quote:Vanavond o.a.Tom Egbers, Mart Smeets , Theo Maassen, Wim Helsen, Stefaan van Brabandt en muziek van Tika! Meer info volgt.
Van het programma dat hij gaat maken met maassen en helsen blijkbaarquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:58 schreef tong80 het volgende:
Waar moet ik Stefaan van Brabandt van kennen ?
Duhquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Van het programma dat hij gaat maken met maassen en helsen blijkbaar
Wim Helsen niet grappig vindenquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:38 schreef Modus het volgende:
Zelfs Claudia de Breij is nog grappiger dan Wim Helsen..
Niet meer als tafelheer, wel als gast.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:48 schreef DrDurden het volgende:
En ik dacht dat Theo Maassen niet meer mocht komen na dat gedoe met Patricia Paay?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:38 schreef Modus het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:38 schreef Modus het volgende:
Is Patricia nu dan de tafeldame?quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Niet meer als tafelheer, wel als gast.
quote:
Dat zou wel een goeie zijn.quote:
Die typetjes kunnen eigenlijk gewoon niet meer omdat het 2011 is. Dat was 20 jaar geleden misschien fantastisch, maar humor evolueert ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:39 schreef Yi-Long het volgende:
Van Duin was gisteren echt pijnlijk om te zien. Heb het ook na een paar minuten weg gezapped.
Ik vind het een leuke en sympathieke vent, maar dan wel wanneer hij gewoon normaal zichzelf is. Hij zou ook een ideale late night host zijn ofzo, die als zichzelf gewoon interviews afneemt. Die typetjes zijn misschien leuk voor met carnaval of in het theater, maar niet echt voor op TV...
Of course maar Mart weet dat niet.quote:
En wat ie doet is zo ouderwets, dat het bijna weer nieuwerwets is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:55 schreef TargaFlorio het volgende:
BTW André van Duin is en blijft natuurlijk een held dankzij de jaren '70 en '80.
Hier ongeveer hetzelfde. Wel de moeite waard om te kijken denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Theo Maassen vind ik niks..Wim Helsen, Mart Smeets en Tom Egberts zijn wel leuk. Stefaan van Brabandt die ken ik niet!
Ja toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
"Het verwonderlijke..."
Is dat wel correct Nederlands, Zwaag?
Ik dacht: wonderlijke of verwonderde, maar ik kan er ook naast zitten.quote:
Van Dale zegtquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik dacht: wonderlijke of verwonderde, maar ik kan er ook naast zitten.
Tsja. Waarom hebben 16 miljoen mensen dat meteen door en 150 politici niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat een naiviteit bij die politici. Dachten die nou echt dat die "agenten" parkeerbonnen uit gingen schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |