Vond het een erg fijn setje, maar nogal vroeg. kwam ook niet goed los.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:14 schreef Levitas het volgende:
CO kon me @ XXlerator Raw niet echt bekoren eigenlijk.. Veel te veel van hetzelfde.
Charlie Clouser - Dead Silence (Catatonic Overload Bootleg Mix)quote:Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef Baronpilsener het volgende:
Track op 4.10? (Met diezelfde belletjes als Nirvana of Noise)
Stoppen op je hoogtepuntquote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Levitas het volgende:
OMFG OMFG OMFG WTF WTF WTF x30.000.000.000
Prophet, pensioen. NU!
quote:
Vroeger... toen de lasers nog groen waren.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zo veel lampjes en ook lang achter elkaar aan ipv korte sessies zoals vaak tegenwoordig het geval is...
Absoluut, maar er is ook niets mis met full colour lasersquote:Op donderdag 8 december 2011 15:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vroeger... toen de lasers nog groen waren.
Pussylounge-achtig stijltjequote:Op donderdag 8 december 2011 19:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben ik de enige die hier wat HS-neigingen hoor?
Eerst niet, maar dan @ 1:12 ??
en helemaal @ 2:52
Nu weet ik niet meer wie/wat/waarom/wanneer maar er staat me iets bij van Partysquad en hardstyle ...
1:37quote:
Ach zo is die jongen nou eenmaalquote:Op donderdag 8 december 2011 19:29 schreef -Menn0- het volgende:
1:22
Begin een beetje een hekel te krijgen aan die "hihihihi" kop van Willempie. Dat stomme grijnzen en heen en weer wiebelen...
Alsof hij 5 is en verteld dat hij verliefd is op een meisje!
Gaat tof worden jaquote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik wil dat album van Toneshifterz NU!!
Ik heb 'm al, maar vind hem persoonlijk klein beetje tegenvallen. Had er meer van verwacht. Wel paar leuke tracks zoals Quirk, maar overal doet ie 't niet voor me eigenlijk. Maar smaken verschillenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik wil dat album van Toneshifterz NU!!
Helemaal mee eens! Hoewel, het voorstellen en afsluiten is wel een beetje een gemaakte lach, en dat is waarschijnlijk wat Menn0 bedoelt.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ach zo is die jongen nou eenmaal
Het plezier en passie straalt er in ieder geval wel van af, Headhunterz is wat mij betreft goed bezig door lekker zijn eigen ding te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |