abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 december 2011 @ 16:14:50 #276
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_105456543
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Oh god die mysteryland kerel gister ;( wat een verschrikkelijke dwaas.
Die kerel spoorde van geen kant inderdaad, zat op de heenreis bij ons in de trein

Schijnt trouwens dat hij niks gebruikt, dat Mysteryland filmpje was ook meer toneel... :')
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_105456954
Reset was ERG vet :) Kan er niet een extra editie komen voor Hardclassics? O-) Zo rond volgende week.

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef T-Force het volgende:
Reset was erg gezellig. Thera's Early-set was echt bril-jant O+
Openen met Cold Night (Scot Project Remix) :D Voor de rest echt KNALLEN! Thunderbeats _O_

Alleen die ontzettende KUT-beveiliging. Ik werd midden in de zaal in mijn nek gegrepen door 2 gorilla's. Die 'wisten' dat ik drugs bij had, dus ik kon het maar beter aan hun geven dan mocht ik doorfeesten. Zoals de meesten van jullie wel weten gebruik ik geen drugs, dus dat zei ik ook. Toen kwamen ze met het verhaal dat ik dat op de grond had gegooid, dat had ik ook niet zei ik. 1tje is gaan kijken en vervolgens moest ik m'n zakken leegmaken en wat blijkt: IK HAD GEEN DRUGS BIJ. :{

Die apen hebben overigens tijdens het fouilleren mijn munten gejat. Ook al waren het er maar 4, het gaat om het principe. Kutjesvolk -O-
En niet alleen bij jou maar ook bij Rik (Geck-O) :{
  zondag 11 december 2011 @ 16:52:17 #279
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_105458233
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:23 schreef StM het volgende:
Reset was ERG vet :) Kan er niet een extra editie komen voor Hardclassics? O-) Zo rond volgende week.

[..]

En niet alleen bij jou maar ook bij Rik (Geck-O) :{
LOL WTF dus die bewaking is heel de avond bezig geweest :/

quote:
Bazen plaat _O_
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 11 december 2011 @ 16:59:48 #280
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_105458562
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Shit ouwe, klinkt een beetje als het crystal venue security verhaal :{
Wat was daar aan de hand dan?

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Die kerel spoorde van geen kant inderdaad, zat op de heenreis bij ons in de trein

Schijnt trouwens dat hij niks gebruikt, dat Mysteryland filmpje was ook meer toneel... :')
Welke? Die superman?
The Outside Agency
pi_105460500
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:59 schreef haakon het volgende:
Welke? Die superman?
Nou, die superman kan dan wel héél goed toneel spelen als ie dat gefaked heeft :P
Ik denk dat het om deze jongeman gaat:
http://www.dumpert.nl/med(...)ysteryland_2011.html
  zondag 11 december 2011 @ 17:56:56 #282
238230 em-dee-em-aa
pi_105460726
Dat is m ja
  zondag 11 december 2011 @ 18:00:59 #283
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_105460882
De oorzaak is M ja :P

Verschrikkelijk dat soort volk.
The Outside Agency
  zondag 11 december 2011 @ 18:04:10 #284
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_105460985
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef Levitas het volgende:

[..]

Nou, die superman kan dan wel héél goed toneel spelen als ie dat gefaked heeft :P
Ik denk dat het om deze jongeman gaat:
http://www.dumpert.nl/med(...)ysteryland_2011.html
Oh nu herken ik hem weer ja :P
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_105461052
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Ontmoet toen ik moest werken op Thrillogy, die gast spoort idd niet helemaal. Maar hij zei dat hij toen wel hard ging en eerste keer pillen was. Moet er wel bij zeggen dat hij toen ook niet meer stil kon blijven staan :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  zondag 11 december 2011 @ 18:14:24 #286
238230 em-dee-em-aa
pi_105461330
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ontmoet toen ik moest werken op Thrillogy, die gast spoort idd niet helemaal. Maar hij zei dat hij toen wel hard ging en eerste keer pillen was. Moet er wel bij zeggen dat hij toen ook niet meer stil kon blijven staan :P
Als ie toen de eerste keer aan een pil zat had ie op Mysteryland dus niks...

Had via een "vriend" begrepen dat hij op Mysteryland gewoon nuchter was, al gaf hij zelf aan dat ie "genoeg'' op had :{
Op Loudness hadden ze naar mijn weten [er persoon 1 pilletje mee, ook niet bepaald een gigantische hoeveelheid
pi_105461418
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Als ie toen de eerste keer aan een pil zat had ie op Mysteryland dus niks...

Had via een "vriend" begrepen dat hij op Mysteryland gewoon nuchter was, al gaf hij zelf aan dat ie "genoeg'' op had :{
Op Loudness hadden ze naar mijn weten [er persoon 1 pilletje mee, ook niet bepaald een gigantische hoeveelheid
Bedoelde dat het eerste keer op mysteryland was. Maar goed, de muziek stond zo tering hard bij de B-Front stage op Thrillogy dat ik het ook allemaal niet goed hoorde :P Wel grappig dat zo'n klapjosti door iedereen herkend wordt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  zondag 11 december 2011 @ 18:18:42 #288
238230 em-dee-em-aa
pi_105461447
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:17 schreef dreamzk het volgende:
Wel grappig dat zo'n klapjosti door iedereen herkend wordt.
Daar doet ie het ook om
pi_105461525
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Daar doet ie het ook om
Bereikt hij nog iets in zn leven.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_105462208
Heerlijk TTnummertje jongens. Hardstyle maakt zo vrolijk altijd. _O_

En geen enkele hardstylefeestjes hier. -O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105462267
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 18:39 schreef El_Matador het volgende:
Heerlijk TTnummertje jongens. Hardstyle maakt zo vrolijk altijd. _O_

En geen enkele hardstylefeestjes hier. -O-
Volgende week:
komt in de buurt :P
pi_105462380
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Volgende week:
komt in de buurt :P
Ik zag het man!

En heeeeel graag, maar helaas niet mogelijk. Ook een beetje duur voor een weekendje. :P
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105463629
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Heb Activator via Facebook gevraagd wat oude klappers te draaien net zoals zn afsluitingsset op Decibel. Hij heeft mn post in ieder geval "ge-liked" dus wie weet :Y
Ik heb gehoord dat ie naar je heeft geluisterd, wat draaide ie zoal?
  zondag 11 december 2011 @ 22:17:33 #294
238230 em-dee-em-aa
pi_105473558
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat ie naar je heeft geluisterd, wat draaide ie zoal?
Ja het was weer een heerlijke set van Acti!

Begon met de For you Marlene remix, verder oa Freedom en nog wat oudere plaatjes afgewisseld met nieuwe plaatjes. Wat mij betreft de set van de avond!
  zondag 11 december 2011 @ 22:32:25 #295
238230 em-dee-em-aa
pi_105474450
Korte samenvatting van Loudness

+ Weer een heerlijke sfeer, echt 10x beter als de non-sfeer van Thrillogy
+ Gezelligheid met alle Fok!-ers
+ Geluid in zaal 1
+ Activator's set ^O^
+ B-Front
+ Nieuwe HHZ plaatjes Eternalize en Headshot klonken erg dik!
+ Digital Punk remix van Aliens

- Zany
- Geluid in zaal 2 was bedroevend slecht
- Mindere afsluiting als voorgaande editie's
- De hitte, en je shirtje mag niet uit in de Maassilo
pi_105475596
Hoe was Zany dan verder?

Mooie tracklist van C02 zie ik...
  zondag 11 december 2011 @ 22:56:59 #297
238230 em-dee-em-aa
pi_105475782
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:53 schreef 16meter het volgende:
Hoe was Zany dan verder?

Mooie tracklist van C02 zie ik...
Vond hem maar saai draaien, veel van die plaatjes met Beholder samen en ander Fusion spul.

Ben even kort bij CO2 geweest maar het geluid in die zaal was echt kut, best jammer

Over het algemeen vond ik dat er beter werd gedraaid als de vorige editie, waar alle tracks van het A2 album 3x langskwamen. Heb gister volgens mij wel Revolution van Frequencerz 3x gehoord, en Headshot 2x maar verder kan ik me geen dubbele plaat herinnerend (Al zegt dat ook niks)
  zondag 11 december 2011 @ 23:27:39 #298
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_105477250
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Vond hem maar saai draaien, veel van die plaatjes met Beholder samen en ander Fusion spul.

Ben even kort bij CO2 geweest maar het geluid in die zaal was echt kut, best jammer

Over het algemeen vond ik dat er beter werd gedraaid als de vorige editie, waar alle tracks van het A2 album 3x langskwamen. Heb gister volgens mij wel Revolution van Frequencerz 3x gehoord, en Headshot 2x maar verder kan ik me geen dubbele plaat herinnerend (Al zegt dat ook niks)
Haunter of the Dark ? zeker 2 x :P En Adaro zal hem vast zelf ook wel hebben gedraait :+
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 11 december 2011 @ 23:29:58 #299
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_105477331
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Oh god die mysteryland kerel gister ;( wat een verschrikkelijke dwaas.
Ja, heb m ook gezien. idd n dwaas.

Loudness was echt een super feestje.
- Fokkers linksvoor
- Aliens (digital punk remix) O+ O+
- Ook een remix van B-front - Neophobia gehoord (Ik meen R3belz, maar weet niet zeker).
- Geluid in de eerste zaal
- Mstx die losgaat op Stampuhh >:)
- Die ene plaat die Activator ook draaide Harm weet hoe ie heet en gaat m hier posten
- B-Front draaide een vette set (o.a. Crypsis - Sonic sabotage, Outsiderz - Maneater)

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Heb gister volgens mij wel Revolution van Frequencerz 3x gehoord, en Headshot 2x maar verder kan ik me geen dubbele plaat herinnerend (Al zegt dat ook niks)
Rebelz - Pattern 2 en Crypsis ft Chain Reaction - Furious ook dubbel gehoord, maar was geen straf.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  zondag 11 december 2011 @ 23:35:13 #300
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_105477510
Tim doe je nick text is verranderen....
http://www.google.nl/sear(...)ra&ie=utf-8&oe=utf-8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')