Omgomgquote:Op donderdag 8 december 2011 21:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Tis weer tijd voor de uitslag van de prijsvraag!
De vraag was wat ze gemeen hebben, en dat is natuurlijk (in het kader van de prijs): ze ma(a)k(t)en naast hardstyle ook allemaal hardcore
The Beholder - Neophyte
Balistic - Panic
Zany - Shadowlands Terrorists
Max Enforcer - Evil Activities
The Prophet - The Prophet/The Masochist enz
Er was er slechts 1 die het goed had, en dat is hardcorebaas haakon![]()
regel de vinyl onderling maar even met M.I
Juul is sowieso goed bezig! Mooie boeking staan bij hs vs hc!quote:Op donderdag 8 december 2011 23:25 schreef Sqoudson het volgende:
Naked - Zero Sanity & Tartaros is ook geen verkeerde plaat
Hoor hem nu net @ Fearfm
Rock your body. ROCK ROCK HYPNOTICquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
scope dj... kick! rambamboemrotsknotswoojaaa
waarom had ik die eq op mn mp3 ooit uitgezet?
jeweetquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
Rock your body. ROCK ROCK HYPNOTIC
Doet me nog altijd denken aan het filmpje van de Haarense Kantinevegers
Een kans is er altijd, maar ik denk dat hij klein isquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:35 schreef Da_Ripper het volgende:
Acti & Coca - Fuck with the beatz <3!! .... zou er kans bestaan dat tie zaterdag langskomt?
Om hier even op in te haken....quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik wil graag ook wijzen op de wijze uitspraak van Dhr. Ceero op pagina 4 van de discussie. Hij verwoord beter wat ik gisteren ook gezegd heb over de technische superioriteit van de hedendaagse hardstyle tegenover het gevoel dat een track met liefde gemaakt is in oudere (of minder commerciële) releases.
Interessant, goede videoquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Om hier even op in te haken....![]()
Persoonlijk vind ik, met name de afgelopen twee jaar, tracks een stuk "warmte" missen door de "loudness war" die er heerst. Hierdoor klinken tracks een stuk platter en "plasticer" dan dat vroeger 't geval was.
Hier een goeie uitleg erover
dit is tog g1 harstyle =Squote:Op vrijdag 9 december 2011 11:34 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Acti draaide deze plaat trouwens ook tijdens zijn closing set op Decibel:
![]()
Dat was echt dik beuken op een iets hoger BPM
Ik hoop echt op een soortgelijke set met veel ouder werk, en niet te veel slechte plaatjes die tegenwoordig op Activa uitkomen...
Dennis!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
dit is tog g1 harstyle =S
hier een geoien nr van brennen hearth:
en remux van proffert (L) (L) (L) :
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:57 schreef 16meter het volgende:
die vonk aanstekuh die voor generaties nog te kome de ondergrontse hardstyle beweging zal latuh voortbestaan ensow!!
BESGERM DE TOEKOMST VAN DE HARDERE STIJLZzz!!11
FUAAAARKKK!!!!1121111
[ afbeelding ]
Totaal oneens, die hebben zich afgelopen jaar echt sterk ontwikkeld imo. Ik hou van hun stijlquote:Op donderdag 8 december 2011 22:21 schreef 16meter het volgende:
Past wel bij de Toneshifterz, paar leuke tracks, maar over het algemeen tegenvallend. (imo)
Ik vrees dat je er niet op hoeft te rekenen. Ik gok dat hij veel van zn subground tracks zal draaien. Maar wie weet wat hij op hardclassics gaat doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 07:35 schreef Da_Ripper het volgende:
Voor wie mn FB volgt .. ben inmiddels geskipped naar de FOK!-#250-mix voor een paar favo's. O.a. STM's Acti & Coca - Fuck with the beatz <3!! .... zou er kans bestaan dat tie zaterdag langskomt?
dont fuck with me !!!!!!!!!!!!quote:
Hmmm erg interessant!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Om hier even op in te haken....![]()
Persoonlijk vind ik, met name de afgelopen twee jaar, tracks een stuk "warmte" missen door de "loudness war" die er heerst. Hierdoor klinken tracks een stuk platter en "plasticer" dan dat vroeger 't geval was.
Hier een goeie uitleg erover
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:50 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Als ik de FB pagina van catatonic overload mag geloven gaan we morgen afsluiten met industrial![]()
En dat vind ik helemaal niet ergquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:50 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Als ik de FB pagina van catatonic overload mag geloven gaan we morgen afsluiten met industrial![]()
DSTRCTN is echt vet maar RTHM moet ik denk ik nog een keer luisterenquote:
Weet nog precies wat dat is, zit het tussen hardstyle en hardcore in?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:50 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Niet bepaaldquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Weet nog precies wat dat is, zit het tussen hardstyle en hardcore in?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Heb Activator via Facebook gevraagd wat oude klappers te draaien net zoals zn afsluitingsset op Decibel. Hij heeft mn post in ieder geval "ge-liked" dus wie weet
Velen zien het als rare hardcore waar je niet naar kan luisteren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Weet nog precies wat dat is, zit het tussen hardstyle en hardcore in?
x2quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Velen zien het als rare hardcore waar je niet naar kan luisteren.
Ik vind het geweldig.
Bestaat darkcore eigenlijk nog als subgenre? Dat luisterde ik jaren geleden wel eens, Enzyme X viel daar ook onder volgens mij? Dat was wel leipe shitquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Velen zien het als rare hardcore waar je niet naar kan luisteren.
Ik vind het geweldig.
Hugo, een maat van mijquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:32 schreef haakon het volgende:
Wie is die gast met dat biertje op 0.44?
Die staat ook op de aftermovie van FOK! @ Defqon 2010
Ja ook industrialquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Bestaat darkcore eigenlijk nog als subgenre? Dat luisterde ik jaren geleden wel eens, Enzyme X viel daar ook onder volgens mij? Dat was wel leipe shit
Die is ook lekkahquote:
Gaat live ook lekker heurquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:25 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Die is ook lekkah
Sorry jongens, maar blijf em echt vet vindne
Klopt, dis de beste diek atm kon vindenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Gaat live ook lekker heur
Die preview mist alleen nog wel het snellere stukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je vindt, ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |