quote:Vanavond o.a.Tom Egbers, Mart Smeets , Theo Maassen, Wim Helsen, Stefaan van Brabandt en muziek van Tika! Meer info volgt.
Van het programma dat hij gaat maken met maassen en helsen blijkbaarquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:58 schreef tong80 het volgende:
Waar moet ik Stefaan van Brabandt van kennen ?
Duhquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Van het programma dat hij gaat maken met maassen en helsen blijkbaar
Wim Helsen niet grappig vindenquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:38 schreef Modus het volgende:
Zelfs Claudia de Breij is nog grappiger dan Wim Helsen..
Niet meer als tafelheer, wel als gast.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:48 schreef DrDurden het volgende:
En ik dacht dat Theo Maassen niet meer mocht komen na dat gedoe met Patricia Paay?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:38 schreef Modus het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:38 schreef Modus het volgende:
Is Patricia nu dan de tafeldame?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Niet meer als tafelheer, wel als gast.
quote:
Dat zou wel een goeie zijn.quote:
Die typetjes kunnen eigenlijk gewoon niet meer omdat het 2011 is. Dat was 20 jaar geleden misschien fantastisch, maar humor evolueert ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:39 schreef Yi-Long het volgende:
Van Duin was gisteren echt pijnlijk om te zien. Heb het ook na een paar minuten weg gezapped.
Ik vind het een leuke en sympathieke vent, maar dan wel wanneer hij gewoon normaal zichzelf is. Hij zou ook een ideale late night host zijn ofzo, die als zichzelf gewoon interviews afneemt. Die typetjes zijn misschien leuk voor met carnaval of in het theater, maar niet echt voor op TV...
Of course maar Mart weet dat niet.quote:
En wat ie doet is zo ouderwets, dat het bijna weer nieuwerwets is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:55 schreef TargaFlorio het volgende:
BTW André van Duin is en blijft natuurlijk een held dankzij de jaren '70 en '80.
Hier ongeveer hetzelfde. Wel de moeite waard om te kijken denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Theo Maassen vind ik niks..Wim Helsen, Mart Smeets en Tom Egberts zijn wel leuk. Stefaan van Brabandt die ken ik niet!
Ja toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
"Het verwonderlijke..."
Is dat wel correct Nederlands, Zwaag?
Ik dacht: wonderlijke of verwonderde, maar ik kan er ook naast zitten.quote:
Van Dale zegtquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik dacht: wonderlijke of verwonderde, maar ik kan er ook naast zitten.
Tsja. Waarom hebben 16 miljoen mensen dat meteen door en 150 politici niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat een naiviteit bij die politici. Dachten die nou echt dat die "agenten" parkeerbonnen uit gingen schrijven?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Egberts is echt zo slecht bij de samenvattingen
Ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Journalisten moeten niet juichen.
* Cynix ® is het met Smeets eens.
De eeuwige ideale schoonzoon. Een soort Cliff Richard.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:56 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het apart dat Tom Egbers er altijd hetzelfde uitziet, al zo'n 20 jaar. Net of die na Studio Sport in de ijskast wordt gezet ofzo.
ja dat dacht ik ook al meteenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Milan Stekelenburg, zeker zoon van? Ons kent ons wereldje.
Je zou hem met enige fantasie een soort kneus kunnen noemen.quote:
Ik ben na een kwartier weggezapt was echt niet om aan te zienquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:02 schreef MilaNL het volgende:
Blij dat ik die uitzending niet gezien heb van Zomergasten.
EMIDJ lijkt al weer een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:02 schreef Modus het volgende:
Lekker actuele fragmenten..
Volgend jaar al ontdekt de redactie van DWDD tubgirl waarschijnlijk wel een keer.
Het is wel fijn he, eindelijk weer het dagelijkse halfuurtje zeiken over dit programma.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
EMIDJ lijkt al weer een paar jaar geleden.
Hoe heb ik 4 maanden zonder gekund?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is wel fijn he, eindelijk weer het dagelijkse halfuurtje zeiken over dit programma..
Elke dag weer? Het is pas de tweede uitzending dit seizoen, je moet het wel een kans geven natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Waarom blijven sommige mensen elke dag weer kijken terwijl ze alleen maar commentaar hebben? Dan kijk je toch niet?
Omdat pijpzeiken over Halina Rijn heel fijn is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Waarom blijven sommige mensen elke dag weer kijken terwijl ze alleen maar commentaar hebben? Dan kijk je toch niet?
Erger je je daar aan? Dan lees je hier toch niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Mart was ook wat in de war met die naam er werken teveel stekelenburgers daar bij Studio. S vader Jan en zoon Jeroen heeft hij ook hoog zitten.,maar die Milan heet anders van achteren heb ik elders begrepen.quote:
Wat een zinloos kut-fragment uit Tour du Jour zeg. Was dat het enige grappige uit dat hele wielrenprogramma, of is de redactie slecht in het uitzoeken van fragmenten?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:02 schreef Modus het volgende:
Lekker actuele fragmenten..
Volgend jaar al ontdekt de redactie van DWDD tubgirl waarschijnlijk wel een keer.
Geniaal droogquote:
Oké gelukkig dat jouw mening weinig toevoegt en er totaal geen overeenkomsten zijn tussen DWDD en Pownews.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:47 schreef Jivis het volgende:
Ohjee, ik vind Pownews dit seizoen tot nu toe beter dan DWDD.
(hee, dat rijmt)
Dat laatste.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een zinloos kut-fragment uit Tour du Jour zeg. Was dat het enige grappige uit dat hele wielrenprogramma, of is de redactie slecht in het uitzoeken van fragmenten?
Wat een bullshit vind ik dat altijd, dat je iets niet beter kan vinden dan iets anders omdat het niet op elkaar lijkt. Een bepaalde comedy film kan ik toch ook beter vinden dan een bepaalde actie filmquote:Op woensdag 7 september 2011 15:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Oké gelukkig dat jouw mening weinig toevoegt en er totaal geen overeenkomsten zijn tussen DWDD en Pownews.
quote:Te gast in de uitzending van woensdag 7 september zijn: Twan Huys, Maarten 't Hart, Aleid Truijens en Peter R. De Vries. Tafelheer is Beau van Erven Dorens en Nico Dijkshoorn dicht.
Ik begin wel te snappen waarom pownews meer jou niveau is.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Nico Peter R. de Vries helemaal KAPOTTTT.
We zijn het er toch wel over eens dat Peter R. de Vries een arrogante kwal is die zichzelf veel te goed voelt?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik begin wel te snappen waarom pownews meer jou niveau is.
... En derhalve dus wel eens flink aangepakt mag worden?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
We zijn het er toch wel over eens dat Peter R. de Vries een arrogante kwal is die zichzelf veel te goed voelt?
Oh, trouwens: 'jou'quote:Op woensdag 7 september 2011 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik begin wel te snappen waarom pownews meer jou niveau is.
Nog één keer, dan zijn we er van af.quote:
Ik vond Peter R vroegâh geweldig en vooral ook nuttig en nodig.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:44 schreef msnk het volgende:
Ik snap best dat heel veel mensen hem niet mogen, maar ik vind het wel hartstikke jammer allemaal! Benieuwd wat hij gaat zeggen....
Ik stoor mij daar dus niet zo aan zoals jullie dat wel doen. Hij wilde de politiek in, hij wilde Ajax redden, bla bla bla. Laat hem lekker denk ik danquote:Op woensdag 7 september 2011 18:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vond Peter R vroegâh geweldig en vooral ook nuttig en nodig.
Ik ben een beetje afgehaakt toen-ie politiekerig ging doen en helemaal toen-ie ging zeuren dat we niet genoeg gaven aan Afrika.
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 7 september 2011 19:32 schreef Eenskijken het volgende:
Slavery is geen echte game? KUT! ik wou het spelen
Hij zet zich in voor windenergie. Zal ook wel weer 'overwaaien'.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
Beau gaat Te Land, Ter Zee en in de Lucht doen?
Van Rossem was die dagen super. Dat relativerende vermogen van hem kan ik zeer waarderen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Maarten van Rossem er niet is, een van de weinigen in de media die toen niet hysterisch achter de 'war on terror' aanholde.
De NOS-redactie was er niet zo blij mee.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Rossem was die dagen super. Dat relativerende vermogen van hem kan ik zeer waarderen.
Daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Is deze Jakhals een beetje de Rutger van de VARA?
Hij zal het vast willen, maar slaat wat mij betreft de plank misquote:Op woensdag 7 september 2011 19:47 schreef DrDentz het volgende:
denk het ja, lekkuwrr accentje en maniertjesquote:Op woensdag 7 september 2011 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Sorry, ik was ff weggedommeld.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Zitten jullie ook zo te soppen op deze zinnetjes over middagboterhammetjes?
Idd...quote:Op woensdag 7 september 2011 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een saaie aflevering, so far
Jij hebt het stukje over 9/11 gemist?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een saaie aflevering, so far
Dit heb nog nooit van hem gehoord.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
F. B. Hotz?
Onder welke steen heb ik gelegen?
En weet bovendien of zulke grapjes wel leuk zijn bij de publieke omroep.quote:
Ik moet toegeven dat ik alleen luister en niet kijkquote:Op woensdag 7 september 2011 19:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij hebt het stukje over 9/11 gemist?
Zo'n Gijpvogel lachquote:Op woensdag 7 september 2011 20:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zou geniaal zijn als je als enige in het publiek KEIHARD gaat lachen.
Ohja die zit er ook nog.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
De toegevoegde waarde van Beau benadert die van het glas water op tafel.
Wat is ermee? Overgehypte bullshit w.m.b. Puttense moordzaak is een échte hoogtepunt natuurlijkquote:
Dat zou die wel willenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Zou hij de voetballerij in gaan? Directeur van Ajax?
Er werd gevraagd welke zaken hij nog meer had willen oplossen.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat is ermee? Overgehypte bullshit w.m.b. Puttense moordzaak is een échte hoogtepunt natuurlijk
Wel zo handig als je erbij zet wat je bedoelt danquote:Op woensdag 7 september 2011 20:27 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Er werd gevraagd welke zaken hij nog meer had willen oplossen.
nee hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 20:08 schreef alors het volgende:
Ik vind deze Lucky's echt grappig![]()
maar volgens mij ben ik de enige
Dat zal wel tegen de afspraken zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 20:48 schreef Jivis het volgende:
Raar dat ze in dat item met Petert niet wat memorabele fragmenten lieten zien...
Jij vindt Luckylife serieus leukquote:
ja en Fokke en Sukke vond ik ook leukquote:Op woensdag 7 september 2011 21:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij vindt Luckylife serieus leuk?
Heb ik 1000x liever Fokke & Sukke, zelfs die hele hele hele hele slechte (95% van vorig seizoen)
Ik respecteer je mening.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en Fokke en Sukke vond ik ook leuk
http://www.dacia.nl/quote:Op woensdag 7 september 2011 21:41 schreef DavidTwente het volgende:
Luckylife was echt niet leuk. Dacia gaat nog wel even contact opnemen met de Vara denk ik zo.
Dat zal wel héquote:Op donderdag 8 september 2011 07:33 schreef Specularium het volgende:
Was ik zeker weer de enige die bij luckylife over aids moest lachen?
Sowieso, vies wijf is dat.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof die geen aids heeft met dr kale kop.
nee lees maar terug. Maar er waren er ook die hem te ver vonden gaanquote:Op donderdag 8 september 2011 07:33 schreef Specularium het volgende:
Was ik zeker weer de enige die bij luckylife over aids moest lachen?
Sylvanaquote:Te gast in de uitzending van donderdag 8 september zijn: Erik en Herman Verlinde, Han Bennink en Jörgen Raymann. Muziek is er van Kubus & Rico en tafeldame is Sylvana Simons.
Ze doen ook niet echt hun best om de magere kijkcijfers op te krikken he? Zet de herhaling wel aan vannacht in bed, kan ik altijd nog lekker in slaap vallen.quote:Te gast in de uitzending van donderdag 8 september zijn: Erik en Herman Verlinde, Han Bennink en Jörgen Raymann. Muziek is er van Kubus & Rico en tafeldame is Sylvana Simons.
Geniaalquote:Op donderdag 8 september 2011 14:40 schreef Jivis het volgende:
Ik vond beide Lucky's bijzonder onsmakelijk eigenlijk.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:37 schreef Specularium het volgende:
Lekkertje achter die kerel die naar dezelfde haararchitect als Sylvana is geweest.
Ik hoop dat ze nog meer scherpe vragen stelt.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Snolvana zit intelligent te kijken.
ja dat is wel treurig, maar de haat hier is treuriger. Ze doet best leuk mee en stelt goede vragen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom heletijd engelse woorden gebruiken?
Hij is op weg naar de 'missing link' tussen de quantum mechanica en de relativiteitstheorie. Denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef Breekfast het volgende:
Maar wat is nu precies de geniale ingeving?
Dat er iets verandert in de informatie in de lege ruimte wanneer je een doosje loslaat waardoor het op de grond valt?
Ik ben te dom om het te begrijpenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij is op weg naar de 'missing link' tussen de quantum mechanica en de relativiteitstheorie. Denk ik.
Ik haat haar niet, hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef alors het volgende:
ja dat is wel treurig, maar de haat hier is treuriger. Ze doet best leuk mee en stelt goede vragen.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat is wel treurig, maar de haat hier is treuriger. Ze doet best leuk mee en stelt goede vragen.
Inderdaad. En dat is een instant Nobel prijs als dat inderdaad luktquote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij is op weg naar de 'missing link' tussen de quantum mechanica en de relativiteitstheorie. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |