quote:Op donderdag 8 september 2011 19:37 schreef Specularium het volgende:
Lekkertje achter die kerel die naar dezelfde haararchitect als Sylvana is geweest.
Ik hoop dat ze nog meer scherpe vragen stelt.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Snolvana zit intelligent te kijken.
ja dat is wel treurig, maar de haat hier is treuriger. Ze doet best leuk mee en stelt goede vragen.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom heletijd engelse woorden gebruiken?
Hij is op weg naar de 'missing link' tussen de quantum mechanica en de relativiteitstheorie. Denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:43 schreef Breekfast het volgende:
Maar wat is nu precies de geniale ingeving?
Dat er iets verandert in de informatie in de lege ruimte wanneer je een doosje loslaat waardoor het op de grond valt?
Ik ben te dom om het te begrijpenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij is op weg naar de 'missing link' tussen de quantum mechanica en de relativiteitstheorie. Denk ik.
Ik haat haar niet, hoor.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef alors het volgende:
ja dat is wel treurig, maar de haat hier is treuriger. Ze doet best leuk mee en stelt goede vragen.
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat is wel treurig, maar de haat hier is treuriger. Ze doet best leuk mee en stelt goede vragen.
Inderdaad. En dat is een instant Nobel prijs als dat inderdaad luktquote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij is op weg naar de 'missing link' tussen de quantum mechanica en de relativiteitstheorie. Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |