quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:50 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Als ik de FB pagina van catatonic overload mag geloven gaan we morgen afsluiten met industrial![]()
En dat vind ik helemaal niet ergquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:50 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Als ik de FB pagina van catatonic overload mag geloven gaan we morgen afsluiten met industrial![]()
DSTRCTN is echt vet maar RTHM moet ik denk ik nog een keer luisterenquote:
Weet nog precies wat dat is, zit het tussen hardstyle en hardcore in?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:50 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Niet bepaaldquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Weet nog precies wat dat is, zit het tussen hardstyle en hardcore in?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Heb Activator via Facebook gevraagd wat oude klappers te draaien net zoals zn afsluitingsset op Decibel. Hij heeft mn post in ieder geval "ge-liked" dus wie weet
Velen zien het als rare hardcore waar je niet naar kan luisteren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Weet nog precies wat dat is, zit het tussen hardstyle en hardcore in?
x2quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Velen zien het als rare hardcore waar je niet naar kan luisteren.
Ik vind het geweldig.
Bestaat darkcore eigenlijk nog als subgenre? Dat luisterde ik jaren geleden wel eens, Enzyme X viel daar ook onder volgens mij? Dat was wel leipe shitquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Velen zien het als rare hardcore waar je niet naar kan luisteren.
Ik vind het geweldig.
Hugo, een maat van mijquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:32 schreef haakon het volgende:
Wie is die gast met dat biertje op 0.44?
Die staat ook op de aftermovie van FOK! @ Defqon 2010
Ja ook industrialquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Bestaat darkcore eigenlijk nog als subgenre? Dat luisterde ik jaren geleden wel eens, Enzyme X viel daar ook onder volgens mij? Dat was wel leipe shit
Die is ook lekkahquote:
Gaat live ook lekker heurquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:25 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Die is ook lekkah
Sorry jongens, maar blijf em echt vet vindne
Klopt, dis de beste diek atm kon vindenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Gaat live ook lekker heur
Die preview mist alleen nog wel het snellere stukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je vindt, ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |