quote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef haakon het volgende:
Voor het feest eerst gaan werken is btw wel vermoeiender
quote:Op maandag 5 december 2011 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik werk altijd voor feesten de hele dag van 7 - 18.00 en ben dan vanaf 6.15 mijn nest uit. Na het feest trok ik vroeger ook wel eens door (zonder hulpmiddelen), maar tegenwoordig wil me dat vaak niet meer lukken.
Iedereen werkt zijn kont eraf gedurende de week en wordt helemaal gestressed,quote:Op maandag 5 december 2011 19:58 schreef NLS04 het volgende:
Herkenbaar dit. Moet zelf dan om 6 uur beginnen en ben om 2 uur klaar. Probeer daarna altijd nog ff een middagdutje te doen als de buurt het toelaat..Komende zaterdag is het weer zover maar heb het er met alle liefde voor over
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:15 schreef haakon het volgende:
Mensen, een pijnlijke mededeling:
Ik denk dat ik Loudness laat schieten..
Hardstyle kan me gewoon echt niet meer boeien, en weet bijna zeker dat ik er spijt van krijg als ik ga..
Dus T-Killer, bij deze mag je mijn kaartje wel overnemen.
¤40,-
Dramaqueenquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik presenteer u de kampioenen van de armoede:
quote:
Gewoon leuke nummers, hoor. Of kun je het zelf beter?quote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hater :S
mijn lijstjuh:)
[ afbeelding ]
Ken dat hele nummer nietquote:
Lekkere track, maar een house nummer voor de Hardstyle top 100? Is dit een proteststem?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:17 schreef robuust89 het volgende:
Isaac - Bring The Club Down (Organ Donors Remix)
Korte compilatie awakenings weekender:quote:
Het is dat die trollface erbij zit anders was ik er serieus nog op ingegaan, wat een slaapverwekkende aftermovie...awakenings is ook niet meer wat het ooit wasquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Korte compilatie awakenings weekender:
zit beter in elkaar
[ afbeelding ]
Not sure if serious? Ziet er gruwelijk uit, montage is veel vetter.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Het is dat die trollface erbij zit anders was ik er serieus nog op ingegaan, wat een slaapverwekkende aftermovie...awakenings is ook niet meer wat het ooit was
Dit is slechts een korte compilatie van het weekend (een extraatje), de aftermovies per artiest staan op hun kanaalquote:
Deze man is een party machine, dus hij kan het weten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:03 schreef haakon het volgende:
En het feest lijkt me ook 10839128x vetter
Nouja hij is wel mooi hoor, ziet er zeker vet uit. Maar de hele aftermovie is opgenomen uit 3 of 4 vaste camera standpunten met af en toe een Fish eye lens. Dat is 1 minuutje leuk, maar als er verder niets beweegt, en het publiek wordt alleen van grote afstand gefilmd, vind ik het maar een saaie aftermovie, ook al wordt zo wel de sfeer heel realistisch over gebracht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
Not sure if serious? Ziet er gruwelijk uit, montage is veel vetter.
Dat wist ik natuurlijk ook niet, kan ze zo snel alleen niet vinden op YTquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dit is slechts een korte compilatie van het weekend (een extraatje), de aftermovies per artiest staan op hun kanaal
Nou, ik kan je vertellen dat Qlimax heel hard was en de sfeer uitermate goedquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:22 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nouja hij is wel mooi hoor, ziet er zeker vet uit. Maar de hele aftermovie is opgenomen uit 3 of 4 vaste camera standpunten met af en toe een Fish eye lens. Dat is 1 minuutje leuk, maar als er verder niets beweegt, en het publiek wordt alleen van grote afstand gefilmd, vind ik het maar een saaie aftermovie, ook al wordt zo wel de sfeer heel realistisch over gebracht.
Die Qlimax aftermovie (Qlimax) geeft ook een (wellicht onrealistisch) beeld van hoe de sfeer daar was, maar door die bewegende camera's neemt het je echt eventjes mee naar het feest. Een soort van trailer zeg maar. Dat gevoel heb ik niet bij de Awakenings aftermovie...hangt er eigenlijk een beetje vanaf wat je zelf terug wil zien in een aftermovie
[..]
Dat wist ik natuurlijk ook niet, kan ze zo snel alleen niet vinden op YT
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Deze man is een party machine, dus hij kan het weten.
Dat komt door de compilatiecd's uit 2011. Op dit moment kunnen we geen onderscheid maken tussen albums en releases. Dit hopen we volgend jaar opgelost te hebben. Heb je toch op zo'n track gestemd zal hij niet mee geteld worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:19 schreef robuust89 het volgende:
Hoezo staat er bijvoorbeeld Max Enforcer - Gold in deze lijst? Is toch een 2010 plaat?
Hardstyle.com kan geen ENKELE manier invloed uitoefenen op de stemming en dat is ook iets wat ze niet geprobeerd hebben of zullen proberen. De stemming is volledig in handen van de luisteraars van Fear.FM wat een diverse en wereldwijde groep is. De enigste manier waarop de stemming te beļnvloeden is, is door jouw persoonlijke top 10 in te dienen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:27 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waar ik op moet stemmen en echt geen zin+tijd om nummers te gaan zoeken Sowieso verwacht ik geen objectieve lijst van Hardstyle.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |