Ik moet toegeven dat ik alleen luister en niet kijkquote:Op woensdag 7 september 2011 19:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij hebt het stukje over 9/11 gemist?
Zo'n Gijpvogel lachquote:Op woensdag 7 september 2011 20:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zou geniaal zijn als je als enige in het publiek KEIHARD gaat lachen.
Ohja die zit er ook nog.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
De toegevoegde waarde van Beau benadert die van het glas water op tafel.
Wat is ermee? Overgehypte bullshit w.m.b. Puttense moordzaak is een échte hoogtepunt natuurlijkquote:
Dat zou die wel willenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Zou hij de voetballerij in gaan? Directeur van Ajax?
Er werd gevraagd welke zaken hij nog meer had willen oplossen.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat is ermee? Overgehypte bullshit w.m.b. Puttense moordzaak is een échte hoogtepunt natuurlijk
Wel zo handig als je erbij zet wat je bedoelt danquote:Op woensdag 7 september 2011 20:27 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Er werd gevraagd welke zaken hij nog meer had willen oplossen.
nee hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 20:08 schreef alors het volgende:
Ik vind deze Lucky's echt grappig![]()
maar volgens mij ben ik de enige
Dat zal wel tegen de afspraken zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 20:48 schreef Jivis het volgende:
Raar dat ze in dat item met Petert niet wat memorabele fragmenten lieten zien...
Jij vindt Luckylife serieus leukquote:
ja en Fokke en Sukke vond ik ook leukquote:Op woensdag 7 september 2011 21:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij vindt Luckylife serieus leuk?
Heb ik 1000x liever Fokke & Sukke, zelfs die hele hele hele hele slechte (95% van vorig seizoen)
Ik respecteer je mening.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en Fokke en Sukke vond ik ook leuk
http://www.dacia.nl/quote:Op woensdag 7 september 2011 21:41 schreef DavidTwente het volgende:
Luckylife was echt niet leuk. Dacia gaat nog wel even contact opnemen met de Vara denk ik zo.
Dat zal wel héquote:Op donderdag 8 september 2011 07:33 schreef Specularium het volgende:
Was ik zeker weer de enige die bij luckylife over aids moest lachen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |