de eerste metro om half 8 of 8 uur ... Dus eerst word het daar wachten in de kou, ik moet daarna nog een half uur op de bus wachten... Ik neem een lange onderbroek mee en een sweater. Na et feest die ff snel aan doen.. Ben wel goed maar niet gek!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef stoeltafel het volgende:
Echt zin in E-Force zaterdag. Hoe doen jullie het met de terugreis? Feest duurt tot 6 uur en de treinen rijden pas vanaf 7/7.30 uur, wachten in de kou
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Je gaat 7.5 uur reizen?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de rest gaat de Fok Hardstyle, WYFYB 41, HwS en Avicii even mee in de auto voor morgen
Koop een autoquote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef stoeltafel het volgende:
Echt zin in E-Force zaterdag. Hoe doen jullie het met de terugreis? Feest duurt tot 6 uur en de treinen rijden pas vanaf 7/7.30 uur, wachten in de kou
Nou ik zit ongeveer 20 uur per week in de auto. Dus dat komt helemaal goedquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef T-Force het volgende:
Ik had de volgende vraag gesteld:
What is your favorite Hardstyle-track?
Dana - Back in Time
Fusion is een non-prophet organisatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
Persoonlijke chauffeur jwz.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef stoeltafel het volgende:
serieus jongenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jullie gaan me nu gek vinden, maar.....
Vind ik eigenlijk best een leuke plaat, om af en toe te horen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 08:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]![]()
Dan kan die nieuwe hardstyle technisch nog wel superieur zijn, maar het is zielloos i.t.t. dit nummer.
quote:
Pavo van de kaart?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:25 schreef haakon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb dat filmpje een paar weken terug ook gepost.
Toen hadden we het er over waar hardstyle voor je begonnen was
Machtig filmpje ook
En die lasersquote:Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zo veel lampjes en ook lang achter elkaar aan ipv korte sessies zoals vaak tegenwoordig het geval is...
Backstage blowen met zijn allen heb ik ooit eens gelezenquote:
Vond het een erg fijn setje, maar nogal vroeg. kwam ook niet goed los.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:14 schreef Levitas het volgende:
CO kon me @ XXlerator Raw niet echt bekoren eigenlijk.. Veel te veel van hetzelfde.
Charlie Clouser - Dead Silence (Catatonic Overload Bootleg Mix)quote:Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef Baronpilsener het volgende:
Track op 4.10? (Met diezelfde belletjes als Nirvana of Noise)
Stoppen op je hoogtepuntquote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Levitas het volgende:
Prophet, pensioen. NU!
quote:
Vroeger... toen de lasers nog groen waren.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zo veel lampjes en ook lang achter elkaar aan ipv korte sessies zoals vaak tegenwoordig het geval is...
Absoluut, maar er is ook niets mis met full colour lasersquote:Op donderdag 8 december 2011 15:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vroeger... toen de lasers nog groen waren.
Pussylounge-achtig stijltjequote:Op donderdag 8 december 2011 19:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben ik de enige die hier wat HS-neigingen hoor?
Eerst niet, maar dan @ 1:12 ??
en helemaal @ 2:52
Nu weet ik niet meer wie/wat/waarom/wanneer maar er staat me iets bij van Partysquad en hardstyle ...
1:37quote:
Ach zo is die jongen nou eenmaalquote:Op donderdag 8 december 2011 19:29 schreef -Menn0- het volgende:
1:22
Begin een beetje een hekel te krijgen aan die "hihihihi" kop van Willempie. Dat stomme grijnzen en heen en weer wiebelen...
Alsof hij 5 is en verteld dat hij verliefd is op een meisje!
Gaat tof worden jaquote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik wil dat album van Toneshifterz NU!!
Ik heb 'm al, maar vind hem persoonlijk klein beetje tegenvallen. Had er meer van verwacht. Wel paar leuke tracks zoals Quirk, maar overal doet ie 't niet voor me eigenlijk. Maar smaken verschillenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik wil dat album van Toneshifterz NU!!
Helemaal mee eens! Hoewel, het voorstellen en afsluiten is wel een beetje een gemaakte lach, en dat is waarschijnlijk wat Menn0 bedoelt.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ach zo is die jongen nou eenmaal
Het plezier en passie straalt er in ieder geval wel van af, Headhunterz is wat mij betreft goed bezig door lekker zijn eigen ding te doen
Omgomgquote:Op donderdag 8 december 2011 21:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Tis weer tijd voor de uitslag van de prijsvraag!
De vraag was wat ze gemeen hebben, en dat is natuurlijk (in het kader van de prijs): ze ma(a)k(t)en naast hardstyle ook allemaal hardcore
The Beholder - Neophyte
Balistic - Panic
Zany - Shadowlands Terrorists
Max Enforcer - Evil Activities
The Prophet - The Prophet/The Masochist enz
Er was er slechts 1 die het goed had, en dat is hardcorebaas haakon![]()
regel de vinyl onderling maar even met M.I
Juul is sowieso goed bezig! Mooie boeking staan bij hs vs hc!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:25 schreef Sqoudson het volgende:
Naked - Zero Sanity & Tartaros is ook geen verkeerde plaat
Hoor hem nu net @ Fearfm
Rock your body. ROCK ROCK HYPNOTICquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
scope dj... kick! rambamboemrotsknotswoojaaa
waarom had ik die eq op mn mp3 ooit uitgezet?
jeweetquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
Rock your body. ROCK ROCK HYPNOTIC
Doet me nog altijd denken aan het filmpje van de Haarense Kantinevegers
Een kans is er altijd, maar ik denk dat hij klein isquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:35 schreef Da_Ripper het volgende:
Acti & Coca - Fuck with the beatz <3!! .... zou er kans bestaan dat tie zaterdag langskomt?
Om hier even op in te haken....quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik wil graag ook wijzen op de wijze uitspraak van Dhr. Ceero op pagina 4 van de discussie. Hij verwoord beter wat ik gisteren ook gezegd heb over de technische superioriteit van de hedendaagse hardstyle tegenover het gevoel dat een track met liefde gemaakt is in oudere (of minder commerciële) releases.
Interessant, goede videoquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Om hier even op in te haken....![]()
Persoonlijk vind ik, met name de afgelopen twee jaar, tracks een stuk "warmte" missen door de "loudness war" die er heerst. Hierdoor klinken tracks een stuk platter en "plasticer" dan dat vroeger 't geval was.
Hier een goeie uitleg erover
dit is tog g1 harstyle =Squote:Op vrijdag 9 december 2011 11:34 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Acti draaide deze plaat trouwens ook tijdens zijn closing set op Decibel:
![]()
Dat was echt dik beuken op een iets hoger BPM
Ik hoop echt op een soortgelijke set met veel ouder werk, en niet te veel slechte plaatjes die tegenwoordig op Activa uitkomen...
Dennis!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
dit is tog g1 harstyle =S
hier een geoien nr van brennen hearth:
en remux van proffert (L) (L) (L) :
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:57 schreef 16meter het volgende:
die vonk aanstekuh die voor generaties nog te kome de ondergrontse hardstyle beweging zal latuh voortbestaan ensow!!
BESGERM DE TOEKOMST VAN DE HARDERE STIJLZzz!!11
FUAAAARKKK!!!!1121111
[ afbeelding ]
Totaal oneens, die hebben zich afgelopen jaar echt sterk ontwikkeld imo. Ik hou van hun stijlquote:Op donderdag 8 december 2011 22:21 schreef 16meter het volgende:
Past wel bij de Toneshifterz, paar leuke tracks, maar over het algemeen tegenvallend. (imo)
Ik vrees dat je er niet op hoeft te rekenen. Ik gok dat hij veel van zn subground tracks zal draaien. Maar wie weet wat hij op hardclassics gaat doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:35 schreef Da_Ripper het volgende:
Voor wie mn FB volgt .. ben inmiddels geskipped naar de FOK!-#250-mix voor een paar favo's. O.a. STM's Acti & Coca - Fuck with the beatz <3!! .... zou er kans bestaan dat tie zaterdag langskomt?
dont fuck with me !!!!!!!!!!!!quote:
Hmmm erg interessant!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Om hier even op in te haken....![]()
Persoonlijk vind ik, met name de afgelopen twee jaar, tracks een stuk "warmte" missen door de "loudness war" die er heerst. Hierdoor klinken tracks een stuk platter en "plasticer" dan dat vroeger 't geval was.
Hier een goeie uitleg erover
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:50 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Als ik de FB pagina van catatonic overload mag geloven gaan we morgen afsluiten met industrial![]()
En dat vind ik helemaal niet ergquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:50 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Als ik de FB pagina van catatonic overload mag geloven gaan we morgen afsluiten met industrial![]()
DSTRCTN is echt vet maar RTHM moet ik denk ik nog een keer luisterenquote:
Weet nog precies wat dat is, zit het tussen hardstyle en hardcore in?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:50 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Niet bepaaldquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Weet nog precies wat dat is, zit het tussen hardstyle en hardcore in?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Heb Activator via Facebook gevraagd wat oude klappers te draaien net zoals zn afsluitingsset op Decibel. Hij heeft mn post in ieder geval "ge-liked" dus wie weet
Velen zien het als rare hardcore waar je niet naar kan luisteren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Weet nog precies wat dat is, zit het tussen hardstyle en hardcore in?
x2quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Velen zien het als rare hardcore waar je niet naar kan luisteren.
Ik vind het geweldig.
Bestaat darkcore eigenlijk nog als subgenre? Dat luisterde ik jaren geleden wel eens, Enzyme X viel daar ook onder volgens mij? Dat was wel leipe shitquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Velen zien het als rare hardcore waar je niet naar kan luisteren.
Ik vind het geweldig.
Hugo, een maat van mijquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:32 schreef haakon het volgende:
Wie is die gast met dat biertje op 0.44?
Die staat ook op de aftermovie van FOK! @ Defqon 2010
Ja ook industrialquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Bestaat darkcore eigenlijk nog als subgenre? Dat luisterde ik jaren geleden wel eens, Enzyme X viel daar ook onder volgens mij? Dat was wel leipe shit
Die is ook lekkahquote:
Gaat live ook lekker heurquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:25 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Die is ook lekkah
Sorry jongens, maar blijf em echt vet vindne
Klopt, dis de beste diek atm kon vindenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Gaat live ook lekker heur
Die preview mist alleen nog wel het snellere stukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je vindt, ...
Q-basequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:16 schreef 16meter het volgende:
welk feest was dat? aantal onbekende gezichten.
Mijn gezichtsherkenning skills op feesten is echt bar slechtquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:14 schreef Sc0tTy het volgende:
Voor degene die nieuw zijn hier en vanavond ook aanwezig zijn op Loudness...
Linksvoor vind u deze beesten:
[ afbeelding ]
niet dat ik er bij ben vanavond, maar meer uit interesse..wie zijn:quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:14 schreef Sc0tTy het volgende:
Voor degene die nieuw zijn hier en vanavond ook aanwezig zijn op Loudness...
Linksvoor vind u deze beesten:
[ afbeelding ]
Mijnes ook, weet ook niet altijd wie wie is maar weet wel wie Fok!ers zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:36 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Mijn gezichtsherkenning skills op feesten is echt bar slecht
Met het grijze Hard Bass shirt ben ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:39 schreef de_huig het volgende:
[..]
niet dat ik er bij ben vanavond, maar meer uit interesse..wie zijn:
-de persoon met t grijze shirt naast nls?
-de persoon rechts met het witte shirt?
-de persoon zonder shirt tussen boy en nls?
en de dame is mevrouw ripper toch?
Huh dacht dat links van rippert, dat hij Menno was, wies dat dan?quote:
wat is er morgen dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:58 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Klopt, dis de beste diek atm kon vinden
Ik zeg... morge links voor CO2 !!![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:56 schreef Levitas het volgende:
Beter paint iemand de namen er even in, ik snap er zo niks meer van (ook al ken ik de meeste wel van FOK! naam)
Gister was morgen Loudness ?quote:
Je postte het vandaagquote:
Ik moest nog naar bedquote:
wie is het dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:32 schreef Baronpilsener het volgende:
Topless homo, ja die post hier idd vaak
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Nog mensen met een loudness kaartje over? Maatje wil opeens wel mee
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:46 schreef stoeltafel het volgende:
Heb een kaartje over voor Loudness, een vriend van me is ziek geworden
Wie o wie?
Creative Communityquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:39 schreef 16meter het volgende:
Nieuwen nrs fronty:
Niet zo geweldig..
Viel mij ook op, derhalve geen duimpje omhoog voor deze Saxtyle remix.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hij doet de lyrics fout trouwens, geen ekte fan
En dan vraag je je af...als je zelfs DIE lyrics fout doet...I rest my case....quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef 16meter het volgende:
Viel mij ook op, derhalve geen duimpje omhoog voor deze Saxtyle remix.
vette plaat, onwijsquote:
DSTRCTN is bruutquote:
eens, geluisterd en het gevoel is: mwoahquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:39 schreef 16meter het volgende:
Nieuwen nrs fronty:
Niet zo geweldig..
whahahaquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
En dan vraag je je af...als je zelfs DIE lyrics fout doet...I rest my case....
Denk eigenlijk dat je daar nu net een beetje te laat mee bentquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Nog mensen met een loudness kaartje over? Maatje wil opeens wel mee
* ReMcOrE ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wat tatanka @qlimax 2006 toch heerlijk.. hard..drive..gevarieerd..oud en nieuw door elkaar..
Wie was erbij? Ow ja, ikke! ^^
Ja, nogal vervelend als mensen op het laatste moment beslissen dat ze toch willenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:57 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat je daar nu net een beetje te laat mee bent
Edit: Haha, nvm, paar posts boven me..
Wat had je mee willen nemen dan? Mag dat uberhaupt ergens? Wij moeten nog eten hier, express rekening mee gehoudenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:59 schreef Sc0tTy het volgende:
Bah net ff gechecked... Je mag geen eten meenemen naar de maassiloEcht ruk aangezien et eten daar duur en slecht is
Paar boterhamen fzo, om een uur of 4 krijgk altijd hongerquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat had je mee willen nemen dan? Mag dat uberhaupt ergens? Wij moeten nog eten hier, express rekening mee gehouden
Ik vermoed de kelder, stond iets over op de site dat die vanaf december open ging. Zou niet weten waar anders eigenlijk...quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Paar boterhamen fzo, om een uur of 4 krijgk altijd honger![]()
Qua time table weet ik het nog nie vanavond, word denk ik gewoon beetje heen en weer lopen, ligt er aan waar Area 02 is
fijne plaat inderdaad, dat was de Defqon 1 Laser track toch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:35 schreef Baronpilsener het volgende:
Waarom maaktie dit nou niet meeeeeer
JA!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
fijne plaat inderdaad, dat was de Defqon 1 Laser track toch?
X2quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wat tatanka @qlimax 2006 toch heerlijk.. hard..drive..gevarieerd..oud en nieuw door elkaar..
Wie was erbij? Ow ja, ikke! ^^
Wanneer je in de Maassilo die laatste trap omhoog komt, dan sta je meteen linksvoor in area001, loop je naar rechts dan kom ligt daarachter de chill/munten/bar-area. Dit was iig zo de laatste keer met LDNSS. Bij de 2008-versie was dat zaaltje 2, en daarachter zelfs nog een ruimte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik vermoed de kelder, stond iets over op de site dat die vanaf december open ging. Zou niet weten waar anders eigenlijk...
Dat is gewoon voorbereid zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
boterhammen, extra kleren, camera.. doet me denken aan schoolreisje vroeger
* Deeltjesversneller heeft nu de profeet - chubby op staannog een oude klapper van m
yo yo wassup money (?)
Pcies, dus nu voorbereidquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dat was inderdaad niet zo leuk, exact 1 jaar geleden. zou gewoon zo lang mogelijk binnen blijven en dan de taxi pakken, is de 5 euro wel waard.
X3quote:
Thanksquote:Ow en mensen die naar Loudness gaan. Veel plezier!!
Wat hij zegt.quote:Op zondag 11 december 2011 07:25 schreef robuust89 het volgende:
Loudness was tof!
Gezellige meet met de fokkers ook
Nee hoor... Ik vond hem destijds ook wel aardig.quote:Op zondag 11 december 2011 10:55 schreef haakon het volgende:
Is het erg als ik Remember remember leuk vind?
What.. The... Fuck.. Wat een flikkers (ik laat de scheldwoorden hier maar even achterwegen...)quote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef T-Force het volgende:
Reset was erg gezellig. Thera's Early-set was echt bril-jant![]()
Openen met Cold Night (Scot Project Remix)Voor de rest echt KNALLEN! Thunderbeats
![]()
Alleen die ontzettende KUT-beveiliging. Ik werd midden in de zaal in mijn nek gegrepen door 2 gorilla's. Die 'wisten' dat ik drugs bij had, dus ik kon het maar beter aan hun geven dan mocht ik doorfeesten. Zoals de meesten van jullie wel weten gebruik ik geen drugs, dus dat zei ik ook. Toen kwamen ze met het verhaal dat ik dat op de grond had gegooid, dat had ik ook niet zei ik. 1tje is gaan kijken en vervolgens moest ik m'n zakken leegmaken en wat blijkt: IK HAD GEEN DRUGS BIJ.![]()
Die apen hebben overigens tijdens het fouilleren mijn munten gejat. Ook al waren het er maar 4, het gaat om het principe. Kutjesvolk
Klacht ingediend bij de organisatie?quote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef T-Force het volgende:
Openen met Cold Night (Scot Project Remix)Voor de rest echt KNALLEN! Thunderbeats
![]()
Alleen die ontzettende KUT-beveiliging. Ik werd midden in de zaal in mijn nek gegrepen door 2 gorilla's. Die 'wisten' dat ik drugs bij had, dus ik kon het maar beter aan hun geven dan mocht ik doorfeesten. Zoals de meesten van jullie wel weten gebruik ik geen drugs, dus dat zei ik ook. Toen kwamen ze met het verhaal dat ik dat op de grond had gegooid, dat had ik ook niet zei ik. 1tje is gaan kijken en vervolgens moest ik m'n zakken leegmaken en wat blijkt: IK HAD GEEN DRUGS BIJ.![]()
Die apen hebben overigens tijdens het fouilleren mijn munten gejat. Ook al waren het er maar 4, het gaat om het principe. Kutjesvolk
ik weet van niksquote:Op zondag 11 december 2011 13:06 schreef haakon het volgende:
Remco had een paar topics terug ook zo'n verhaal gepost over de security bij Q-Base..
Die hadden een jongen geslagen en z'n geld en mobiel afgepakt ofzoiets!
Ik welquote:
Ik had vorig jaar een half jaar les in een gebouw waar ook een mbo beveiliger-opleiding zat, wat een tuig zat daar tussen man.quote:Op zondag 11 december 2011 15:08 schreef robuust89 het volgende:
Tom, kut man!
Maar die "beveiligers" zijn toch meestal van de ex-gedetineerden?
Shit ouwe, klinkt een beetje als het crystal venue security verhaalquote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef T-Force het volgende:
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 07:25 schreef robuust89 het volgende:
Loudness was tof!
Gezellige meet met de fokkers ook
quote:Op zondag 11 december 2011 15:53 schreef Sc0tTy het volgende:
Tom... Dat zuigt echt hard, hoop dat et de avond niet heeft verneukt!
Kak beveiliging... Leeghoofden op anabolen, netzoerg als de ruziezoekers zelf :/
[..]Heb jou niet gezien
Die kerel spoorde van geen kant inderdaad, zat op de heenreis bij ons in de treinquote:Op zondag 11 december 2011 16:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Oh god die mysteryland kerel gisterwat een verschrikkelijke dwaas.
En niet alleen bij jou maar ook bij Rik (Geck-O)quote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef T-Force het volgende:
![]()
LOL WTF dus die bewaking is heel de avond bezig geweest :/quote:Op zondag 11 december 2011 16:23 schreef StM het volgende:
Reset was ERG vetKan er niet een extra editie komen voor Hardclassics?
Zo rond volgende week.
[..]
En niet alleen bij jou maar ook bij Rik (Geck-O)
Bazen plaatquote:Op zondag 11 december 2011 16:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)en_bijbeltattoo.html
ik dacht aan
Wat was daar aan de hand dan?quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Shit ouwe, klinkt een beetje als het crystal venue security verhaal
Welke? Die superman?quote:Op zondag 11 december 2011 16:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Die kerel spoorde van geen kant inderdaad, zat op de heenreis bij ons in de trein
Schijnt trouwens dat hij niks gebruikt, dat Mysteryland filmpje was ook meer toneel...![]()
Nou, die superman kan dan wel héél goed toneel spelen als ie dat gefaked heeftquote:
Oh nu herken ik hem weer jaquote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nou, die superman kan dan wel héél goed toneel spelen als ie dat gefaked heeft
Ik denk dat het om deze jongeman gaat:
http://www.dumpert.nl/med(...)ysteryland_2011.html
Ontmoet toen ik moest werken op Thrillogy, die gast spoort idd niet helemaal. Maar hij zei dat hij toen wel hard ging en eerste keer pillen was. Moet er wel bij zeggen dat hij toen ook niet meer stil kon blijven staanquote:Op zondag 11 december 2011 16:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Die kerel spoorde van geen kant inderdaad, zat op de heenreis bij ons in de trein
Schijnt trouwens dat hij niks gebruikt, dat Mysteryland filmpje was ook meer toneel...![]()
Als ie toen de eerste keer aan een pil zat had ie op Mysteryland dus niks...quote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ontmoet toen ik moest werken op Thrillogy, die gast spoort idd niet helemaal. Maar hij zei dat hij toen wel hard ging en eerste keer pillen was. Moet er wel bij zeggen dat hij toen ook niet meer stil kon blijven staan
Bedoelde dat het eerste keer op mysteryland was. Maar goed, de muziek stond zo tering hard bij de B-Front stage op Thrillogy dat ik het ook allemaal niet goed hoordequote:Op zondag 11 december 2011 18:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Als ie toen de eerste keer aan een pil zat had ie op Mysteryland dus niks...
Had via een "vriend" begrepen dat hij op Mysteryland gewoon nuchter was, al gaf hij zelf aan dat ie "genoeg'' op had![]()
Op Loudness hadden ze naar mijn weten [er persoon 1 pilletje mee, ook niet bepaald een gigantische hoeveelheid
Daar doet ie het ook omquote:Op zondag 11 december 2011 18:17 schreef dreamzk het volgende:
Wel grappig dat zo'n klapjosti door iedereen herkend wordt.
Bereikt hij nog iets in zn leven.quote:
Volgende week:quote:Op zondag 11 december 2011 18:39 schreef El_Matador het volgende:
Heerlijk TTnummertje jongens. Hardstyle maakt zo vrolijk altijd.
En geen enkele hardstylefeestjes hier.
Ik zag het man!quote:Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Volgende week:
komt in de buurt
Ik heb gehoord dat ie naar je heeft geluisterd, wat draaide ie zoal?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Heb Activator via Facebook gevraagd wat oude klappers te draaien net zoals zn afsluitingsset op Decibel. Hij heeft mn post in ieder geval "ge-liked" dus wie weet
Ja het was weer een heerlijke set van Acti!quote:Op zondag 11 december 2011 19:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ie naar je heeft geluisterd, wat draaide ie zoal?
Vond hem maar saai draaien, veel van die plaatjes met Beholder samen en ander Fusion spul.quote:Op zondag 11 december 2011 22:53 schreef 16meter het volgende:
Hoe was Zany dan verder?
Mooie tracklist van C02 zie ik...
Haunter of the Dark ? zeker 2 xquote:Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Vond hem maar saai draaien, veel van die plaatjes met Beholder samen en ander Fusion spul.
Ben even kort bij CO2 geweest maar het geluid in die zaal was echt kut, best jammer
Over het algemeen vond ik dat er beter werd gedraaid als de vorige editie, waar alle tracks van het A2 album 3x langskwamen. Heb gister volgens mij wel Revolution van Frequencerz 3x gehoord, en Headshot 2x maar verder kan ik me geen dubbele plaat herinnerend (Al zegt dat ook niks)
Ja, heb m ook gezien. idd n dwaas.quote:Op zondag 11 december 2011 16:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Oh god die mysteryland kerel gisterwat een verschrikkelijke dwaas.
Rebelz - Pattern 2 en Crypsis ft Chain Reaction - Furious ook dubbel gehoord, maar was geen straf.quote:Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Heb gister volgens mij wel Revolution van Frequencerz 3x gehoord, en Headshot 2x maar verder kan ik me geen dubbele plaat herinnerend (Al zegt dat ook niks)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |