quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Egberts is echt zo slecht bij de samenvattingen
Ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
Journalisten moeten niet juichen.
* Cynix ® is het met Smeets eens.
De eeuwige ideale schoonzoon. Een soort Cliff Richard.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:56 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het apart dat Tom Egbers er altijd hetzelfde uitziet, al zo'n 20 jaar. Net of die na Studio Sport in de ijskast wordt gezet ofzo.
ja dat dacht ik ook al meteenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Milan Stekelenburg, zeker zoon van? Ons kent ons wereldje.
Je zou hem met enige fantasie een soort kneus kunnen noemen.quote:
Ik ben na een kwartier weggezapt was echt niet om aan te zienquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:02 schreef MilaNL het volgende:
Blij dat ik die uitzending niet gezien heb van Zomergasten.
EMIDJ lijkt al weer een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:02 schreef Modus het volgende:
Lekker actuele fragmenten..
Volgend jaar al ontdekt de redactie van DWDD tubgirl waarschijnlijk wel een keer.
Het is wel fijn he, eindelijk weer het dagelijkse halfuurtje zeiken over dit programma.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
EMIDJ lijkt al weer een paar jaar geleden.
Hoe heb ik 4 maanden zonder gekund?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Het is wel fijn he, eindelijk weer het dagelijkse halfuurtje zeiken over dit programma..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |