ik heb zijn sound al altijd goedkoop gevondenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Levitas het volgende:
OMFG OMFG OMFG WTF WTF WTF x30.000.000.000
Prophet, pensioen. NU!
Jullie gaan me nu gek vinden, maar.....quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Convict het volgende:
[..]
ik heb zijn sound al altijd goedkoop gevonden
als je je een beetje bezig houd met produceren hou je gelijk niet meer van zijn creaties (niet alleen zijn laatste maar afgelope jaren zijn solo producties)
nu pas?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Levitas het volgende:
OMFG OMFG OMFG WTF WTF WTF x30.000.000.000
Prophet, pensioen. NU!
Bléh!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik vind deze eigenlijk wel vrij saai..
zal wel aan mij liggen maar bijna al zijn sounds zitten als standaard presets in de proggies die ik gebruikquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jullie gaan me nu gek vinden, maar.....
Vind ik eigenlijk best een leuke plaat, om af en toe te horen. Die laatste remuxxen vind ik wel echt om zu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het goed is gaat de eerste metro om half 8 of 8 uur ... Dus eerst word het daar wachten in de kou, ik moet daarna nog een half uur op de bus wachten... Ik neem een lange onderbroek mee en een sweater. Na et feest die ff snel aan doen.. Ben wel goed maar niet gek!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef stoeltafel het volgende:
Echt zin in E-Force zaterdag. Hoe doen jullie het met de terugreis? Feest duurt tot 6 uur en de treinen rijden pas vanaf 7/7.30 uur, wachten in de kou
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Even wat niveau door dit topic slingeren....
Je gaat 7.5 uur reizen?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de rest gaat de Fok Hardstyle, WYFYB 41, HwS en Avicii even mee in de auto voor morgen
Koop een autoquote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef stoeltafel het volgende:
Echt zin in E-Force zaterdag. Hoe doen jullie het met de terugreis? Feest duurt tot 6 uur en de treinen rijden pas vanaf 7/7.30 uur, wachten in de kou
Nou ik zit ongeveer 20 uur per week in de auto. Dus dat komt helemaal goedquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef T-Force het volgende:
Ik had de volgende vraag gesteld:
What is your favorite Hardstyle-track?
Dana - Back in Time
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef T_Killer het volgende:
Fusion is een non-prophet organisatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
Persoonlijke chauffeur jwz.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef stoeltafel het volgende:
serieus jongenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jullie gaan me nu gek vinden, maar.....
Vind ik eigenlijk best een leuke plaat, om af en toe te horen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 08:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]![]()
Dan kan die nieuwe hardstyle technisch nog wel superieur zijn, maar het is zielloos i.t.t. dit nummer.
quote:
Pavo van de kaart?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:25 schreef haakon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb dat filmpje een paar weken terug ook gepost.
Toen hadden we het er over waar hardstyle voor je begonnen was
Machtig filmpje ook
En die lasersquote:Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zo veel lampjes en ook lang achter elkaar aan ipv korte sessies zoals vaak tegenwoordig het geval is...
Backstage blowen met zijn allen heb ik ooit eens gelezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |