Ze moeten acti laten sluiten net als op decibel 2010quote:Op woensdag 7 december 2011 16:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, zal zien waar ik terechtkom.
Vond Chris One vorig jaar op Loudness wel erg sterk, ook met wat oudere plaatjes ertussen
Daar had ik stiekem ook weer op gehooptquote:Op woensdag 7 december 2011 16:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ze moeten acti laten sluiten net als op decibel 2010![]()
Pak een .quote:Op woensdag 7 december 2011 16:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
ook met wat oudere plaatjes ertussen
Die CD is dan ook gewoon vetquote:Op woensdag 7 december 2011 16:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
mooi!
die intro
* Deeltjesversneller zet het album weer eens op
Dies idd vet, al tijd nie gehoordquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik hoorde zojuist deze weer eens, in een oud setje
die hoor je echt helemaal nooit meer, wat zijn nou nummers die jullie vet vinden maar die ook nooit (meer) gedraaid worden?
...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Even wat niveau door dit topic slingeren....
Haha dit is gewoon lachwekkendquote:Op woensdag 7 december 2011 16:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Neemt die Prophet zichzelf nog serieusquote:
quote:
quote:HILVERSUM Nederland pint massaal nieuwe eurobiljetten. Zo'n 1,9 miljoen mensen hadden aan het eind van de middag al euro's gepind. Bij pinautomaten vormden zich lange rijen wachtenden.
Al direct na middernacht was het erg druk. Het opnemen kwam hier en daar met horten en stoten op gang. Klanten van de Postbank konden vannacht pas na twee uur geld opnemen. ABN Amro schakelde 100 van de 1200 automaten uit omdat ze niet op de euro overgingen.
De euro is vanaf vandaag het wettige betaalmiddel in twaalf Europese landen. Met de gulden mag nog tot 28 januari worden betaald.
Wanneer houdt dit op...quote:Op woensdag 7 december 2011 16:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
De tering, zou hij het zelf echt niet in de gaten hebben wat voor een kaas dit is? Ik snap nu ook opeens het standpunt van die Fusion-groupie waarover we het laatst hadden:quote:Op woensdag 7 december 2011 16:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:27 schreef T_Killer het volgende:
[..]
De tering, zou hij het zelf echt niet in de gaten hebben wat voor een kaas dit is? Ik snap nu ook opeens het standpunt van die Fusion-groupie waarover we het laatst hadden:
Fusion is een non-prophet organisatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Dit ga je niet menenquote:Op woensdag 7 december 2011 16:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat jullie misschien nog niet wisten is dat ik Avicii heb ontdekt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar niemand kende hem toen nog eigenlijk. Geloof dat T-Force ze ook wel vet vond toen.
En ja menschen, toen heb ik voor Avicii een Partyflock-pagina aangevraagd!!Oftewel ik stond gewoon aan de wieg van zijn cariére en heb hem een handje geholpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nummers die hij tegenwoordig maakt vind ik over het algemeen maar saai, hoewel ik moet zeggen dat ik ze nooit héél aandachtig heb bestudeerdJust close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
dit is gwn een goeien nrquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef Krulliewullie het volgende:
- Kletsverhaal -
Ik vind deze eigenlijk wel vrij saai..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
instant rimshotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bert, the fuck?!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:44 schreef mstx het volgende:
[..]
dit is gwn een goeien nr
gaan julie skkls maar lkkr brenan heart luisteren dit is gwn keihart knalluh
beetje resptec voor de profet he hij heeft hardstyle uitgevonden
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
ik heb zijn sound al altijd goedkoop gevondenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Levitas het volgende:
OMFG OMFG OMFG WTF WTF WTF x30.000.000.000
Prophet, pensioen. NU!
Jullie gaan me nu gek vinden, maar.....quote:Op woensdag 7 december 2011 21:39 schreef Convict het volgende:
[..]
ik heb zijn sound al altijd goedkoop gevonden
als je je een beetje bezig houd met produceren hou je gelijk niet meer van zijn creaties (niet alleen zijn laatste maar afgelope jaren zijn solo producties)
nu pas?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Levitas het volgende:
Prophet, pensioen. NU!
Bléh!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik vind deze eigenlijk wel vrij saai..
zal wel aan mij liggen maar bijna al zijn sounds zitten als standaard presets in de proggies die ik gebruikquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jullie gaan me nu gek vinden, maar.....
Vind ik eigenlijk best een leuke plaat, om af en toe te horen. Die laatste remuxxen vind ik wel echt om zu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het goed is gaat de eerste metro om half 8 of 8 uur ... Dus eerst word het daar wachten in de kou, ik moet daarna nog een half uur op de bus wachten... Ik neem een lange onderbroek mee en een sweater. Na et feest die ff snel aan doen.. Ben wel goed maar niet gek!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef stoeltafel het volgende:
Echt zin in E-Force zaterdag. Hoe doen jullie het met de terugreis? Feest duurt tot 6 uur en de treinen rijden pas vanaf 7/7.30 uur, wachten in de kou
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Je gaat 7.5 uur reizen?quote:Op woensdag 7 december 2011 23:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de rest gaat de Fok Hardstyle, WYFYB 41, HwS en Avicii even mee in de auto voor morgen
Koop een autoquote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef stoeltafel het volgende:
Echt zin in E-Force zaterdag. Hoe doen jullie het met de terugreis? Feest duurt tot 6 uur en de treinen rijden pas vanaf 7/7.30 uur, wachten in de kou
Nou ik zit ongeveer 20 uur per week in de auto. Dus dat komt helemaal goedquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef T-Force het volgende:
Ik had de volgende vraag gesteld:
What is your favorite Hardstyle-track?
Dana - Back in Time
Fusion is een non-prophet organisatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
Persoonlijke chauffeur jwz.quote:Op woensdag 7 december 2011 21:42 schreef stoeltafel het volgende:
serieus jongenquote:Op woensdag 7 december 2011 21:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jullie gaan me nu gek vinden, maar.....
Vind ik eigenlijk best een leuke plaat, om af en toe te horen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 08:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]![]()
Dan kan die nieuwe hardstyle technisch nog wel superieur zijn, maar het is zielloos i.t.t. dit nummer.
quote:
Pavo van de kaart?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:25 schreef haakon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb dat filmpje een paar weken terug ook gepost.
Toen hadden we het er over waar hardstyle voor je begonnen was
Machtig filmpje ook
En die lasersquote:Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zo veel lampjes en ook lang achter elkaar aan ipv korte sessies zoals vaak tegenwoordig het geval is...
Backstage blowen met zijn allen heb ik ooit eens gelezenquote:
Vond het een erg fijn setje, maar nogal vroeg. kwam ook niet goed los.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:14 schreef Levitas het volgende:
CO kon me @ XXlerator Raw niet echt bekoren eigenlijk.. Veel te veel van hetzelfde.
Charlie Clouser - Dead Silence (Catatonic Overload Bootleg Mix)quote:Op donderdag 8 december 2011 12:57 schreef Baronpilsener het volgende:
Track op 4.10? (Met diezelfde belletjes als Nirvana of Noise)
Stoppen op je hoogtepuntquote:Op woensdag 7 december 2011 21:33 schreef Levitas het volgende:
Prophet, pensioen. NU!
quote:
Vroeger... toen de lasers nog groen waren.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zo veel lampjes en ook lang achter elkaar aan ipv korte sessies zoals vaak tegenwoordig het geval is...
Absoluut, maar er is ook niets mis met full colour lasersquote:Op donderdag 8 december 2011 15:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vroeger... toen de lasers nog groen waren.
Pussylounge-achtig stijltjequote:Op donderdag 8 december 2011 19:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben ik de enige die hier wat HS-neigingen hoor?
Eerst niet, maar dan @ 1:12 ??
en helemaal @ 2:52
Nu weet ik niet meer wie/wat/waarom/wanneer maar er staat me iets bij van Partysquad en hardstyle ...
1:37quote:
Ach zo is die jongen nou eenmaalquote:Op donderdag 8 december 2011 19:29 schreef -Menn0- het volgende:
1:22
Begin een beetje een hekel te krijgen aan die "hihihihi" kop van Willempie. Dat stomme grijnzen en heen en weer wiebelen...
Alsof hij 5 is en verteld dat hij verliefd is op een meisje!
Gaat tof worden jaquote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik wil dat album van Toneshifterz NU!!
Ik heb 'm al, maar vind hem persoonlijk klein beetje tegenvallen. Had er meer van verwacht. Wel paar leuke tracks zoals Quirk, maar overal doet ie 't niet voor me eigenlijk. Maar smaken verschillenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik wil dat album van Toneshifterz NU!!
Helemaal mee eens! Hoewel, het voorstellen en afsluiten is wel een beetje een gemaakte lach, en dat is waarschijnlijk wat Menn0 bedoelt.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ach zo is die jongen nou eenmaal
Het plezier en passie straalt er in ieder geval wel van af, Headhunterz is wat mij betreft goed bezig door lekker zijn eigen ding te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |