Elke dag weer? Het is pas de tweede uitzending dit seizoen, je moet het wel een kans geven natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Waarom blijven sommige mensen elke dag weer kijken terwijl ze alleen maar commentaar hebben? Dan kijk je toch niet?
Omdat pijpzeiken over Halina Rijn heel fijn is.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Waarom blijven sommige mensen elke dag weer kijken terwijl ze alleen maar commentaar hebben? Dan kijk je toch niet?
Erger je je daar aan? Dan lees je hier toch niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Mart was ook wat in de war met die naam er werken teveel stekelenburgers daar bij Studio. S vader Jan en zoon Jeroen heeft hij ook hoog zitten.,maar die Milan heet anders van achteren heb ik elders begrepen.quote:
Wat een zinloos kut-fragment uit Tour du Jour zeg. Was dat het enige grappige uit dat hele wielrenprogramma, of is de redactie slecht in het uitzoeken van fragmenten?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:02 schreef Modus het volgende:
Lekker actuele fragmenten..
Volgend jaar al ontdekt de redactie van DWDD tubgirl waarschijnlijk wel een keer.
Geniaal droogquote:
Oké gelukkig dat jouw mening weinig toevoegt en er totaal geen overeenkomsten zijn tussen DWDD en Pownews.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:47 schreef Jivis het volgende:
Ohjee, ik vind Pownews dit seizoen tot nu toe beter dan DWDD.
(hee, dat rijmt)
Dat laatste.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een zinloos kut-fragment uit Tour du Jour zeg. Was dat het enige grappige uit dat hele wielrenprogramma, of is de redactie slecht in het uitzoeken van fragmenten?
Wat een bullshit vind ik dat altijd, dat je iets niet beter kan vinden dan iets anders omdat het niet op elkaar lijkt. Een bepaalde comedy film kan ik toch ook beter vinden dan een bepaalde actie filmquote:Op woensdag 7 september 2011 15:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Oké gelukkig dat jouw mening weinig toevoegt en er totaal geen overeenkomsten zijn tussen DWDD en Pownews.
quote:Te gast in de uitzending van woensdag 7 september zijn: Twan Huys, Maarten 't Hart, Aleid Truijens en Peter R. De Vries. Tafelheer is Beau van Erven Dorens en Nico Dijkshoorn dicht.
Ik begin wel te snappen waarom pownews meer jou niveau is.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Nico Peter R. de Vries helemaal KAPOTTTT.
We zijn het er toch wel over eens dat Peter R. de Vries een arrogante kwal is die zichzelf veel te goed voelt?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik begin wel te snappen waarom pownews meer jou niveau is.
... En derhalve dus wel eens flink aangepakt mag worden?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
We zijn het er toch wel over eens dat Peter R. de Vries een arrogante kwal is die zichzelf veel te goed voelt?
Oh, trouwens: 'jou'quote:Op woensdag 7 september 2011 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik begin wel te snappen waarom pownews meer jou niveau is.
Nog één keer, dan zijn we er van af.quote:
Ik vond Peter R vroegâh geweldig en vooral ook nuttig en nodig.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:44 schreef msnk het volgende:
Ik snap best dat heel veel mensen hem niet mogen, maar ik vind het wel hartstikke jammer allemaal! Benieuwd wat hij gaat zeggen....
Ik stoor mij daar dus niet zo aan zoals jullie dat wel doen. Hij wilde de politiek in, hij wilde Ajax redden, bla bla bla. Laat hem lekker denk ik danquote:Op woensdag 7 september 2011 18:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vond Peter R vroegâh geweldig en vooral ook nuttig en nodig.
Ik ben een beetje afgehaakt toen-ie politiekerig ging doen en helemaal toen-ie ging zeuren dat we niet genoeg gaven aan Afrika.
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 7 september 2011 19:32 schreef Eenskijken het volgende:
Slavery is geen echte game? KUT! ik wou het spelen
Hij zet zich in voor windenergie. Zal ook wel weer 'overwaaien'.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
Beau gaat Te Land, Ter Zee en in de Lucht doen?
Van Rossem was die dagen super. Dat relativerende vermogen van hem kan ik zeer waarderen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Maarten van Rossem er niet is, een van de weinigen in de media die toen niet hysterisch achter de 'war on terror' aanholde.
De NOS-redactie was er niet zo blij mee.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Rossem was die dagen super. Dat relativerende vermogen van hem kan ik zeer waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |