Die kerel spoorde van geen kant inderdaad, zat op de heenreis bij ons in de treinquote:Op zondag 11 december 2011 16:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Oh god die mysteryland kerel gisterwat een verschrikkelijke dwaas.
En niet alleen bij jou maar ook bij Rik (Geck-O)quote:Op zondag 11 december 2011 12:58 schreef T-Force het volgende:
Reset was erg gezellig. Thera's Early-set was echt bril-jant![]()
Openen met Cold Night (Scot Project Remix)Voor de rest echt KNALLEN! Thunderbeats
![]()
Alleen die ontzettende KUT-beveiliging. Ik werd midden in de zaal in mijn nek gegrepen door 2 gorilla's. Die 'wisten' dat ik drugs bij had, dus ik kon het maar beter aan hun geven dan mocht ik doorfeesten. Zoals de meesten van jullie wel weten gebruik ik geen drugs, dus dat zei ik ook. Toen kwamen ze met het verhaal dat ik dat op de grond had gegooid, dat had ik ook niet zei ik. 1tje is gaan kijken en vervolgens moest ik m'n zakken leegmaken en wat blijkt: IK HAD GEEN DRUGS BIJ.![]()
Die apen hebben overigens tijdens het fouilleren mijn munten gejat. Ook al waren het er maar 4, het gaat om het principe. Kutjesvolk
LOL WTF dus die bewaking is heel de avond bezig geweest :/quote:Op zondag 11 december 2011 16:23 schreef StM het volgende:
Reset was ERG vetKan er niet een extra editie komen voor Hardclassics?
Zo rond volgende week.
[..]
En niet alleen bij jou maar ook bij Rik (Geck-O)
Bazen plaatquote:Op zondag 11 december 2011 16:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)en_bijbeltattoo.html
ik dacht aan
Wat was daar aan de hand dan?quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Shit ouwe, klinkt een beetje als het crystal venue security verhaal
Welke? Die superman?quote:Op zondag 11 december 2011 16:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Die kerel spoorde van geen kant inderdaad, zat op de heenreis bij ons in de trein
Schijnt trouwens dat hij niks gebruikt, dat Mysteryland filmpje was ook meer toneel...![]()
Nou, die superman kan dan wel héél goed toneel spelen als ie dat gefaked heeftquote:
Oh nu herken ik hem weer jaquote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nou, die superman kan dan wel héél goed toneel spelen als ie dat gefaked heeft
Ik denk dat het om deze jongeman gaat:
http://www.dumpert.nl/med(...)ysteryland_2011.html
Ontmoet toen ik moest werken op Thrillogy, die gast spoort idd niet helemaal. Maar hij zei dat hij toen wel hard ging en eerste keer pillen was. Moet er wel bij zeggen dat hij toen ook niet meer stil kon blijven staanquote:Op zondag 11 december 2011 16:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Die kerel spoorde van geen kant inderdaad, zat op de heenreis bij ons in de trein
Schijnt trouwens dat hij niks gebruikt, dat Mysteryland filmpje was ook meer toneel...![]()
Als ie toen de eerste keer aan een pil zat had ie op Mysteryland dus niks...quote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ontmoet toen ik moest werken op Thrillogy, die gast spoort idd niet helemaal. Maar hij zei dat hij toen wel hard ging en eerste keer pillen was. Moet er wel bij zeggen dat hij toen ook niet meer stil kon blijven staan
Bedoelde dat het eerste keer op mysteryland was. Maar goed, de muziek stond zo tering hard bij de B-Front stage op Thrillogy dat ik het ook allemaal niet goed hoordequote:Op zondag 11 december 2011 18:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Als ie toen de eerste keer aan een pil zat had ie op Mysteryland dus niks...
Had via een "vriend" begrepen dat hij op Mysteryland gewoon nuchter was, al gaf hij zelf aan dat ie "genoeg'' op had![]()
Op Loudness hadden ze naar mijn weten [er persoon 1 pilletje mee, ook niet bepaald een gigantische hoeveelheid
Daar doet ie het ook omquote:Op zondag 11 december 2011 18:17 schreef dreamzk het volgende:
Wel grappig dat zo'n klapjosti door iedereen herkend wordt.
Bereikt hij nog iets in zn leven.quote:
Volgende week:quote:Op zondag 11 december 2011 18:39 schreef El_Matador het volgende:
Heerlijk TTnummertje jongens. Hardstyle maakt zo vrolijk altijd.
En geen enkele hardstylefeestjes hier.
Ik zag het man!quote:Op zondag 11 december 2011 18:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Volgende week:
komt in de buurt
Ik heb gehoord dat ie naar je heeft geluisterd, wat draaide ie zoal?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Heb Activator via Facebook gevraagd wat oude klappers te draaien net zoals zn afsluitingsset op Decibel. Hij heeft mn post in ieder geval "ge-liked" dus wie weet
Ja het was weer een heerlijke set van Acti!quote:Op zondag 11 december 2011 19:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ie naar je heeft geluisterd, wat draaide ie zoal?
Vond hem maar saai draaien, veel van die plaatjes met Beholder samen en ander Fusion spul.quote:Op zondag 11 december 2011 22:53 schreef 16meter het volgende:
Hoe was Zany dan verder?
Mooie tracklist van C02 zie ik...
Haunter of the Dark ? zeker 2 xquote:Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Vond hem maar saai draaien, veel van die plaatjes met Beholder samen en ander Fusion spul.
Ben even kort bij CO2 geweest maar het geluid in die zaal was echt kut, best jammer
Over het algemeen vond ik dat er beter werd gedraaid als de vorige editie, waar alle tracks van het A2 album 3x langskwamen. Heb gister volgens mij wel Revolution van Frequencerz 3x gehoord, en Headshot 2x maar verder kan ik me geen dubbele plaat herinnerend (Al zegt dat ook niks)
Ja, heb m ook gezien. idd n dwaas.quote:Op zondag 11 december 2011 16:12 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Oh god die mysteryland kerel gisterwat een verschrikkelijke dwaas.
Rebelz - Pattern 2 en Crypsis ft Chain Reaction - Furious ook dubbel gehoord, maar was geen straf.quote:Op zondag 11 december 2011 22:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Heb gister volgens mij wel Revolution van Frequencerz 3x gehoord, en Headshot 2x maar verder kan ik me geen dubbele plaat herinnerend (Al zegt dat ook niks)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |