Q-basequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:16 schreef 16meter het volgende:
welk feest was dat? aantal onbekende gezichten.
Mijn gezichtsherkenning skills op feesten is echt bar slechtquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:14 schreef Sc0tTy het volgende:
Voor degene die nieuw zijn hier en vanavond ook aanwezig zijn op Loudness...
Linksvoor vind u deze beesten:
[ afbeelding ]
niet dat ik er bij ben vanavond, maar meer uit interesse..wie zijn:quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:14 schreef Sc0tTy het volgende:
Voor degene die nieuw zijn hier en vanavond ook aanwezig zijn op Loudness...
Linksvoor vind u deze beesten:
[ afbeelding ]
Mijnes ook, weet ook niet altijd wie wie is maar weet wel wie Fok!ers zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:36 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Mijn gezichtsherkenning skills op feesten is echt bar slecht
Met het grijze Hard Bass shirt ben ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:39 schreef de_huig het volgende:
[..]
niet dat ik er bij ben vanavond, maar meer uit interesse..wie zijn:
-de persoon met t grijze shirt naast nls?
-de persoon rechts met het witte shirt?
-de persoon zonder shirt tussen boy en nls?
en de dame is mevrouw ripper toch?
Huh dacht dat links van rippert, dat hij Menno was, wies dat dan?quote:
wat is er morgen dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:58 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Klopt, dis de beste diek atm kon vinden
Ik zeg... morge links voor CO2 !!![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:56 schreef Levitas het volgende:
Beter paint iemand de namen er even in, ik snap er zo niks meer van (ook al ken ik de meeste wel van FOK! naam)
Gister was morgen Loudness ?quote:
Je postte het vandaagquote:
Ik moest nog naar bedquote:
wie is het dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:32 schreef Baronpilsener het volgende:
Topless homo, ja die post hier idd vaak
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Nog mensen met een loudness kaartje over? Maatje wil opeens wel mee
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:46 schreef stoeltafel het volgende:
Heb een kaartje over voor Loudness, een vriend van me is ziek geworden
Wie o wie?
Creative Communityquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:39 schreef 16meter het volgende:
Nieuwen nrs fronty:
Niet zo geweldig..
Viel mij ook op, derhalve geen duimpje omhoog voor deze Saxtyle remix.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hij doet de lyrics fout trouwens, geen ekte fan
En dan vraag je je af...als je zelfs DIE lyrics fout doet...I rest my case....quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef 16meter het volgende:
Viel mij ook op, derhalve geen duimpje omhoog voor deze Saxtyle remix.
vette plaat, onwijsquote:
DSTRCTN is bruutquote:
eens, geluisterd en het gevoel is: mwoahquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:39 schreef 16meter het volgende:
Nieuwen nrs fronty:
Niet zo geweldig..
whahahaquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
En dan vraag je je af...als je zelfs DIE lyrics fout doet...I rest my case....
Denk eigenlijk dat je daar nu net een beetje te laat mee bentquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Nog mensen met een loudness kaartje over? Maatje wil opeens wel mee
* ReMcOrE ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wat tatanka @qlimax 2006 toch heerlijk.. hard..drive..gevarieerd..oud en nieuw door elkaar..
Wie was erbij? Ow ja, ikke! ^^
Ja, nogal vervelend als mensen op het laatste moment beslissen dat ze toch willenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:57 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat je daar nu net een beetje te laat mee bent
Edit: Haha, nvm, paar posts boven me..
Wat had je mee willen nemen dan? Mag dat uberhaupt ergens? Wij moeten nog eten hier, express rekening mee gehoudenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:59 schreef Sc0tTy het volgende:
Bah net ff gechecked... Je mag geen eten meenemen naar de maassiloEcht ruk aangezien et eten daar duur en slecht is
Paar boterhamen fzo, om een uur of 4 krijgk altijd hongerquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat had je mee willen nemen dan? Mag dat uberhaupt ergens? Wij moeten nog eten hier, express rekening mee gehouden
Ik vermoed de kelder, stond iets over op de site dat die vanaf december open ging. Zou niet weten waar anders eigenlijk...quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Paar boterhamen fzo, om een uur of 4 krijgk altijd honger![]()
Qua time table weet ik het nog nie vanavond, word denk ik gewoon beetje heen en weer lopen, ligt er aan waar Area 02 is
fijne plaat inderdaad, dat was de Defqon 1 Laser track toch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:35 schreef Baronpilsener het volgende:
Waarom maaktie dit nou niet meeeeeer
JA!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
fijne plaat inderdaad, dat was de Defqon 1 Laser track toch?
X2quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wat tatanka @qlimax 2006 toch heerlijk.. hard..drive..gevarieerd..oud en nieuw door elkaar..
Wie was erbij? Ow ja, ikke! ^^
Wanneer je in de Maassilo die laatste trap omhoog komt, dan sta je meteen linksvoor in area001, loop je naar rechts dan kom ligt daarachter de chill/munten/bar-area. Dit was iig zo de laatste keer met LDNSS. Bij de 2008-versie was dat zaaltje 2, en daarachter zelfs nog een ruimte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik vermoed de kelder, stond iets over op de site dat die vanaf december open ging. Zou niet weten waar anders eigenlijk...
Dat is gewoon voorbereid zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
boterhammen, extra kleren, camera.. doet me denken aan schoolreisje vroeger
* Deeltjesversneller heeft nu de profeet - chubby op staannog een oude klapper van m
yo yo wassup money (?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |